Miss and Mrs. Cops

23:29:00

  Açık konuşmak gerekirse bu filmi iki tane izleme sebebim var onlarda , Ra Mi Ran ve Lee Sung Kyung . Evet bu filmi izledim çünkü bu ikisi ne kadar kötü bir şey çekerse çeksin izlerim , evet sebep bu , bu kadar , bu ikisinin de birden olduğu bir film kötü olamaz , ikisi de ayrı ayrı bayıldığım oyuncular . 

  Filmimizin konusu ;

  Mi Young ( Ra Mi Ran) kadın polis birliğinde , her gün yaptığı işlerdeki başarılarla adeta efsaneleşmiş bir polistir . Fakat günün birinde evlenip çocuğu olunca , daha fazla polis olarak çalışamaz ve kamu hizmetlerinde masa başı işi yapmaya başlar . Ji Hye ( Lee Sung Kyung ) ise , Mi Young'un kocasının kardeşidir - kısaca görümce işte aaa ne uzattım - , küçükken Mi Young'u suçluları yakalarken görüp hayran kalır ve büyüdüğünde polis olur . Ama sürekli sorun çıkaran , asabi , çabuk sinirlenen bir yapısı vardır . Ve yine bir gün , bir dava üzerinde çalışırken , sinirlerine hakim olamayıp bir hata yapar, ceza olarak Yengesinin - ciddiye alamadım, bir dakika gülücem ahhahahaha - yanına kamu hizmetinde çalışması için sürülür . Bu iki yenge görümce kavga dövüş çalışırlarken , kendilerini beklemedikleri bir davanın içinde bulurlar ve mecburiyetten güçlerin birleştirirler ve davayı çözmek için kollarını sıvarlar ...


* Öncelikle şunu söylemeliyim ki ,  ben filmi sırf Ra Mi Ran ve Lee Sung Kyung için izledim eğer onlar oynamasaydı filmi büyük ihtimalle bitirmezdim bile , zira filmin öyle aman aman , mutlaka izleyin diyebileceğim bir yanı yok . Evet izlerken eğlendim, güldüm ama bunun nedeni oyuncularıydı bana kalırsa . Ortalama bir filmdi,  izlenmeyecek bir film değildi ama mutlaka izleyin diyebileceğim bir film hiç değildi . Bu kadroya çok manyak bir film yapılabilirdi , şahsen büyük beklentiyle izlediğim için hayal kırıklığı yaşadım .

* Film çok kısa geldi ve sonu da çok acele ile yapılmış gibiydi , olaylar çok aşırı hızlı ilerledi o yönden sevemedim daha sindire sindire izlemek isterdim . Hatta dizi olsa çok keyifli olurmuş , biraz Avengers Social Club tadında böyle kara mizah , polisiye karışımı bir dizi olabilme kapasitesi yüksek olan bir filmdi .

* Filmden beklentim çok yüksek diye biraz hayal kırıklığı yaşasam da , çok komik bir filmdi , çok eğlendim . Filmde hiçbir şeyi ciddiye alamadan izledim , ciddi bir şey olacak diye bekliyorsun ama yine bir komediye bağlıyor yine , bu yönden tam kafa dağıtmalık bir komedi filmiydi .


* Başrollerin kadın olması ayrı bir güzeldi , ikisi de çok cool ve tam bir girl crush olmuşlar , bu yönlerini çok sevdim . Özelliklede Lee Sung Kyung rolüne çok uymuş , cool ve çirkef hahaha , böyle karakterler bu kıza aşırı yakışıyor zaten , birde polislik eklenince harika bir şey olmuş . Hele ki şöyle diğer işlerini yapmayan şero polislere karşı delirdiği bir sahnesi var ki  aman amann uffff yani ;


* Ra Mi Ran' nın girl crush başlayıp acıların anasına dönmesi ise aşırı komikti , hayatın gerçekleri için güzel bir ayrıntı olmuş.

* Ra Mi Ran'nın kocası rolünde , Yoon Sang Hyun vardı . Arkada kalan pek bir hikayesi olmayan silik bir koca karakteriydi , nasıl kabul etmiş böyle bir rolü halen anlayamıyorum . Çok sinir bozucu , salak , bir işe yaramayan , hiçbir işe yapmayan sinirlerimi bozan bir karakterdi . En son bu emiceyi Shopping King Louie de izlemiştim orada da niye bu rolü kabul etmiş diye sinirlenmiştim - ama en sevdiğim karakterde oydu - .

* Gelin - görümce kavgaları çok komikti , zaten filmi izlenesi yapanda bu kavgalardı .


* Son olarak da , filmin sonunda Ra Mi Ran ile Lee Sung Kyung'un birlikte söylediği şarkıyı dinlemek güzeldi .

You Might Also Like

16 yorum

  1. oleeeey saoooool izliycaaaam en kısa zamandaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Ne efsane filmdii. :) İkisi mi söylüyormuş o şarkıyı. ^-^

    YanıtlaSil
  3. başladım eğlenceliiii :)

    YanıtlaSil
  4. Filmi bende gördüm ama hakkında çok çok iyi yorumlar okumamıştım. Sende aynı şeyleri düşünüyormuşsun, Hmm.. O zaman tabi ki bende uzak durayım. İyi ki yazdın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani kötü değil ama böyle aman aman da değil, kafa dağıtmak için, çerezlik bir film :D

      Sil
  5. Ben de oyunculardan dolayı izlemeyi düşünüyorum. Fazla beklentiye girmeden izleyeyim o zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklentiye girmeden izlersen güzel çerezlik bir film :D

      Sil
  6. eğlenceliydi, koydumdu bilokumaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep anca cevp verebildim kusura bakma :( okudum yazını ^^

      Sil
  7. Saliha abla Chihayafuru nasıl gidiyor :)
    Ben de 3. Sezonuna bir bakicam şimdi, özledim ya bayağıdır izlemediydim 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy anca cevap verebildim yaa kusura bakma :( yoğun geçiyor son günler
      ben daha ilk sezondayım yaa , hatta şimdi arkada açık kalmış ahaha ^^ ben böyle yavaş izliyorum dikkatim çok dağınık olduğu için , birde aynı anda başka şeylerde izleyince böyle oluyor hep :D neyse bugün izliyim bari iyi oldu hatırladığım ^^
      bu arada nasıl güzel mi 3. sezon :D

      Sil
  8. Ya ben tam izlemeye karar verdim dedin illa izlemeye gerek yok hevesim kaçtı izleyemem ben bunu ya şimdi neyse güzel tanıtım olmuş .
    Senin dizi / film tanitımlarinı seviyorum .hayırlı ramazanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani kötü değildi film ama yüksek bir beklenti ile izledim :D çerezlik bir filmdi yine izlerken eğlendim yani , oyuncular iyi olunca izlendi film ama izlemezsen de bir şey kaybetmezsin yani :D
      Ayy çok tişikkirler ^^^

      Sil

//]]>