Assalamualaikum Beijing Film Konusu ve Yorumum

19:43:00

  Film adı itibarı ile beni meraklandırıp indirdiğim bir filmdi ve çok umutluydum fakat...

  Geçen hafta kızlar biradayken bir film izleyelim dedik , bende okuduğum yorumlara dayanarak bu film açtım. Her ne kadar film bizi çok sarmasa da altı tane genç kız izleyince , 'yaaaaaa' sesleri eşliğinde izledik, neyse filme geçicek olursak;

  Asma Endonezyalı bir muhabirdir , düğününe çok kısa bir süre kala nişanlısı onu aldattığını öğrenir (Salak diye bağıran kız sesleri hayal edin) .

   Bu olaydan sonra Asma Pekin deki arkadaşı sayesinde iş teklifi alıp Pekin' e gider.
İlk iş gününden ve dil bilmeden gezinmeye başlar ,otobüste ineceği durağı bilemez ve insanlara sormaya başlar, fakat İngilizce bilen yoktur.
   Bu sırada Zhong Wen adlı bir Çinli tur rehberi ona yardım eder ve hikayemiz de böylece başlar...


  Film hakkındaki düşüncelerim genel olarak yavaş ilerledi ve filmin büyük bir kısmı Asma' nın  Çin gezisi gibiydi.
çinliler islam hakkında böyle düşünüyor, hadi canım sende
   Fakat  islami hususlara dikkat edilmesini sevdim, çünkü Müslüman hatta tesettürlü olduğu halde birçok kız maalesef dikkat etmiyor.


 Arada böyle sohbetlerin geçmesi de hoşuma gitti,

 Fakat vıcık vıcık aşk vardı, içim bayıldı.
  
En sevdiğim karakter  ise Asma' nın hayalperest Kore fanı arkadaşı,
  Neyse kısaca izlenmeyecek kadar kötü değil fakat izlemeseniz bir şey kaybetmezsiniz ,fakat izlerseniz bana fikirlerinizi yazmayı unutmayın...


You Might Also Like

2 yorum

  1. Bu film epey bir meşhur oldu, bir kaç yerde de konusunu okudum falan ama kesin romantizm tavan yapmıştır diye izlememiştim, doğru tahmin etmişim demek.

    YanıtlaSil
  2. Vıcık vıcık bir aşk vardı , romantik filmleri seviyorsan izle ama pek bana hitap etmedi açıkçası.

    YanıtlaSil

//]]>