Mim , Birbirinden Alakasız 5 Soru

21:41:00

  Heyyo mimlendiimmmmmm, sevgili Esra beni mimlemiş , çoook kocaman teşekkür edip direk mime geçiyorum .



1. Koleksiyon yapıyor musun ? Cevabın evet ise ne topluyorsun ?

  Böyle bir geçmişim vardı evet .. Amaaa bu koleksiyon işi istifçiliğe dönmeye başladı ve bende bıraktım yoksa bütün evi ele geçireceklerdi hahaha . Ben küçükken , evciliğin en popüler olduğu, biz küçük kızların birer küçük hanımefendi olduğu ve en büyük eğlencesi misafirlik olduğu dönemler de - kafayı yemişiz biz , gerçekten kafayı yemişiz , misafirliğinin neyinden bu kadar eğleniyorduysam tövbeler olsun - , klas koleksiyonerler olarak tabi ki peçete topluyorduk HAHAHAHAHA . O zamanın yükselen değeri desenli peçeteler olduğu için , bütün akranım kızlar güzel peçete bulduğunda hemen dikkatlice annelerin çantasına atıyordu , keza bende öyle . OFFFFFFF tam olarak bu konudan şimdi ki çocuklar çok şımarık vaazı çıkmaz mı ama HAHAHAHAHAHA .


2.İlkokul öğretmenlerinden adını unutamadığın biri var mı ?

  Evet maalesef .. Bu hayatta asla affedemediğim iki insan , ilki birinci ve ikinci sınıf öğretmenim , diğeri de dört ve beşinci sınıf öğretmenim. İkisi de birbirinden ruh hastası ve sosyopat , şiddet bağımlısıydı , çocukluğumu mahvedip, psikolojimi bozdular unutmam mümkün değil . Yani doksanlarda da okula gitmedim ki,  iki binler de çocuktum anlayamıyorum bunlar nasıl bana denk geldi . Bir gün karşılaşırsam söyleyecek çok güzel şeylerim (!) var . 


3.Bahar mevsiminin bitmesine az kaldı . Bu bahar mevsiminin öncekilerden ne farkı oldu ? 

  Son yıllarda olmak istediğim kişi olmak yolunda büyük bir çaba gösterdim ve daha yolun başında da olsam en azından bir yola koyulmuş ve kendim için büyük gelişimler göstermiştim . Amaa - işte o üzücü kelime - bu bahar kaydettiğim bütün yolu boşa harcadım ve başladığım yola bile değil daha da geri gittim . Kişilik ve psikolojik olarak hiç olmadığım kadar kendimi geliştirmiştim , geldiğim noktaya kendim bile çok şaşırıyordum ama bu dönem ne olduysa oldu ve kendimi bile hayal kırıklığına uğrattım , etrafta deli deli dolaşıp , mantığımı kullanmadan sadece duygularımla hareket etmeye başladım, her şeye sinirliyim HER ŞEYEEE, herkesle kavga ediyorum, müthiş gerginim, 15-16 yaşımdaki dengesiz dönemlerime döndüm resmen , sivilcelerim bile geri geldi . Coronanın bana bıraktığı psikolojik etkisi çok sarsıcı oldu , bugünle beraber tam olarak 78 gün oldu evden dışarı adımımı bile atmayalı
, şu dönem bir bitsin ilk iş iyi bir terapi görmek . 


4.Yaz mimi başlatacak olsan adını ne koyardın ?

  Yaz mimi yapmazdım herhalde , çünkü yazı sevmiyorum ben hatta sevmemek hafif kalıyor , nefret ediyorum yazdan . Sıcak , bunaltıcı, yapış yapış hava , hiç sevemiyorum . Ben sonbahar mimi yapardım herhalde , tam bir sonbahar insanıyım ben , o romantik ve hüzünlü havayı çok seviyorum , yazın sevdiğim tek şeyleri geceleri ve dondurma yemek . Ama illa yaz mimi yapsam adını '' dondurmanızı neyli alırsınız ?'' koyardım ahaha .

5 .Pencereden dışarı çıktığında nasıl bir manzara  var ?

  Pencereden pek bakmıyorum , bakınca çünkü dışarıda insan görüp sinirleniyorum çünkü , ilk ay her gördüğüm insana '' EVİNİZDE DURUN!!!'' diye bağırıyordum , hoparlörden son ses polis sireni açıp milletin kaçışmasını izliyordum ama artık umurumda değil ne yapıyorlarsa yapsınlar . Ama gün batımına doğru camdan bakarsam binaların arkasında kalan dağın üstündeki bulutların pembeli morlu muhteşem renklerini görebiliyorum , buna bakmak dışında da pek bakmıyorum dışarı zaten , bunu günde bir kere görmek yetiyor bana . 


 O zaman bende Kübra Nur'a atıyorum bu mimi .  Hatırlarsınız şuradaki yazıyı yazan  ilk ve tek misafir yazarım arkideşim Kübra Nur 'u , yoğun baskılarımdan mıdır , yoksa karantinanın verdiği ruh halinden midir bilinmez , blog açtı HEYYYYOOOO  ve çok enfes bir hikayeye başladı bile çıkın çıkın okuyun , arkadaşım diye demiyorum HA Rİ KA  yazıyor , okumak için tık tık - bedava reklam bitti ahahaha - . 

You Might Also Like

10 yorum

  1. Peçete koleksiyonu da cidden ne garip bir akımdı. Peçeteyi alıyosun eve sağlam bir şekilde ulaşması için çantana koyuyosun ama masada kullanabileceğin peçeteni çantana koyduğun için çenendeki sos ve yenisi isteme çekingenliği ile günü bitiriyorsun.. 😂😂😂😂😂

    Yazı seven biriyle arkadaş olamazdım zaten :)))

    Ay ilk defa mimlendimmm inanılmaz 😍😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok garip anlıyor musun burdasın ama san dokunamıyorum misali ajajajajaja :D
      sonuna kadar sonbaharcıyız :D

      Sil
  2. Desenli peçete ve renkli desenli küçük poşet koleksiyonu yapıyordum ben de :) baya toplamış sonra da hepsini atmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes yapıyordu peçete koleksiyonu galiba ^^

      Sil
  3. Haahahha yarıldım yineee herkes hayatında bir kere peçete koleksiyonu yapmıştır Benim de vardı Ama çoğunu verdim ya Saliha o kadar da umutsuz olma Tamam korona Evet Hepimizin psikolojisi bozdu ama Normale döneceğiz İnşallah yazı kimse sevmiyor ya ben de çok yaz insanı değilim açıkçası gerçekten sıcaklar çok bunaltıcı okurken çok eğlendim Ellerine sağlık bütün arkadaşlarım Blogger oldu beee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben ne hatırlıyorum var ya bir kere sizin evden bir peçete getirdiğimi , yani peçetenin bütün ayrıntılarını hatırlıyorum çok garip ya :D
      aynen bir gün döneriz ya dimi ne endişeleniyorum , yok işe yaramadı bölee de demek halen anksiyete beni öldürüyor
      ben hep bloggerdım hadi eyw jajaja sen niye yazmıyorsun beeee

      Sil
  4. ha haaaa heeey sadece üçüncü sınıfta mutluydun yaniiiii :) ay ya bu son 3 ayda herkes manyadı yani sadece sen değil tamam sen biraz daha delirmiş olabilirsin ha ha haaaa :) yine kişisel gelişirsin yakındaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhahahahaha onda da değildim ama diğerlerinin yanında melekti :D
      ben cidden çok delirdim zaten deliydim artık zırdeliyim :D

      Sil
  5. Annemin de gençken küçük bir peçete koleksiyonu varmış. Hala duruyor o peçeteler. :)
    Öğretmenlerinle ilgili olan anına üzüldüm.
    Gökyüzündeki renklerin görüntüsü gözümde canlandı. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel :D
      tişikkirler yorumun için :D

      Sil

//]]>