Etkinlik Duyurusu

15:43:00

  Sosyal izolasyon sebebi ile arkadaşlarımla buluşamayınca aynı anda aynı filmi açıp film bitince de birbirimizle konferans yaparak film üzerine bir saati aşkın film üzerine konuştuk , çok güzel oldu . Sonra dedim ki niye bunu toplu bir etkinlik olarak yapmıyoruz , herkes aynı saatte aynı filmi izleyecek ve film bitince de instagramdan canlı yayın yapıp film üzerine konuşacağız . Katılmak isteyen herkesi bekliyorum , hiçbir şey yazmasanız da olur , önemli olan şu günlerde moralimizi yükseltmek ve beraber bir şeyler yapmak . Her gün yapmak istiyorum , tabi eğer bir aksilik çıkmazsa , instagramda storylerden güncel olarak haber vereceğim - son dakika değişiklikleri olabilir - bu yüzden oradan takip ederseniz daha kolay olur haberleşmemiz , instam da Saltcik . İlk filmimiz , Wolf Children , bugün dokuzda izleyeceğiz  ve bitince de hep birlikte konuşacağız inşallah , şimdiden iyi seyirler ❤ . 


You Might Also Like

16 yorum

  1. Ne tatlı bir etkinlik, her gün katılamam belki ama uygun oldukça katılmayı çok isterim. 😊
    Instagram'dan takibe alıyorum hemen 😊

    YanıtlaSil
  2. Wolf Children, peki izleyeceğim inşallah. Ama benim instagramım yok. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında buradan yayın yapabilsek çok güzel olurdu ama işte yapamıyoruz :( ama olsun yine konuşuruz film hakkında :D

      Sil
  3. Ne kadar güzel bir etkinlik. :) Ben bir sürü şey planladım hepsini yapamayacağımı bilsem de. :) Arada katılmak isterim ama!

    YanıtlaSil
  4. Bende bende katılmak istiyorum.:)Ama benimde instagramim yok:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke blogger üzerinden yayın yapabilme imkanım olsaydı yaa :(

      Sil
  5. ne güzel bir etkinik olmuş:)))

    YanıtlaSil
  6. wolf children, çokzel filiiim. etkinliği duyurayım beeeen :) zormuş bee ama seni izlerim story deeee oleeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldii film bende çok sefdimm ^^

      Sil
  7. why women kill izlicem en kısa zamanda, sen de izlemediysen killing eve izleeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Killing eve sandra oh un oynadığı dizi dimi? Çok korkunç mu, şu sıralar pek korkunç izleyemem herhalde ama değilse izleyim :D

      Sil
  8. kübranur, julia roberts, tatlişti yaın hihi :)

    YanıtlaSil

//]]>