Mim , Blog Yazmaya Nasıl Başladın ?

05:00:00

  Mimlendim yani mimlenmiştim bir ay önce fakat sağ olsun internetim yarım dakikada bir kapanıyordu , sinir krizi dolu bir ayın sonunda az da olsa internetim düzeldiği için anca yazıyorum - blogger cumhurbaşkanı , genel kurmay başkanı olduğum için bu önemli açıklamayı yaptım , çünkü çok önemli bir insanım ben , herkes beni merak ediyor hahahha - Bir Pembe Sever bloğunun sahibesi , Tuğçe mim yapmıştı beni de mimlemiş , buradan ona teşekkür edip hemen mime geçiyorum.


  Blog yazmaya nasıl başladın?

  Küçüklükten beridir blog okumaya bayılırdım , bende yazmak isterdim ama öyle bir girişime hiç girmemiştim , ta ki 2013 ' e kadar,  yani 15 yaşındayken bir blog açtım . Tabi ki uzun ömürlü olmadı , bir kaç ayın sonunda yazmayı kestim sonra da o bloğu silmiştim çünkü baya utanç vericiydi hahahaha , ergenliğin verdiği coşku ile baya bir saçmalamıştım - sanki şimdi hiç saçmalamıyormuşum gibi -  , neyse kısaca ergenlik ateşim ve utancım olan bloğumu yok ettim .


  Ergenliğimin devam eden yıllarında içimdeki gereksiz geveze blogger kişisi dışarı çıkmak için isyanlar ediyordu , isyanları dışarı taştığında dedim ki amannnn ne olacak açalım bir tane daha blog . Sonra da açtım , nokta , bitti . Bitti mi asla , benim en küçük bir olayı bile kısa anlattığım görülmüş mü ayol ? Neyse 2016 da , 17 yaşımda müthiş buhranlarım , saçma trip dönemlerimim son zamanları ama en şiddetli zamanlarında normalde çok isyankar , kapı çarpıcı , bağırarak ağlayan ergen yaşım yerini kendi içine kapanan sessiz , kendi kendine acı çeken kısaca yine ayrı bir manyak dönemden geçen bir ergene bırakmış. Öyle bir haldeyim ki , sanırsın dünyanın en dertli pardon tek dertli kişisiyim , adeta bir dert babasıyım , her şey beni bulmuş , acılar gördük triplerinde , kimseye güvenim yok , kimseyle arkadaş olmak istememin yanında , benim niye kimsem yok diye triplenen , patalojik bir vakayım kısaca . Dertliyiz , ağır abiyiz , eyvallahımız yok ama kimseye de çaktırmayıp gece sessiz sessiz ağladığımız dönemler - aman görmesinler ağladığını, salak odun parçası - , konuşmak istiyorum ama kimseyle de konuşmak istemiyorum sonra aklıma blog diye bir şeyin varlığı geldi dedim ben buraya yazayım , yazmak benim bağırışım, çığlığım olur - bak bakk , bağırışı olurmuş de git -.


  Dalga geçiyorum ama gerçekten de öyle oldu blog yazmak benim için , illaki içimi dökmeme gerek yok , her ne konuda yazdıysam bunlar bana büyük bir terapi haline geldi . O yıl ki büyük buhranımdan blog yazarak kurtuldum rahatlıkla diyebilirim . Zaten 2016 da o kadar çok yazmışım ki , şimdiye kadar ki en çok yazım 2016'a ait - taslağa çevirdiğim utanç verici yazılarımı da sayarsak gerçekten çok yazmışım şimdiki halime göre -, ne dert varmış arkideş bende . 17 yaşındaki kız burada büyüdü , kendi ifade etmeyi öğrendi , özgüvenini geliştirdi , konfor alanından çıktı ve insanlarla iletişime geçmeyi öğrendi , gereksiz depresif tavrı bıraktı yerine kendi kendine eğlenen kimseyi umursamadan mutlu olmayı bilen birini bıraktı . 2016'nın başındaki yazılar ve sonundaki yazıları bile iki faklı kişi yazmış gibi , kendime çok şaşırıyorum bu yönden .


  Ama en çok şaşırdığım nerdeyse dört yıldır blog yazmaya devam edip , bırakmamış olmam her ne kadar çok istikrarlı bir blogger olamasam da yazmayı bırakmamam benim gibi biri için büyük bir olay , çünkü çok ayran gönüllüyümdür ben , çabuk hevesim geçer , inatçı da değilimdir ki bir şeyi inat ettiğim için devamını getireyim , hele ki yaptığım şeyi en iyi ben yapmadıysam yapmam daha doğrusu yapmazdım , bu huyumu da çok güzel törpüledi blog yazmak - sen kimsin bee , en iyisi ben değilsem yapamam falan velete bak - .


  Bir ay sonra tam olarak dört yılı dolacak bloğumun - duygular şelale - bu mimi yazmam da güzel tevafuk oldu , halen pes etmedim , inşallah da hep yazarım - bunalım yazıları değil amaaaaaa - , birde şu blogdan uzak kalmalarım olmasa , bir devamlılık yakalayabilsem harika olacak . Zaten bu blog alemin de iki üç kişi kaldı yazan cephelerimizi terk etmeyelim arkideşler - kamu spotu tadında bitiş - .

You Might Also Like

11 yorum

  1. Mimler yeniden başlamış yaşasıııın.

    YanıtlaSil
  2. Yüzümde tatlı bir sırıtışla okudum. Çok içten ve şirin bir yazı olmuş bence. Ellerine ve kalemine sağlık! :)

    YanıtlaSil
  3. Mimi yapmana çok sevindim sevgili Saliha. *-* Daha nice yazılarını okumak dileğiyle,sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beni mimlediğin çok sevindim , tekrardan teşekkürler ^^

      Sil
  4. Benimkisinin ablası o zaman ihihihi :D

    YanıtlaSil
  5. ha haaa haaaa tüm hikayen çok çok tatlıııı, son blogda dört yıl ooooo daha işallah uzun yıllar burda olcaz, bi de sen en komiksin her zaman, valla bak. senin gibi yazan yok anlatan yok, tatliş alay eden yooook :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy gerçekten mi, çok tişikkirler :D
      Alay etmek bizden sorulur ehehehe :D

      Sil

//]]>