Yong Pal

19:07:00

  İzlediğim en güzel medikal konulu dizi , Yong Pal . Aslında ne yalan söyleyeyim , tek sevdiğim medikal konulu dizi , sevemiyorum ben doktor dizilerini , bunun altında yatan psikolojik sebep belki de ülkece her yaz maruz kaldığımız , Doktorlar olabilir mi ? Büyük ihtimalle , hahahahaha . Peki ne oldu da bu diziyi sevebildim - kimsenin umurunda olmayan ama herkesin onun hayatını merak ettiğini düşünen blogger hareketi cospilavı - , çünküüüüü dizi doktor dizisi monotonluğunun çok üstünde , adeta bir modern zaman tarihi dizi entrikaları , sinsilikleri ve taht oyunları ile doluydu , bilen bilir ben böyle şeytanların birbirini yediği dizileri izlemeyi çok severim 😜. 


  Dizinin konusu;

  Belediye çukuru gamzeli, cerrah adayı intörn Kim Tae Hyun ( Joo Won), işinde çok iyidir , hatta öyle ki profesörlerin yapamayıp yarım bıraktıkları ameliyatları o yapmaktadır. Her ne kadar ameliyatları o yapmışta olsa , daha intörn olduğundan dolayı aldığı maaş çok azdır ve çok hasta bir kardeşi vardır , onun hastane masraflarını böyle ödeyemeyince , yasadışı doktorluğa başlar. Yani , hasta yada yaralanmış olup da tutuklanmamak için hastaneye gidemeyen hastalarla yüklü paralar karşılığı tedavi eder . Kimliğini de gizlemek için kendine takma bir ad koyar, Yong Pal.


  Böyle yaşayıp giderken bizim oğlan , çalıştığı hastanedeki gıcık , sevimsiz doktor Lee Ho Joon tarafından yakalanır ve ona iki seçenek verir , ya onu polise teslim edecek ve böylelikle elinden doktorluğu alınacak ve kardeşi ile de ilgilenecek kimse de kalmayacak yada hastanenin 12. katında çalışmaya başlayacak . Bu 12. kat da V.I.P müşterilerin - dikkat çekerim müşteri , hasta değil - olduğu özel bir kat , eğer ki oraya giderse bir daha eline neşter alamayacak , şımarık , kafasına estiğinde hastaneye yatan hastaların istekleri ile uğraşıp uşak gibi yaşayacak ama iyi para kazanacak .

  Eee zavallı çocuk ne yapsın mecbur kabul etti 12. kata gitmeyi ama onu orada bekleyen özel bir hasta vardır , V.V.I.P olarak adlandırılan varlığından kimsenin haberi olmayan , hastaneyi de bünyesinde barından şirketin varisi , Han Yeo Jin ( Kim Tae Hee ) . Özel yapılmış son teknoloji dünyanın en saçma odasında bitkisel hayatta gibi gösterilerek ilaçlarla uyutuluyor . Odaya sadece , hastane başkanı , gıcık Lee Ho Joon ve özel bir hemşire girebiliyor . Ve bizim zavallı Yong Palciğimiz de bu işin içine sürüklenip onun doktorlarından biri oluyor ve hikayede böylece başlıyor . 




  Dikkat dikkat ! Bundan sonrası , fasulyenin faydası , üzümün çöpü, armudun sapı,  dizinin yorumu , repliği ve yüksek spoilerı içerir , izlemeyenlerin uzak durması tavsiye edilir . 

* Dizinin gidişatı başta hep Yong Pal üzerine kuruluydu ve aksiyonu boldu ama ilerleyen kısımlarında olaylar Yeo Jin 'in ve onun yaptığı şeytanlılar etrafında dönmeye başladı , bir çok kişi de şikayetçi olmuş ama ben böyle entrikalı dizilere bayıldığımdan dolayı beni rahatsız etmedi ama yine de Yong Pal'e daha çok odaklanabilirlerdi .


* Başrolümüz, canımız , kanımız , gamzesine gurbannnn , süper ,hüper , ütopik derecede anlayışlı , Tae Hyun namı diğer Yong Palciğimizi çok üzdüler , yevrrrrummmm . Salak kızı geldi , dünyanın en saçma odasından kurtardı yetmedi bu genç yaşında onunla evlendi , onun yüzünden kaç kere ölümden döndü , vurulmuş halde , ölüm döşeğinde kendini öldürme pahasına rağmen onu ameliyat etti, hayatını adadı çocuk buna ama bu Yeo Jin ne yaptı bu çocuğa , hayatını harcadı , HAAAYATINIII ! Sürekli üzdü , kovdu, piyon gibi kullandı ama Tae Hyun ne yaptı , sürekli affetti - bu da ayrı bir salaklık- .

*Gerçekten çok seven yada çok güzel seven bir adamdı. Kısaca muhteşem bir karakterdi ve iyi ki bu rolü, Joo Won oynamış , kimseye bu kadar bir rol yakışamazdı . Bu çocuk böyle sürünen , salak aşık rolleri için doğmuş bence . Birde çok güzel ağlıyor - güzel ağlayan insan fetişim var , hahahahah - .


* Tae Hyun'u 12. kata gidince saçma sapan giydirdiler ki tahammül edemediğim tarzlardı hep , sonrasında mafya babası dayı da bununla dalga geçti . Adam gibi adamları moda uğruna getirdiğiniz hale bak - evvveeet Saliha yargı dağıtıyor hahahaha - .


* Yong Pal'in en çok aşık hallerini övmüşüm ama asıl iyi kalpliğini övmem lazımdı , çocuk sürekli amme hizmeti yapar gibi insanlara yardım etti durdu , parası yok diye hastaneden atılan , hastaları gizlice ameliyat ediyordu, Yeo Jin'in küçük şeytan yengesine sürekli yardım etti tabi onlarda yavrumun bu hallerinin den sürekli faydalandılar . En sonunda delirip , ben gidiyorum Yeo Jin dedikten sonra istifa edip , kendi küçük kliğini açtı zaten , parası olmayanlara bedava tedavi etti .


* Tae Hyun evlendikten sonra , adeta bir küçük enişte oldu , zengoların hayatına giriş ve iç güveysilik halleri çok iğreti durdu . Öyle ki kuralsız , kanunsuz, mafyalarla iş yaptığı hayatı bile ona daha çok uymuştu.

* Yeo Jin' e başta çok acıdım , hayatı çalınmış, sürekli uyutuluyor ama daha kötüsü bilinci açık uyuyor , üzücü anılara sahip . Ama bu bir iyileşiyor , tövbeler olsun , tam bir şeytana dönüyor , kendine yapılanların bin beterini düşmanlarına yapıyor . Her yaptığı şey için , ben timsahım , ben böyleyim, benim hayatım böyle bıdı bıdı deyip durması ise ayrı bir sinir durumdu .
* Tae Hyun buna bildiğin dursun diye yalvardı ama bu ne yaptı , hayır olmaz, ölmek var dönmek yok kıvamında haller takındı . Ne intikamından , ne de gücünden , parasından vazgeçmedi .
* Ama en sinir kısmı, o kadar Tae Hyun'a yaptığı şeyden sonra , yengesi bunu hasta ettikten sonra , yine ona döndü , yavrum benim sadece zora düşüldüğünde hatırlanıyor . 

*Ama onca pislik ve şeytanlıklarına rağmen Yeo Jin 'nin ,  kendi cenazesine girişi ve öldürdüğünüz kişi hayatta olarak döndü diye şaşırdınız mı demesi çok cooldu .




* Hastanedeki - güya - hasta hallerinde çok güzeldi , saçı sürekli yapılı ve makyajı tam , ruh hastası amacını anlayamadığım , hemşire teyze sürekli buna makyaj yaptı durdu . Ama ne zamanki çıktı hastaneden, hehhh o zaman tipi kaydı , zaten bu kıza ne olduysa hastaneden çıktıktan sonra oldu , saçını kesip , çok kötü bir renge boyadı , böyle dolandıkça ben sinirden ekranı yumrukladım , bu kadar güzel biri nasıl kendini böyle çirkinleştirebilir diye. 


* Yeo Jin'in hastaneye kapatılma hikayesini daha derinlikli isterdim , tamam aslında yeterince derindi , ama aşırı saçmaydı . Yani tamam babası , kızının kendine bir şey yapacağından korkuyor o yüzden , kendisi ölene kadar onu uyutmalarını söylüyor , hadi bunları bir an normalmiş gibi düşünelim - artık o nasıl olacaksa- ama yine de bu amca çevresindekilere nasıl güvenir ya, uyandıracaklarına nasıl inanır , lütfen yani . 


* Yeo Jin'in pislik abisinin sevimsizlik abidesi karısı , hiç kocasını sevmedi , sürekli aşağılayıp , küçük gördü , nefretle baktı, arkasından kuyular kazdı , kim kocasına karşıysa ona yardım etti ama öldürülünce bir anda seveceği tuttu nedense , öldü badem gözlü oldu meselesi yani , tam bir saçmalık .

* Han Do Joon , çok anormal bir karakterdi bence , ne kadar bu hale gelene kadar geçtiği süreç onu savlasa da , bu hareketlerine bahane olamazdı . Babası tarafından sevilmemiş , annesinin zengin olmamasın ezikliği (!) ile yaşamış , kendinden küçük kız kardeşine bırakılmış şirket ve karısı bir saniye bile onu sevmemiş ama yine de bunlar bu kadar kötülük için bahane olabilir mi ? Kendisini en ama en sevdiğim dizilerden 49 Days de çok ütobik derece iyiydi birde böyle görmek hoşuma gitti . 


* Yan karakterler çok dolu doluydu , ve oyunculukları da çok iyiydi, bu diziyle parladılar çoğu  . Cynthia - en son , the last empress de kraliçenin kardeşini oynuyordu - , hemşireler , mafya emice , kız kardeşi - age of youth da ki bunalımlı kız -  polis abiler , hepsi çok iyiydi .


* Şef Lee , gerçekten beni irite etti , sonlara doğru oda yola geldi ama ne yaparsa yapsın hatta ağzıyla kuş bile tutsa bu adamı asla sevemem , çünkü bu adam Empress Ki de ki pislik hain , gelmiş geçmiş en sevimsiz dizi karakteri , mesmursuz , Yeom Byung Soo'yu oynuyordu ve ne yaparsa yapsın benim için hep o olarak kalacak . 

* İyisiyle kötüsüyle her şeyiyle çok sevdiğim , en sevdiğim dizilerden birisidir, defalarca izlediğimi söylememe gerek yok bile . Sevemeyenlerde çokmuş , şaşırmam , bu Salihalık bir dizi , bu dizileri ben izleyeyim diye çekiyorlar - çok mütevazilik - .

You Might Also Like

8 yorum

  1. Ben izlemiştim bunuuu. Başrol adam efsane yalnız. :)

    YanıtlaSil
  2. Şu anda eski bir dizi olan "you're beautiful" dizisini izliyorum. Biter bitmez de buna başlıyorum. Son kararım, çok eminim :!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. You're beautiful 'u yayınlandığı yıl izlemiştim , on yıl olmuştur galiba , vay be zaman nasıl geçmiş :D

      Sil
  3. heeey tımıms izliceeem ay ne tatlı anlatıyon sen yineeee yaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Saliha hanm ben 3 kore dizisi izledim. Healer city hunter ve son olarak yong pal. Hepsi birbirinden güzeldi. Bu 3 dizinin de altında kalmayacak benzeri film önrileriniz var mı. Tesekkur ederim simdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumda izlediklerimle girerseniz orada bir çok öneride bulunuyor ama ben özel olarak da önerebilirim . Sanırım çok romantik - komedi tarzı dizileri sevmiyorsunuz , o zaman , Signal - bunun ile ilgili iki tane yazımda var isterseniz okuyabilirsiniz - , defendant, tunnel , voice , 49 days , kill me heal me ,öneririm .

      Sil

//]]>