Son Zamanlarda

19:44:00

  İnternetle ilgili bir problemden dolayı uzun süredir bloğa bir şeyler yazamıyordum, bugün düzeldi ama düzelene kadar sinir hastası oldum.Düzeltmeye çalıştıkça, daha kötü oldu. Sonunda pes ettim ... Bugün düzeldi sonunda ve yazmaya başladım.

L

  Bu süre zarfında acayiplikler peşimi bırakmadı mesela bir hafta da 2 kilo vermişim, yani vermişim diyorum çünkü bende nasıl oldu anlamadım bütün hafta yerimden hiç kalkmamıştım , boşboş oturmuştum. Ben hareketsizlikten kilo almışım diye düşünürken kilo vermişim.Tabi kilo verdiğimi öğrenince sevinçten yedi düvele haberini verdim.

L
  Üzerimde de bir uyuzluk var , aşırı huysuzum . Herkesi gerçekçi yaklaşımlarımla delirtiyorum, 'hayır, o olmaz olursa şöyle olur...' 'bunu yapamayız çünkü, .....' istemsizce yapıyorum bunları .Bazen de bilerek sataşacak birilerini arıyorum, neyim var ben  de bilmiyorum, sanırım can sıkıntısı...
L
                                         Olmayacak hayalleri dinlerken ben.

  Ama sorsalar ben halen hayal dünyam da yaşıyorum, hem de köşkler de saraylar da . Hayır , ben şizofren filan değilim , yani değilimdir herhalde sadece tam bir zıtlık abidesiyim.

  Bir de Mescid - i Aksa 'yı çiziyorum, aslında birkaç ay önce başlamış ve yarım bırakmıştım ve yeniden başladım ama iyimi yaptım bilemedim. Kör olmama çok az kaldı çünkü, oldukça ayrıntılı bir çizim, küçük küçük üzerindeki bütün ayrıntıları bile çiziyorum ve bitmiyor , delireceğim sanırım. Eğer bir gün ola ki biterse baş köşeme asıcam .

  Fotoğraf çekerken çok ilginç insanlarla karşılaşıyorum , son zamanlarda ise garip insanlarla. Böyle duruyorlar size saatlerce bakıyorlar, yani ne var burada fotoğraf çekiyoruz işte. Bir keresinde adamın biri ağaca yaslanıp biz gidene kadar bizi izledi, sonra da geldi ' neden ,öyle pozlar verdiniz, niye burda çektiniz ? ' gibi şeyler söyledi, çektik kardeşim sanane yani... Başka bir seferde de liseli ergenlere denk geldik , onlara baya sinirlenip , sanattan anlamayan ergen , cahiller diye başlayan bir kitabe yazmıştım, sonrada ben böyle cahillerin yanında kalamam deyip gittim ve arkamdan dedikleri ne tahmin edin ' yaa nereye gidiyorsun, daha karpuz kesecektik ' .

L


  Sinirleri bozulmuş Saliha bildirdi...

You Might Also Like

0 yorum

//]]>