Bahar Mimi

20:27:00

  Beni bilen bilir , bilmeyende ne yapsın zaten beni - o edebiyat , felsefe hahahaha - , her zaman, her şeye hep geç kalırım , tembellik mi , talihsizlik mi , bilmiyorum ama benim genel halim budur . Ve yine çok geç kaldım - şaşırdık mı ?! - Sevgili Birpembesever bloğunun sahibesi Tuğçe beni bahar mimine mimlemiş , çok kocaman teşekkür edip hemen mimime geçiyorum zira baharı bitirmeye ramak kaldı .


1. Bahar bir insan olsaydı onula aranız nasıl olurdu?

  İyi olurdu diye umut ediyorum ama olmaya da bilirdi çünkü ben tam bir sonbahar insanıyım , gerçi o da bir bahar , bir şeyin son olması onun öz benliğini değiştirebilir mi ? Zıt kutuplar olduğumuz için ya çok iyi anlaşırdık yada birbirimizi hiç sevmeyebilirdik .


2. Şu ana kadar yaşadığınız hayatın bahar kısmı hangi döneminiz? O dönemde neler yaşadınız?


  Dedim ya ben sonbahar insanıyım , hep de öyleydim , sonbaharın kendine has dramatikliği ile karışmış neşe , mazoşist eğlencesi kısaca .


3. Bahar bir arkadaşınız olsaydı onun okumaya ihtiyacı olan kitabın ne olduğunu düşünürdünüz?


  Çalıkuşu. Niye çalıkuşu bilmiyorum , kitabın başı hariç insanı bir bunalımdan bir diğerine sürüklüyor , belki de Feride'nin çocuksu mutluluğudur bunun sebebi bilmiyorum ama bu kitap dışında bahara okutmak istediğim kitap aklıma gelmiyor .

4. Size baharı anımsatan insanlar var mı çevreniz de? Varsa kimler?


  Ayyy bilmem kiiii , bir sürü insan var ama buraya yazsam kimse zaten tanımıyor onları . Bu soruyu pas geçiyorum o zaman ben .

5. Bahar temalı bir yağlı boya tablo yapmak isteseniz resmin içinde olmazsa olmazınız ne olurdu?


  Fıstık yeşili tazecik yaprakları olan ulu ağaçlar , yeşilin bin bir güzel tonu , küçük su birikintileri , küçük benekli bir ceylan , yavru tavşanlar , yeni doğmuş bebek kediler ve tabi ki , renk renk kır çiçekleri , vahşi kır çiçeklerine meftunum ve bu bahar camımın önündeki boş arazi onlarla dolmuş , o kadar mesudum kiiii anlatamam .

6.Bahar yorgunluğu ile mücadele eder misin? Yoksa  kendini baharın kollarına yorgunca bırakmayı mı tercih edersin?

  Yoooo , hiçbir şey yapmam çünkü ne yapsam nafiledir . Zaten ben kronik yorgunum , yorgunummm dostlarım yorgunum artııııkkkkk.


7. Baharda gitmek istediğiniz coğrafya?

  Antalya sanırım . Mis gibi portakal çiçeği kokuyordur ve yeşili çok tatlı bir tondadır .

  Herkesler bu mimi yapmış bakıyorum da , bu sebeple kimseyi mimlemiyorum , ama yapmamış olan herkes kendini mimlenmiş bilsin .

You Might Also Like

26 yorum

  1. ben de sonbahar insanıyımdırr :) güzel mim olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi yaşasın sonbahar, teşekkür ederim ^^

      Sil
  2. Yapmışsınn oleeyyy! *-*
    Çalıkuşu benzetmen çok güzel olmuş. Heidi gifi de tam bahar temalı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İvet ^^ yeniden teşekkür ederim mimlediğin için :D

      Sil
  3. Allah seni napmasııııın yaaa yine kahkaha attırdııııın :)

    YanıtlaSil
  4. Sonabahar diyen nadir kişilerdensin. Sonbaharın hüznü o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbaharın hüzünlü romantikli neşesi :D

      Sil
  5. Merhaba Bloğum yenidir destek olursanız sevinirim.ortak arkadaşımız çok var

    YanıtlaSil
  6. heeey ben de sonbaharcıyım zateeen. yazın nemini sefmem. :) legion geçen sene izlemiştim, var blogumdaa :) ocak 2018 :) evet kafa karıştırıcı dizii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nem seviyorum ama sıcak sevmiyorum işte , kuru havada cildim çok kötü oluyor :D
      Legionu arkadaşlarımla izledim , bana sürekli olayları açıkladılar gariplerim ama yine de hiçbir şey anlamadım hahahahaha :D

      Sil
  7. O kadar pozitif anlatmışsınız ki yaz ve bahar mevsimini sevmeyen bende bile içime heyecanı işledi, mutlu baharlar dileğimle.. Bende yeniyim buralarda, yorum ve önerilerin için şimdiden teşekkür ederim, bana da beklerim.. 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman hoşgeldiniz :D ayyy bende sevmem yaz , sıcaktan dengem şaşıyor :D

      Sil
  8. Vayyyy; bahar yorgunu bir ben değilmişim he :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorgunummm dostlarımmmm, yorgunum artıkkk :D

      Sil
  9. Güzel olmuş, Çalıkuşu cevabı çok iyiydi.

    YanıtlaSil
  10. Güzel mim olmuş. Bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Bana da uğrarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil

//]]>