Mim ; Yeni Mi Normal Biz Zaten Anormal !

23:43:00

  Heyyooo mimlendimm !! Eskinin bloggerlarından benim de arkadaşım Nursedacık bloğa geri döndü - bütün arkadaşlarım blogger resmen , Allah'ım rüya mı görüyorum ? - ve bir mim başlattı korona ve yeni normal ile ilgili beni de mimledi , o zaman hemen mime geçiyorum bende ; 


1.Korona sürecinde vaktinizi ne ile geçirdiniz?

  Buna spesifik bir cevap verebilir miyim bilmiyorum . Eğer ki bu karantina sürecini periyotlara ayırırsam hepsinde farklı bir haldeydim hem uğraşı olarak hem kafa olarak hem de mental olarak . İlk olarak, bir biz bittik sürecindeydim - ki en berbatı bence buydu - , ölücem nasıl olsa deyip hiçbir şeyi umursamadan salmış bir halde hiçbir şey yapmadan durdum , hani laf gelimi falan değil ciddi ciddi HİÇBİR ŞEY YAPMADIM ve bu süreç bitmek bilmedi, hem belirsizlik hem de korona hakkında da doğru düzgün bilgiye sahip olmamak da bunu katmerledi . 


  Tek bir şey yaptım ama o da , odamdaki dolabı sökmek . Şöyle ki İstanbul şartlarında yaşamanın sonuçları olarak kutu gibi odamız olduğu için kardeşimle koca dolabı odadan atmak istiyorduk , bir şekilde sattık işte satın alanı alsın diye bekledik bekledik almadı bir türlü ama korona geldi ve bir anda alacağı tuttu nedense - YA SABIR- ve biz ne yaptık eve nakliyeci girmesin diye kendimiz söktük koca dolabı , sadece BEN VE KARDEŞİM , tek ikimiz . Ben zaten korona yüzünden psikolojim bozuk , dengesiz bir ruh halindeyim bir ağlıyorum bir bağırıyorum birde bu salak dolabı sökmeye çalışıyorum , o sinir krizi anımı çekmişler bugün izledim yine, sanki kötü bir komedi sahnesi gibi , ağlayıp vida mıdır çivi midir artık her neyse ellerimle sökmeye çalışıyorum , hani matkap falan da yok çünkü annem birine vermiş ve korona var diye alamıyoruz. Neyse göz yaşı , ter ve bolca küfür ile dolabı söktük kapının önüne koyduk ve o zamandan beridir yani üç aydır eşyalarım kutuların üstünde , orada burada - kendime ve aldığım kararlara sövme molası ! - . 


  Sonraki aşamada da, durumu kabullenip bari evde yapabildiğim şeylere bir bakayım dedim ve şunu fark ettim ki benim yaptığım her şey evdeymiş , şakasız . Sinemaya ve arada bir şeyler yemeğe çıkmak dışında kendi isteğimle hiç dışarı çıkmadığımı fark ettim , hep arkadaşlarımın benim sürükleye sürükleye dışarı çıkarırdı , ben o zamanlar bile '' ya siz bana gelin size şunu-bunu yaparım, oturalım evde işte ohh miss  '' diye ikna etmeye çalışırdım . Tabi bir noktada asosyal olduğumun farkındaydım ama durumun bu kadar vahim olduğunu fark etmem bir tık beni bile endişe ettirdi . Takribindeyse sürekli yemek yapıp yapıp durdum , yaptıklarımı da sürekli yemem de cabası ve tabi ki bol bol yemek fotoğrafı çektim , stok fotoğrafçılığa girdim gireli en çok yemek fotolarım sevildiği için buna yoğunlaşmaya başlamıştım bu süreç güzel bir pratik süreci oldu . Bol bol film izledim , arkadaşlarımla aynı anda açıp bol bol konuştuk sonrasında bununla ilgili instadan canlı yayınla herkesin katılabildiği bir film izleme etkinliğine döndürdük, baya da eğlendik , Ramazan'a kadar devam ettik buna . Ve deli gibi de anime tükettim , yani kelimenin tam anlamıyla tükettim , sektörde izlemediğim anime kalmadı. Tabi ki herkesler gibi ben de bir gaza gelip spor yapmaya başladım , plates , yoga, artık Allah ne verdiyse haldır huldur yaptım ve ilginçtir ki gerçekten de kilo verdim, hem de 4 kilo . Kendim bile inanamıyorum , camlardan sarkıp bütün dünyaya bu inanılmaz olayı son gücümle bağırarak duyurmak istiyorum . Şöyle bir durdum ve düşündüm de , bu SUBHANAALLAH inanılmaz durum haricinde geçtiğimiz üç ay içinde kayda değer ve ekstrem yaptığım tek şey dolap sökmem olmuş , gerçekten inanılmaz.



2.Yeni normal sizin için ne ifade ediyor?

   Vaka artışı. Başka da cevaba gerek var mı bu soruya ?  Bence yok - çünkü ben Cumhurbaşkanı , Genel Kurmay başkanı , Başbakanım , herkes ayağını denk alsın !! - . 


3.Kendinizle ilgili anormal bulduğunuz bir şey var mı?

  Bence burada asıl soru , ' kendinizde normal bulduğunuz bir şey var mı ' olmalı . Yani en azından benim için . Birde normal nedir ki ? Nedir yani , balık kraker midir, nedir  ?! Göreceli bir kavram olmalı normal , herkesin normali kendine , herkes kendine normal , herkes için diğerleri anormal. 


4.Gezmelere başlanmalı mı, ilk nereye gitmek istersiniz?

  Herkes otursun evinde ! Aaa ben oturmam diyorsanız eğer size şu nadide eserimizi hatırlatmak isterim ; dAAlGaAaa dAlGAAAA dalGAAA DallllGaAaa dAllgAlaNıYOOOOOO !!! Zaten vakalarda yeniden artış var , ikinci dalga yaşamayalım birde . Pekin de ikinci dalga yaşanıyor , bu kadar sıkı bir ülkede bile bu oluyorsa biz var ya ölürüz , MAHHHVOLUUURUUUUZZZ !!! - '' Ama virüs Çinden çıktı zart zurt ''  demeyin hepinizi döverim , zaten gergin bir insanım , birde salak saçma ırkçılık çekemem ! - 


  Ne diyordum bir dk , ha nereye gitmek isterim ; tabi ki bu Dünyada ki en huzurlu yer olan , Ikea'a giderdim . Resmen burnumda tütüyor , o yavaş yavaş her şeye oturup karıştırıp gezmek ve bir bardak alıp sınırsız kahve içmek , bütün 2.  nesil kahvecilere yedirdiğimiz paranın hıncını çıkarmak için kahve içme kapasitemizi zorlamak , duygulandım ben , bir dk ağlıycam galiba . 



5.Gerçekten normale tamamen dönebilecek miyiz?

  Ben dönemeyeceğim onu biliyorum da , bu insanlık geçmiş , bu insanlık nereye gidiyor Allasen ? Maçka'ya gidiyor nereye gidicek , bak ben diyorum, dalgaaa dalgaaaa . Yani ben tamamen corona için aşı bulunmadığı sürece normale mormale dönemem , gerçi bittikten sonrada psikolojik olarak normale dönebileceğime inanmıyorum , benim normalimde günlük hayatta metroya binerken bile ne kadar mikrop vardır diye düşünüp ayılıp bayılıp , dezenfektana bağımlı ve hiçbir yere çıplak elle dokunmadan geçiyordu . Bu süreçten sonra artık full deli olurum , anksiyetem ve OKBem birlikte halay çekerler , ohhh misss (!) . 



  O zaman bende bu mimi ;


  Akela ,


   ve okuyup yapmak isteyen herkese paslıyorum .

  

You Might Also Like

25 yorum

  1. Gülmekten okuyamadım aykut elmas abimizi görünce bende herşey koptu nediyordun? hahahah alemsin valla.Vakaların artması benimde çok canımı sıkıyor yaa ama yanii millet memleketlerine gitti eminönüne aktılar hani tamam yeni normalde bu kadar kalabalık alanlara akın etmek ne kadar mantıklı sinirlendim neyse dolap sökmek büyük bir iştir helal olsun asla şaka değil bu tarz marangoz vari konularda çok beceriksizimdir tebrikss.Bence normal diye bir şey yok bunlar hep amerikanın oyunları hahahha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NEDİR YANİ , BALIK KRAKER MİDİR ? HAHAHAHAHA :D
      Her türlü sökme , takma , montaj işleri yapılır - koronadan sonra - , yardım lazımsa haber gönder bir el atarız hahaha :D
      normal mi pehh bunlağğ hep ameriganın işleri :D

      Sil
  2. ha haaa haaaa işte tipik sen buuuu psikolojik deliiiii :) en komik en tatlı deliiii, normal deli :) bak senin küb ve zeh de geldi, çete tamam şimdi ilk nereyi soyuyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psikolojik deli :D sevdim bu lakabı hahaha :D zararsız deli ama patlarsam zararlı deli de olabilirim , joker misali :D
      kalpleri çalmaya gidiyoruz biz nırırırım haahhaha :D bir markette soyarız şimdi ama , ne bilim dondurmadır , balık krakerdir :D

      Sil
  3. yeni blog adresim https://nursedacik.blogspot.com/ yazıyı bu adrese göre güncellersen sevinirim

    YanıtlaSil
  4. İhihihi tişikkirler :D merakla bekliyorum senin yazını da ^^

    YanıtlaSil
  5. aykutu çok severim ayrıcaaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Bu kadar komik mim cevappplamayı nerden öğrendin?kabartma tozu pastayı nasıl kabartır:D yeni normal eskiye göre anormal ama artik normal.bende hep çok anormal diyenlere haykırırım kime göre neye göre diye.stock fotoculugu yappmak istediğim bir sey deneyimlerini tavsiyelerini yazarsan seve seve okurum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komikçilik bizim işimiz ehehehehe :D
      dimi kime göre :D
      stock fotoğrafçılığında yeni sayılırım bende çok bir deneyimim yok ama diyebileceğim tek şey sanırım her stok fotoğraf sitesine fotolarını gönder , çok fazla reddediyorlar , her fotoda ayrı bir kusur buluyorlar resmen kılı kırk yarıyorlar ama göndebildiğin kadar fotoğraf gönder benim hiç beğenilmez dediğim fotolarımı almışlardı mesela hahaha :D

      Sil
  7. Salihaaaaa resmen şimdi görüyorum. Kızım snap'den bildiri geçseneeee.. Bi de arkadaşız ön bildiriyi haketmiyor muyum?? Aaa... Aaa!!
    Saliha yaa ben canlı yayınlarımızı özledm. :( bi ara yine yapalım.
    Bişey daha; sen diyosun ya normale dönemiycem, ben de diyorum ki; döneceeeksiiiiiin. Ben senden çok korkuyodum yalan yok.. Hatta zehrayla sana bi psikolog mu ayarlasak dedik ama yok yok aslan gibisin maşallah koçum benim. Hiç bişeyciğin yok. Yine gezeriz saltabaş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hep yalnız kurttum alışığız biz buna, magaaa be hahahaha :D çekme bizi beğenmezler köylük diye falan :D
      aynen bir ara yapalım kendimiz takılırız yine ehehehe :D
      yani bulduysanız kesemize uygun bir psikologtur psikiyatrdır fark etmez gideriz yani :D
      aynen beyaa seneye gezeriz haahahha :D

      Sil
  8. Çok güzel bir mim ben de hemen yapayım o zaman! :) Cevaplar müthiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tişikkirler senin de yazını merakla bekliyorum :D

      Sil
  9. Normale doğru mu anormale doğru mu gidiyoruz belli değil gerçekten de. Toplu alanlarda hala dikkatsizce ve umursamazca davranan o kadar çok insan var ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off cidden , sinir hastası olucam ben bu gidişle , herkesin canını riske atıyorlar ya inanamıyorum :(

      Sil
  10. Allah'ım bu ne samimi bir yazı *-* Gerçekten tebessümle okudum cevaplarını :)

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten gülerek okudum yazını 😅😅
    Ben de pek bi şey yapmadım yanlız değilsin 😊

    YanıtlaSil
  12. Mim yazılarını genel olarak severim ama bu yazıyı okurken ayrıca bir keyif aldım. Tam sohbet havasında, tatlış :))

    YanıtlaSil

//]]>