Son Zamanlarda 9

18:51:00


  Yıl'ın en nefret ettiğim dönemi , Ramazan ayından sonra gelen o aşırı , sinir bozucu sıcak yaz dönemi . Gerçekten nefret ediyorum , yani tabi bir hikmeti vardır da , sevemiyorum ben . Sadece sıcağı sevemem den sebepte değil şimdi . Aşırı yorucu ve sinir zamanlar hep bu döneme denk geliyor . Böyle hayattan nefret eder bir şekilde dolaşıyorum etrafta , zaten herkes bu dönem bir gıcıklaşıyor , yada bana öyle geliyor da olabilir şimdi . Belki de benim aşırı sinirli  olduğum bu dönemde beni gıcık etmekten sadistçe bir zevk aldıkları için de, beni delirtebiliyor olabilir de şimdi -bence bu daha mantıklı-  .


  Pardon selamsız , sabahsız , öyle daldım yazıya ama öyle uzak kaldım ki , buralardan , hemen başladım yine dır dıra . İnsan biriktirince böyle bir anda boşalıyor , hele benim gibi konuşmayı aşırı sevip , sürekli konuşup duran birine , biriktirmek hiç iyi gelmiyor . Arkadaşlarımı da birkaç hafta görmeyince , bir anda bir başlıyorum konuşmaya , oooooohooooo , sustur susturabilirsen . Bana böyle boş boşşş bakıyorlar , ayyyy yeter , bu kadarı fazla , sindire sindire anlat, daha ben ilk olayı anlamadım , sen üstüne 1500 olay daha anlattın , yeter kaldıramıyor bu kafa ! Gibi çok yerinde ve haklı serzenişlerde bulunuyorlar , ne yapsınlar gariplerim , benimle arkadaş olmak gibi , ciddi bir hataya düşmüşler 😂 , yani bir kere o hatayı yaptın çekeceksin beni - tamam apla - .



  Ama ' birkaç hafta ' - aslında bir ayı geçti ama neyse artık -  diye , küçük gördüğüm o zaman dilimlerinde , beni akla hayale gelmeyecek sinir verici , saçma , kimi zaman aşırı komik , kimi zamanda da yok artık , yiterrr uleeennn,  kıvamında olay dizileri beni buldu .


  Yani olaylara karşı her zaman , aşırı abartılı yaklaştığım ' söylenir ' , bana göre hiçte öyle değil fakat çevrem ve beni dışarıdan izleyenler öyle der , halbuki bir olayın herkes tarafından yansıması farklıdır , yada farklı olmalı , sağ olsun , öyle bir sistem ve eğitim sistemi var ki , 'eğitmek ' adı altında , insanları yaşayan birer robot yapmaya çalışıyor ve bu da öyle bir boyuta geldi ki , olaylara göstermemiz gereken tepkilere , duygularımıza ve daha şuanda konuyla yakından uzaktan zerre alakası olmayan şeylere kadar karışıyor ve maalesef ki kimseler bu durumum , vahamiyetini kavrayamamış durumda . Yani demem o ki , benim olaylar karşısında , 'kimilerine göre' aşırı olan tepkilerim ve sürekli serzenişlerde bulunmam , çevremi illallah ettirdi artık ama ben bu konuda ki , tavrım ve tepkilerimden asla ödün vermedim ve vermemek konusunda da kararlıyım . Her neyse , velhasıl- ı kelam , benim için çok sinir olan şeyleri , anlattığımda , ay abartma Saliha , dedir 😒 , tabi ben yine dellenirim sonuç olarak .


  Delirdiğim şeyi anlatırken , o anı yeniden yaşadığımdan da , yine deliririm ve üstüne , öhhh abart , gibi sinir tepkilerle karşılaşınca , kat be kat deliririm , kısaca kısır döngü , delirme time ,ooowwww yeaahhh , içimde artık , Cem Karaca dan , beni siz delirttiniz çalıyor  .


  Ben bu konuya inanın nerden geldim bilmiyorum , fakat bildiğim tek bir şey var , o da , buralardan çok uzak kaldım ve çok konuşmam geldi . Tamı tamına bir buçuk aydır , buralarda yoktum , önceden yazdığım yazıları , yayınlamıştım ama yoktum buralarda . Böyle bir açtım bloğu sanki köyden şehre inmiş gibi hissediyorum , her şeye şaşkın şaşkın bakıyorum .


  Peki neredeydim ?, Herkes bunu merak ediyordu zaten (!) , her ağızda aynı soru , o nerede , Saliha nerede ? Tamam , tamam , tek tek sorun , basın açıklamamı yapıyorum sakin 😂😂 .  Allah youtuberlar gibi , çok önemli hissetme hastalığına yakalanmaktan herkesi korusun 😂. Şaka bir yana , bu bir buçuk aylık dönemde oradan oraya , gide gele , yıl-dım , bıktım , gerçekten , gezgin ruhum çürüdü gitti . Belki hava serin olsa böyle hissetmem ama , aşırı sıcaktı , zaten sizde biliyorsunuz, o sinir bozucu sıcağı  . Afrika'ya gitme hayalim de yıkıldı bu arada , sıcaktan . Çünkü böyle bir havada tek düşünebildiğim , kutuplara yerleşmekti yada beyin göçü yapmaktı ama bildiğiniz göç gibi değil bu , beyin sıcaktan bir göç yaşıyor , buharlaşıyor. Sonrada beyin olmayınca da , sıcağı vücut algılamıyor , bence çok mantıklı , denenebilir yani .


  8 şehir gezdim , ve artık gezecek gücüm kalmadı sanırım ama buna rağmen sürekli gezme planları içindeyim ve asla ders alacağımı düşünmüyorum . Hani belki diğer herkes gibi gezsek , iyi güzelde , biz fazla maceracıyız , birde çekiyoruz olayları , offf tam şenlik . Aslında 8 şehri tek tek yazmaya çok üşensem de , sanırım , gezdiğim yerleri olmasa da , başıma gelen saçma olayları yazmalıyım , zira bunları yazmazsam , gelecekte unutacağıma son derece eminim .

  Hepsi birbirinden ilginç olsa da , beni saçmalık konusunda ciddi zorlayan şehir , Isparta oldu . Annem Ispartalı , bizde yazın anneannemin ve dedemin evine gittik . Sinir olaylara bünye alışıkta olsa , bu sefer başka bir boyutta geldiler , yani böyle kat be kat , adamı ciddi hasta edecek dozlarda . Karşımdakilere diyorum bak , ben insanım bünye kaldırmıyor bu kadarını da, beni zorlama , içimden çıkacak olan kişiyi sonra kimse durduramaz , yazık olur sana . Ama dinlemiyorlar , cidden , sağ olsunlar , özelliklede cağğnımmm akrabalarım , adamı sinir hastası ediyorlar . Annem benim artık cinnet geçireceğimi anlayınca , gitme kararı aldı , iyi de oldu , yoksa haberlerde , aslen Adanalı kız , Isparta da cinnet geçirip , aile faciasına yol açtı haberleri çıkacaktı . Bir şey diyeceğim , herhangi bir haberin başına Adana koyunca sizce de etkisi de , daha büyük olmuyor mu 😂 ?


  İşte biraz orada gezdik , biraz burada , yuvarlanana yuvarlana eve geldik fakat bu seferde ben bir boşluğa düştüm , zaten hava çok sıcak , bir de işsizlik beni acayip kavgacı biri haline getirdi , sürekli bir kavga halindeyim . Sonra dedim bu böyle olmaz kendine gel , tam bu sırada , her gün bir işim çıktı , böyle yorgunluktan sürünüyorum ama sevinçten ölüyorum aynı zamanda . Sosyalleşmeyi çok seviyorum ben zaten , insanlarla konuşmayı , vakit geçirmeyi ve en önemlisi birlikte yemek yemeyi çok seviyorum , bu da demektir geleceğin , altın günlerinin aranan tombik teyzesi olmaya güçlü bir adayım 😂  .

  Neyse böyle , orta yaşlılığımın fragmanı gibi geçen günlerin ardından , benim fotoğraf çekmek gerekti . Annemin arkadaşları butik açtı , bizi bir çek dediler , ben  foto çekmeyi çok seviyorum , böylede pratik gibi oluyor ama ya istedikleri gibi olmazsa diye düşünmekten hasta oluyorum , fotolara bakarken , istediğim gibi olmadığını gördüm , bu sefer ağlama krizine girdim . Bu fotoları beğenmesem de , gönderdim .

  Fakat , bir hafta kadar sonra , yeniden çekmem için rica ettiler , ben yine tamam dedim ama bir yandan yine kötü olur diye endişe ediyorum , kafam çok dolu , birde o sırada da , bir şeyler kırıp döküp yapıştırıyorum , aşırı sert bir yapıştırıcı buldum , dökülmesin diye kenara koydum fakat benim ömür törpüm , canım kardeşim , üstüme bir şey fırlattı , tabi ki de yapıştırıcı da döküldü . Ben sinir krizi geçirmek ile oraya temizlemek arasında bir gidip geldim , neyse temizlemeyi seçtim , ilk şişeyi kaldırayım dedim , demez olaydım , şişe elime yapıştı , zar zor çıkardık işte ama plastik biraz elimde kaldı . Neyse ben halen sakinim şurayı temizleyim ondan sonra deliririm dedim , fakat çok zeki gibi ıslak mendille temizlemeye kalktım , ıslak mendim bir ısındı önce , elimi yaktı , sonrada dumanlar çıkmaya başladı , en sonunda da kokmaya başladı , zehirleniyorduk bir de az kalsın . Sonra aklıma geldi ertesi gün fotoğraf çekeceğim diye , hayda , ellerim bu halde hem yanıyor , acıyor hem de yapıştırıcı kaplı , artık delirdim , rahat rahat sinir krizi geçirdim , bir işe yaradı mı delirmem ? Hayır ama olsun rahatladım . Neyse ki sabaha hepsini asetonla temizledik de geçti . Bu da böyle bir anımdı 😂 .

  Saliha ile delirme turlarının sonuna geldik bir sonrakine kadar  , aklınıza mukayyet olun .


You Might Also Like

20 yorum

  1. Gifler arşivinde falan mı kayıtlı yahu ,nasıl her yazına uygun buluyorsun böyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giflere bakmayı çok seviyorum , sevdiğim bir gif bulunca kaydediyorum :D

      Sil
  2. Salihacım eline üzüldüm çok acımadı inşallah. Kalabalık da aile ortamın da oluyor böyle şeyler takma kafana. Bir de bu sıcaklar konusunda, ne diyelim; narın da hoş nurun da hoş Rabbim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlık acılar dışında bir şeycikler olmadı pek bana , tembellik yapacak malzeme çıktı o kadar :D Ay evet , mutlaka gıcık bir akraba çıkıyor oradan -.-

      Sil
  3. Beyin göçü, sıcağı hissetmiyorum diyen badi ekrem gibi iş açmasın başa sonra:)

    Sıcaktan değil hep nemden bunlar diyerek küflenmiş latifeyi de yapıp gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haahahaha :D Nem seviyorum ben ama sıcağı sevmiyorum işte :D

      Sil
  4. te alllam olaylar olaylar ve sıcaaaak :)

    YanıtlaSil
  5. O kadar çok güldüm ki ifade ediş tarzın muhteşem. Tabi ki yaşadığın şeyler benim de başıma gelse ben de delirirdim. Sıcak havada hepsi ayrı bunaltiyor insanı ya 😂😂 insanlar benim de her şeyi abarttigimi ve uzun uzun anlattığımi çok düşündüğümü falan söyler ama ben de artık takmiyorum. En iyisi onları kaale almamak. Senin de dediğin gibi onlar robotlaşmış ☺😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkürler ^^ evet evet , sorun onlarda hahhaha :D biz çok tatlışız bence ^^

      Sil
  6. bence yaz çok güzel, her yer rengarenk kat kat giyinmeye gerek kalmıyor efil efil kumaşlar, açık havada dolaşabilme ooohhhh.sen uzak kalmışsın ama zaten bu yaz havaları insanları pek bilgisiyar başında tutmuyor :) afrikaya biz de gidecektik iş için; ama aşırı sıcak diye patron vazgeçti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kat kat giymeyi çok seviyorum ama :D sonbahar favorim bu yüzden ^^ tabi zevkler farklı , Akdenizli olmama rağmen sevmiyorum sıcağı ama kardeşime bu havalar bile soğuk geliyor ^^
      ay üzüldüm şimdi gerçi sıcakta gidilmemesi daha iyi olmuştur :D

      Sil
  7. Hahaaa yine bayildim senin anlatimina ben :) ya bende acayip cabuk sinirlenirim ve bana böyle birini savundularmi iki kati patlarımm. :) Sende kendimi gördm bak.

    Sıcak konusuna da katiliyorum ha. Benim evim hamam gibi resmen pisiyommmmmm. :)

    Bide patadanak daldim la ben konuya :) hosgeldinnnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patlat patlat , ben rahatlarım o zaman :D Dimi hiç çekilmiyor :D
      hoşbuldum ^^

      Sil
  8. Çok iyi yapmışsın bence evet buralarda yaprak kımıldamıyor resmen . Gezmen de iyi olmuş

    YanıtlaSil
  9. Ay kendimi buldum sende. İlk paragrafına o kadar katılıyorum ki... Belki her şey üst üste gelmiyordur ama bu sıcakta başıma gelen herhangi bir olay bile bana 1000 olay gücünde geliyor:D Yaşadıklarını okurken üzerine bir de sıcağı ekleyerek ben de delirdim burda:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay dimi çok sinir bir durum :D sıcakta resmen gözüm dönüyor :D

      Sil