Dangal Hint Filmi Konusu ve Yorumum

02:15:00

  Dangal, dangallll, dırrıtt dırrıtt , dangal dangallll . Evet Dangal'ı izledim . İzledim Dangal'ı , gerçekten sonunda izledim . Bence ikna olduğunuz , tamam kesiyorum 😂 . Bütün uluslar arası bollywood severler bu filmi izledi , sindirdi ve yeni filmlere geçti fakat biz daha yeni izliyoruz , neden , çünkü filmin yüklenen halinin kalitesi taş devri ile eşdeğer . Hatta filmi ilk izleme girişimimizde filmi değil , insan kafalarını izliyorduk , sağ olsun , sinemadan çekilmiş . Bende delirdim kapattım tabi , yani şimdi filmimi izliyim yoksa adamların kafasını mı dimi ?


  Filmi yine Fatıma-Tüz Zehra ile izledim , Sultan yorumunda onunla film izlemenin risklerini yazmıştım , yine aynısı oldu elinden zor kurtuldum . Birde şu kızı ikna edin blog yazmıyor , blog dünyası çok güzel gelsene 😆 , bunu yazdığımı görünce beni öldürecek , niye yazılarına beni alet ediyorsun diyecek ama olsun 😂 . Neyse ben konuya döneyim , film müthişti , işin içinde Aamir var nasıl kötü olsun , yaptığı her film müthiş oluyor , ama bir dakika bir tanesi vardı onu sevmemiştim , Delhi Belly , filmin yarısını bile izleyemedim , hiç sevemedim , gerçi kendisi oynamıyor , yeğenini oynatmış , yapımcılığı yada yönetmenliği sanırsam Aamir'e ait . Yine konun dışına çıktım daha da çıkabilirim , güvenemiyorum , bu sebeple direk konusuna geçiyorum .

  Konusu ;

  Mahavir Singh ( Aamir Khan ) , çok yetenekli bir güreşçidir ve tek hayali Hindistan'a Dünya birinciliği kazandırmaktır . Ama maddi imkansızlar , ona güreşi bırakıp ailesin babası yapmıştır . Hayalini gerçekleştiremeyen Mahavir , doğucak olan oğlunun hayalini gerçekleştirmeye karar verir . Fakat gelin görün ki , çocuğu kız olur , ikincisi de , üçüncüsü ve dördüncü de kız olunca , öff yeter artık moduna giren ve daha fazla şansını zorlamak istemeyen Mahavir , bütün hayallerini unuttup , güreş ile ilgili her şeyini kaldırır .


  Ama bir gün kızları Geeta ve Babita iki tane oğlan çocuğunu döverler , ağızları ile burunları yer değiştirir ve tabir yerindeyse yamulurlar . Bizim zavallı Mahavir ise, kızlarının bu insan üstü , pardon kız üstü (!) güçlerini görünce , sevinçten ne yapacağını şaşırır . Ve onları güreşçi yapıp Hindistan'a madalyayı kazandırmak için eğitmeye başlar ...

   Konusunu yazdım , o zaman gelelim fasulyenin faydalarına * Acık spoiler içermektedir aman dikkat ! * ;

  * Aamir döktürmüş , ciddi manada , bence şimdiye kadar ki en iyi oyunculuydu . O kadar hissettirdi ki , o duyguyu , zavallı kızlarına kızınca , onlardan çok ben korktum , aşırı gerdi bu durum beni . Ama kabul edin aşırı sinirliydi . Kızlarına da ne çektirdi , çalış çalış el kadar çocuklara yazık , birde beğenmiyor daha da çok çalıştırıyor,  şarkılara da bu durum komik bir şekilde yansıdı  .


 * Hatta öyle ki bir ara , Hint filmlerinde ki kötü adamlar ile karşılaştırdılar , bizim koca göbüklü Aamir 'i . Ama kızların saçını asker tıraşı kesince bende katıldım onlara , saçlarını kesti anda attığım çığlıkların haddi hesabı yok .


  * Kafayı fazlasıyla , hayalleri ile bozutmuştu , kızlarını da bu uğurda da feda etti .


  * Ve hepimizin Adam dedirt den şu sözleri ile kendini affettirdi . Çünkü ben hep kendi gururu için kızlarına güreş yaptırdığını düşünmeme iten hareketleri vardı ama bundan sonra fikrim değişti .


  * Kızların arkadaşının düğünü basıp , şamar oğlanına çevirdiği yeğenine , bir tane tokadı indirdiğinde sinir oldum . Yani arkadaşlarının düğününe gitmiş zavallıcıklar ne var bunda bu kadar büyütecek .


  * Ama gerçek zavallıcık olan, kızların gelin olan arkadaşı onların ufuklarını açar ve ne kadar şanslı olduklarını anlamalarını sağlar . Zira onların yaşadığı köyde kızlar birer yük olarak görülmekte ve 14 yaşına varınca hadi kış kış dercesine evlendirilmektedir - yaa siz daha babanızın değerini bilmeyin - .


  * Bence her ne kadar Mahavir aşırı hırslı davransa da kızlarını çok düşünüyordu ve gerçekten de çok destekledi , kızlarını birde saçlarını kesmeyeydi iyiydi , yani aşırı saçma geliyor bana , madalyayı kazanmalarının saçlarını kısa olması ile ne ilgisi olabilir . Yalnız kızları kısa saçlı bile nasıl güzel olabilir , bütün film bunu konuşup durduk .


  * Her on Hint filminden, otuz beşinde olduğu gibi , arada bir İstanbul lafı geçti .


  *Son olarak ise , SRK ile ilgili bilgece sözleri bırakıp yazımı sonlandırıyorum , sonlandırmaz isem zira gaza gelip bütün filmi anlatacağım , kısaca filmi izleyin , izlettirin , böyle kızları destekleyen filmleri zor buluyoruz , kıymetini bilelim .












You Might Also Like

20 yorum

  1. Nur izlemedim ama anlattıklarından izlemiş kadar oldum :))))) Baya bir özet çıkarmışın :)))))) Daha çok yazı daha çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bende çok yazmak istiyorum ama bahar bana hiç yaramıyor , böyle boş boş oturuyorum , yorgunluk yapıyor bana :D

      Sil
    2. Benimde başım çatlayacak bu aralar bende yazamıyorum :(((((( Kardeşmiyiz acaba

      Sil
    3. Of bende de var her yerim ağrıyor içimdeki 100 yaşında ki teyze her daim diri :D birde ben bu yazıyı ilk yazdım , baya uzun olmuştu ama yanlışlıkla silindi tam delirmelik :D olabiliriz :D

      Sil
  2. İzleyeceğim ben bunu konusunu da sevdim.Sadece dialoglara baktım ve bayıldım ay Aamir olur da sevmez miyiz?
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle , Aamir , yaptıysa izlenir :D

      Sil
    2. Bu gün izledim Saliha abla.İşin içinde Aamir olur da izlemez miyim!
      Hatta yazısını da hazırladım. :)
      http://seymenleyla.blogspot.com/2017/04/dangal-hint-filmi.html
      sevgileer ^_^

      Sil
    3. Geç cevap verdim vaktim yoktu kusura bakma :D hemen uçuyorum yazında ^^

      Sil
  3. Evet o kafaları izledim..hem söylendim hem izledim..aamir var diye bu işkenceyi kendime ettim..o kesilen saçların psikolojisinden ekliyorum buraya :) düzeldi mi bari görüntü? kaç sefer baktım hala kafalı versiyon vardı

    Saçlara gelince..o simgeydi..direnişin ,karşı koyuşun,kabullenmeyişin simgesiydi.heveslerin baska türlü bir hayata duyulan beklentinin...hatırla..sonra geeta kendi rızasıyla kesti..babasını anlamış ve onunla aynı bakar olmuştu artık

    Çocuklara içim cız etmişti ayrı ama mavahir de benzer duygudaydı..çaktırmıyordu sadece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha , benim de internetim de prorblem vardı sürekli kapandı bende ona söylenerek izledim :D büyük bir araştırma sonucunda bilmediğim bir siteden izledim orada kafalar yoktu :D
      Vaov o nasıl bir yorum , simgeydi diyordun yani :D
      Bak bende buna takılı kaldım niye çaktırmıyor , sanırım kendime benzettiğim için çok sinirlendim oraya , hahahaha

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen atayım ^^
      http://www.fullfilmizlesin.com/dangal-2016-turkce-altyazili-izle/

      Sil
  5. Bende izlemeyi düşünüyordum ama unutmuşum, güzel hatırlatma oldu :)))

    YanıtlaSil
  6. İzle izle , müthiş bir film :D

    YanıtlaSil
  7. Çok ilginç bir gelişme benziyor ben de mı izlesene kızlarını güreşçi yapan baba bu hintliler bayağı Garipler gibi
    Gönül Gültekin Cetin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz garipler :D teşekkürler gönül teyze ^^

      Sil
  8. Hd versiyonunu bekliyordum, yorumlardan birine yazmışsın siteyi, oradan bakayım. Arada spoiler varsa diye yazını tam okumadım :) Geçen Sultan'ı izledim ikinci kez ama bunu da çok merak ediyordum. Ay heyecanlandım :) Sevgiler canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalitesi biraz daha iyi amaöyle HD kalitede değil :( benlki şimdi yüklenmiştir bilmiyorum. Biraz var spoiler okumayıp iyi yapmışsın :D Sultan'ı da ben babama izleticem bir gün bakalım sevicek mi ^^ teşekkürler yorumun için ^^

      Sil
  9. izliycem bunuuuu aysel de yazdıydııı :)

    YanıtlaSil

//]]>