Andhadhun

19:48:00

  Son zamanlarda Bollywood dan güzel filmler çıkmıyor , global akımlara kaptırdılar kendilerini - maalesef - . Böyle güzel filmler nadir olunca da hemen yazmak istiyorum . Bollywood filmi ama Bollywood Bollywood değil , yeni tarz çakma Hollywood Bollywood da değil . İlk defa bu tarz bir Hint yapımı izledim ama BA YIL DIM . Kara mizah ve absürt komedi karışımı , ters köşe yapıp şok üstüne şok yaşatan, müthiş bir filmdi .


  Başrol , Ayushmann Khurrana yeni parlamaya başlayan ve filmlerine bayıldığım bir abimiz - Meri Pyaari Bindu hariç , bu filme çok kızgınım - , oyunculuğu da harikadır , yeni nesil Hintli oyuncuların en iyilerinden .

  Görme engelli , yetenekli ve kafayı piyano ile bozutmuş piyanist Akash , bir yanlışlık eseri şahit olduğu cinayetle hayatı çıkmaza girer . Şahit olduğu cinayeti nasıl kanıtlayacağını bilememesi ve üstüne işlerin içine istemeden girdikçe girip bir türlü işin içinden çıkamayıp , daha da olayların zincirleme kaza gibi büyümesine neden olan piyanist Akash 'ın kendini kurtarmaya çalışmasını ve diğer şok edici olayları işleyen müthiş , süper, hüper , harika ve ötesi bir filmimiz . Kısaca izleyin , izletin .

  Ufacık tefecik bir spoiler , dikkat dikkat izlemeyenler aşağıyı okumasınlar , sonra yok ben duymadım , ben görmedim olmasın .

* Akash'ın görmüyor numarası yapması filmdeki ilk - ve bence - en büyük şoktu . Bir insan niye piyona çalmakla kafayı bozutur anlayamıyorum . 

* Zaten ne geldiyse başına görmüyor numaraları yüzünden geldi . Gözü önünde cinayet işlendi , hatta üstüne üstlük , cinayeti bile temizleyip , delilleri yok ettiler , fakat hiçbir şey yapamadı , sadece haberi yokmuşçasına piyona çalmaya devam etti . 

* Bir ara olaylar öyle bir boyuta geldi ki , zincirleme cinayetler yaşandı , tabi ben izlerken şok . 

* Manyak teyzenin , Akash'a yaptığı onca şeyden sonra bile Akash tuttu bu kadını kurtarmaya çalıştı. Ama tabi 'alışmış kudurmuştan beterdir ' , manyak teyze tuttu Akash'ı arabayla ezmeye çalıştı .

* Bütün bu olayların içinde piyano arada kaynadı , ben yine de daha çok piyanoya odaklanılsın isterdim  . 

* İzlerken bir saniye bile sıkılmadım , çok yüksek bir temposu da vardı  ama ikinci yarısı fazla uzamıştı .



You Might Also Like

14 yorum

  1. ha haaa sayende eğlendim yaa çok acaip filmdi, çok denişiktiii :) bolivut bolivut değil holivud bolivud değil. hımmm çok açık evet :)

    YanıtlaSil
  2. Hint filmleri izlemeyeli baya olmuştu Saliha. Bu filmi de ilk kez görüyorum. Çok övmüşsün bir şans vereceğimm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pek izleyemiyorum, pek güzel denk gelmiyor :D

      Sil
  3. PAYLAŞIM İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
  4. Aaaaa! Bayağıdır Hint filmi izlememiştim. Dur not alayım. Teşekkürler :DDD

    YanıtlaSil
  5. Söylediklerine kesinlikle katılıyorum. Nerede o eski Hint filmleri yahu.. İzleyecek bir şey bulamıyorum resmen ama bu filmi aldım listeye! Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçim yanar benim de, şöyle bin bir heyecanla film açıyorum, ama film bomboş çıkıyor :(

      Sil
  6. Uzun zaman olmuştu Bollywood filmleri izlemeyeli 😊 not aldım...

    YanıtlaSil

//]]>