Son Zamanlarda , Kim Bilir Kaç Yüz ?!

06:49:00

  Son zamanlarda …

  Bu şekilde başlamayalı ne kadar oldu sahi , yada bu şekilde başlamayı bırakalı , halbuki en çok okunan yazılarım hep bunlardan oluşuyor , tabi ki Hint film yazılarından sonra - bilmem niye ahaha - . En son iki buçuk yıl önce yazmışım resmen inanılmaz . Kendi kendime böyle yazmayı bırakma kararı almıştım ,  bak bak karar almışmış , SEN KİMSİN ?! Diye kendi kendime kızıyordum ki , bu bloğun halkı , başbakanı , genel kurmay başkanı , cumhurbaşkanı olarak böyle bir karar alabileceğimi fark ettim . Bence mantıklı . 

  Neyse ne diyordum , kendime dair şeyler yazmayı bırakmıştım,  nedeni yok , bilmiyorum ama sanırsam ergenliğimin son aşamalarına - acaba ? - denk gelen blog yazılarımı okuyunca utançtan ölüyordum resmen , kendimce büyümüştüm galiba ( Pinhani / Ben nası büyük adam olucam , enter ) ve dedim ki daha fazla rezalete gerek yok ama sonrada şunu fark ettim ben bunları yazarak rahatlıyordum , içten içe delirme dönemlerimde hep yazmışım ve rahatlamışım  , ay resmen zehrimi buraya akıtıp rahatlıyormuşum hahaha . Ve şuanda da sağ olsun korona ile birlikte geri dönen bunalım ve içim içimi yiyen delirmelerimi fark edince dedim ki , NE BEKLİYORSUN HELVAA YAPSANAAAAA ! Off aşırıda canım helva çekiyor , böyle kaymaklı dondurmayla uffff ne yenir . 


  Son zamanlarda nasılım sahi .. Çok efkarlı oldu bu şimdi , delirirken efkarlanan tip değilim ben , sinir krizi geçiren modelindenim . Gerçi beni her şey sinirlendiriyor , her şeye gıcığım , bütün insanlığa , mutlusuna ' bu niye mutlu' diye , mutsuzuna ' bu niye mutsuz ' , hani öyle bir sinir ki, geçen yılki tipime bile sinirliyim .


  Karantinanın ilk başlarında panik ve sinir bir vücudun içinde birlikte olunca ne yapacağımı şaşırdığımdan , sinirimi atmak için spor yapmaya başlamıştım ama ne spor yapmak , canım çıkana kadar , sonrada zaten iki haftada iki buçuk kilo verdim . Beni gazlayan , harekete geçiren şey olumlu duygular değil - şuna bak tövbeler olsun - . Ders çalışırken de baskı altına girmeden bir şey yapamazdım , stres benim kırbacım, stres altında verimliliğim % 100000 artıyor  . Hani huzur insanıyım , kitap kahve ve huzur , aman gökkuşağı agucuk bugucuk insanı değilim , ÖAAAAAGGGGHHHHHH insanıyım galiba ben , yani ' ÖAAAAAGGGGHHHHHH ' ne diye nasıl açıklarım bilmiyorum ama bu yani , ben buyum , böleeeee delirme efekti gibi , bağırma sesi gibi beni tarif eden gergin bir ses . Aman nasılsam nasılım AAAaaAaA canım kendim , gerginsem gerginim ne var bunda , benden değerli değil ya ! Gerçi şimdi düşününce çok gergin olursam ileride bir sürü kırışığım olur , AMMAAAANNNN botoxs diye bir şey var NO PROBLEMOOO  kıpsss . 

  Sıcaksa bambaşka bir sinir kaynağı . Nefret ediyorum ya . Nefret . Bir silahım olsa güneşe ateş ederdim ama yok . Olsa kesin ederdim ama . Müthiş Adana genlerim beni bunlara yönlendiriyor , yani suç bende değil , tamamen magmada yaşayan ama güneşe sinirli olan Adana genlerinde , hiç Adana'ya gitmedim ama gitsem çok güzel uyum sağlayacağımı düşünüyorum şimdi , toplu güneşe ateş etme partisi . Camım sonuna kadar açık ve önünde oturuyorum ama bana mısın demiyor , suya dönüşüyorum resmen . Cam kenarında oturmanın handikabı da yeni ergenlerin siyaset tartışmalarının içine düşmek , üç gündür tartışma programındaymış gibi siyaset dinliyorum ama ergen seslerinden, böyle çatlayan seslerden . Muazzam . İnsanların konuşmasına bu denli sinir olmam hiç sağlıklı değil , herkes özgür ama sıcaktan mıdır yoksa Adanalı olmanın verdiği sinirlilik halinden midir bilinmez istemsiz bir şekilde ufak tefek sinir krizleri geçiriyorum - çoğunlukla ufak tefek olmuyor , baya KOCAMAN oluyor ama neyss - . 


  Mesela az önce annem Broadway' in Chicago da olduğunu iddia etti ve tahmin edin bende delirdim çünkü olmadığına emindim ve haklı olduğumdan yüzde yüz eminken , bunu kanıtlamaya çalışırken resmen zıp zıp zıplayıp , çırpınıyorum böyle . Modern Family de Claire 'in haklı olduğunu kanıtlamak için sinir krizi geçirip , marketin güvenliğinden bin bir türlü zorlukla kamera kayıtlarını alıp , bakın haklıyım diye bağırması ve babasının da çocukken kardeşini de çamaşır makinesine attığını ve sırf bunu arkadaşına içinde bebek varken çalıştığını kanıtlamak için olduğunu söylediği bölüm gibi gerginim ( 3. sezon 2. bölüm ) . Neyse kendime dönecek olursam eğer,  ben Broadway'in New York da olduğunu iddia edip , annemin bilmediğini ve uydurduğunu ve inat ettiğini iddia edip sinirli sinirli söyleniyordum , bana bir kere bir güvenin diye . Sonuç olarak ne oldu peki ? Chicagodaymış . Chicagoda da Broadway caddesi varmış , haksız çıkmanın utancından bir gün odamdan çıkmayacağım  , tşk . Off resmen arkamdan gülmelerini duyuyorum ama çokta acıktım mecbur yerden sürünerek yada tavandan samara gibi mutfağa gideceğim , midem her şeyden önce gelir , zayıflamaktan bile . 


  Saat tam olarak 3:34 , Amerikan olsaydık AM-PM olayından gece gündüz şıp diye anlardık hangi üç olduğunu bu ' üçün ' ama dilimizde bu olmadığından mütevelli açıklama gereği duydum , ' gece üç ' bu ' üç ' ve ben iki saate yakındır boş boş ekrana bakıyorum , hani deyim olarak boş bakmak da değil baya manasız manasız bommmm boşşşş bakıyorum .  


  Taslaklarımda tamı tamına 21 tane yazı , böyle oraya çöreklenmiş oturuyorlar , anlamıyorum ki ben 21 tane yazıya başlayıp nasıl yarım bırakmışım . Ne zaman başlamışım orası da ayrı bir muamma zaten . Bu kadar az aktif olan bir blog yazarı taneciği için oldukça fazla taslak sayısı . Belki devamını getiririm umuduyla bir kaçına baktım da , ıııııgghh olmuyor . Başını okuyunca gayet de güzel başlamışım , hatta kendimden hiç beklemediğim şekilde iyi girişleri var amaaaaaa işte devamı düğümlemiş , ne o zaman , ne de şimdi toparlayamıyorum , resmen hayatımın özeti . Bir işe giriştiğimde muhteşem bir başlangıç ardından kısa zamanda gelen düşüşler ve çakılma , işin kötüsü bunu sonra belki düzeltirim umuduyla kenarda tutmam ama zaman geçip de aklıma düştükten sonra düzeltmek için kolları sıvadığımda daha da berbat ediyorum , MUH TE ŞEM (!) gerçekten . Bu girişimler , çok çeşitli alan ve konularda oluyor , portfolyom çok geniş şükürler olsun . İnsan ilişkileri mi dersin , yeni bir hobi mi dersin hepsinde nasıl böyle olmayı başarıyorum hiç bilmiyorum . Aslan yattığı yerden belli olur derler ya , delilerde bloglarından belli olur diye bilir miyiz acaba ? Resmen tedX konuşmasına harika konu olabilecek bir hayat (!) , bu kadar istikrarlı yanlış yapmak herkese nasip olmaz , şükürler olsun … 


You Might Also Like

16 yorum

  1. Mide bence de her şeyden önde gelmeli :))

    YanıtlaSil
  2. Benim taslaklarda kaç tane yazı var bir bilsen. Yetişemiyorum. Bende aslında bazen bir blog açıp saçma sapan yazsam mı diye düşünmüyor değilim. Kimliğimi de kimse bilmesin. Özgürce yazayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende :D şöyle anonim bir hesap mı açsam diye çok düşündüğüm oluyor benimde :D

      Sil
    2. Anonim yazılar değilde anonim yorumlarla savuşturun gitsin...

      Sil
  3. Ama yine de bak söylüyorum senin var ta CANIN SAĞ OLSUN amaaaaaan beee bi şekilde gün geçiyor mu geçiyor? Yalnız şu ergenlerin siyaset tartışma olayı fenaymış... Camı açsan bi türlü açmadan iki türlü... Kız kaçıran falan mı atmalı acaba?? Bizim oturduğumuz yere mi oturuyorlar?? Oradaki masayı kaldırmak lazımmış demek ki.. Nerden bile bilirsin :)))) ,Çok sıcak Salihaa... ÇOK. ama gel bizim balkon esiyor....derdim coronasız bir hayatta olsaydık. Üf çok sıkıldım bu muhabbetten. Korona derken bile tepem atıyor artık.... Balkona da oturamıycaksak arkadaş arkadaş. Derken aklıma Rüyam geldi. Seni rüyamda gördüm ama burada açıklayamayacağım bir haldeydin. Uf harikaydı. Hajahaja 3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AĞĞĞMMMAANNĞĞĞNNN BEEEE :D aynen bizim oturduğumuz yer ahahaha bir yerden sonra sarıyor konuşmaları :D
      bugün soğuktu dünde öyle dualarımla temmuzda havayı buz yaptım ahhahaha :D

      Sil
  4. süpersin süper formdasın süper :) evet tedX de sen konuşabilirsin go go gooo :) demekki şikagoda brodvey varmış, çok şanssızsın tamara :) allam ya acaba küçükken seni çamaşır makinasına atmış olabilirler mi :) bu travma ve şimdi de sıcak ve karantina e normal yani böyle olmaaan ha ha haaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. formum yerinde hahaha :D tedX konuşmam hazır zaten benim , ZIPLAAA ZIPLAAAAAA, ŞİMDİ SARIL KENDİNEEE SONRA DA GİT DUVARA KAFA AT :D
      Olabilir gerçekten , nefret ediyorum sıcaktan , annem diyor bebekken bile sıcaktan nefret ediyordun diye, kıyafetlerimi çıkarmaya falan çalışırmışım :D

      Sil
  5. heey, bak, marcella kuzey tarzı yani nordic noir, bu türü seversen yaniii bak, bron broen, forbrydelsen ile başlaa :) deadwind, wisting, hinterland, walhalla murders, dublin murders, der pass, olmazsa sölerim yineğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ivittt seviyorum bu tarz :D not aldım okiyyy :D

      Sil
  6. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWW
    Birileri delirmiş!!!hahahajha en bi sevdiğim delilikkk
    Baya dolmuşsun salocuğum ohhh missss dök içini rahatlaaa
    Yazıyı okurken efektli okudum baya gerçekçi oldu bu arada
    Deli deliyi ağırlarmış gel beraber delirelim gardeşşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne zaman normal olduk ki ? hahahaha :D
      deli delinin halinden anlarmış gardaşım :D

      Sil
  7. tişikkirler ^^
    dimi dimi özellikle geceleri çok tehlikeli zaten :D

    YanıtlaSil
  8. Ben okumayı seviyorum bir de gif ekleyince daha zevkli oluyor bence okuması 😄 taslakları da bekleriz 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 🥺🥺 çok tişikkirler , taslaklara bakmaya korkuyorum ajjaja

      Sil

//]]>