Mim, Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey

10:20:00

  Salak gibi gece double kahve içtiğim için uyuyamadım , normalde hiç etkilemezdi fakat bu sefer farklı bir kahve almışız ve baya yüksek kafeinli çıktı şansıma . Uyuyamıyorum resmen, dikiş yapmaya niyetlendim ama gece vakti böyle bir gürültü yaparsam sadece apartmandan atılmam babamda evden atar hahhaha , en sonunda  son hız koşarak duvara kafamı vurmaya çalışacağım başka çare kalmadı . Neyse kimsenin umurunda olmayan detaylardan çıkarak asıl konuma geliyorum - wuhuuuu bayadır bomboş konuşmamıştım iyi geldi hehehe - , bloggerın canısı Deep beni,  Lerzan Kara'nın başlattığı mime , mimlemiş , bende dedim hayy hay hemen yazayım , buradan da Deep'e teşekkür ediyorum , Allah razı olsun hepimizi  topluyor , birbirinden haberdar kılıyor , resmen amme hizmeti :D .


1. Kendinde sevmediğin özelliğin nedir?

  Canım kendimi pek bir severim , o yüzden benim için bu soru zor hahaha . Şaka bir yana kendimi ne kadar seversem seveyim aşırı gıcık olduğum özelliklerimde var . Mesela aşırı çok sinirlenirim ve sonucunu düşünmeden parlarım , kavgaya çabuk girişirim , normalde çok mantıkçıyımdır ama sinirlendiğim an akıl mantık kalmıyor , kendimi kaybediyorum resmen ve o sinir anını sonrada hatırlamıyorum . Birde çok çabuk modum değişiyor , ikizler burcu arkadaşlarım bile şok oluyorlar , bakın ' İKİZLER ' diyorum , onlar bile şaşırıyor .


   Bitmedi , çok panik bir insanım , ya şöyle olursa ya böyle olursa diye çok düşünürüm ama gariptir ki , kriz anında herkesten daha soğuk kanlı olurum , kriz yönetimim iyidir - azıcıkta kendimizi övelim fazla yerdik - . En son İstanbul da deprem olduğunda arkadaşımla beraberdim , kız korkudan öyle bir zıpladı ki diğer odaya geçti ama ben o an oturup çay içiyordum , etrafa bakıyordum , ' Allah Allah niye sallanıyor ki burası ' tarzı bir şeyler diyordum ama arkadaşım bir gitti geldi , sonra fırladım tabi kızı sakinleştirmek için , herkesi sakinleştirdim baya . İşin komik tarafı , 'gece ben uyuyamam ' diyen arkadaşımın deliksiz uyuması benimse, ya bir şey olursa diye beklemem , kardeşim çok dalga geçti benimle , bir şey olmazken panik olup olay anında sakin kalmamla , her şeyi tersine yaşıyorum resmen . Ama ne olursa olsun hatalarımla kusurlarımla seviyorum , insan olmanın dayanılmazlığı hatalarımız , kendime çok yüklenmiyorum bir iki özellik yüzünden .

2. En büyük takıntın nedir?

  Tam kişisine geldiniz , tam bir deli manyak olduğum için , hayatım takıntıdan oluşuyor hatta ve hatta takıntılarım hayatım olmuş . Gerçi büyük oranda aştım , bir dönem abartısız günde yüz kere elimi yıkıyordum , böyle ellerim parçalanıyordu , böyle elimi koluma bakıp orantısız mı bu diye kafayı yiyordum , mutfaktaki fırın , ocak tarzı şeylerin kenar çizgilerini , düğmelerinin etrafını kürdanla saatlerce temizliyordum , asimetrik şeyler görünce elim ayağım titriyordu . Bunların hepsini aştım - şüküüüüüürrrrrrleeeeeeeeeeeeeeeerrr olsun -  , zaten hepsi ailemin kalıtsal travmaları , kendinden olmadığını anlayınca insan daha kolay aşıyor .


  Çok kuralcıyım , bir şeyin kuralına aykırı yapılması sinirlerimi geriyor , mesela , yemeyi tabağa koymadan üstünden yemek , diğerlerini beklememek , yada bir şeyin tarifine uygun yapılmaması , sıraya girmeden aradan kaynak yapmak - bu yüzden okul hayatımda asla kantinde sıra bana gelmedi , hep aç kaldım ahahaha - , konuşulan saatte gelinmemesi - bu konuda çarpıldım galiba , son aylarda hiç saatinde yetişemiyorum - tarzı şeyler , annem bu kadar kuralcı olma gevşe biraz diye sürekli kızıyor ama bunun için çok uzun zaman gerekiyor .

3. Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?

  Ayy tabikisideeee var hatta çok var , çok ağzım sıkıdır , kendimden başkasına anlatmam ben. Anam çok sinir oluyor ama bende böyleyim ketum bir yapım var . Ama kimsenin bilmediğini , buraya yazarsam herkesin bildiğine dönüşür, sırlık yok olur , olmazzzzz , yazılmazzz .

4. Hayattaki en büyük başarın nedir?

   Dünya için küçük benim için büyük başarılarım dolusu ile var , canım kendişkomla gurur duyuyorum , ayyy kız yerim seni . Yukarıda da yazdığım gibi bir çok takıntımı aştım , geçmişimle yüzleştim , affettim hem kendimi hem de başkalarını , insanlara güvenmeyi öğrendim , insanları sevmeyi öğrendim , mükemmeliyetçiliği bıraktım , kendi konfor alanımdan çıkıp hiç tanımadığım insanlarla sosyalleştim , yenilikleri açık olmayı öğrendim, başkalarının ne sevgisine, ne de onayına ihtiyaç duymadan yaşamayı başladım  . Ama en çok da kendimi sevmeyi öğrenmek benim için büyük başarıdır , kendimi sevince diğer bütün sorunlarım tıkanıklığın açılması ile aktı , ayyyyy gece gece mutlu oldum birden , noluyor tövbe hahahaha . Fakat bunların hiçbiri bir gecede olmadı çok uzun sürdü , yıllarca bunları halletmek için küçük küçük adımlar attım , her seferinde başka bir korkumun üstüne gidip , çok cesur olmam gerekti , belki sırtlanlar dolu bir kafeste değildim ama psikolojik savaşlar her zaman en zor olanlar olmuştur , bütün karşına çıkan zorluklar beni daha güçlü ve sonrakiler için cesur yaptı .


5. Seni en mutlu eden şey ya da şeyler nedir?

  Ayyyy bir sürü şey var ki . Ama yine de mutlu olmak bir şeye ihtiyaç duymam , mutluluk kendinle alakalı bir şey bence - ayy iyicene kişisel gelişimci oldum bugün,  yeter aaaa - . Rüzgar beni çok mutlu eder , sanki beni bütün benliği ile kucaklayan bir dost gibi gelir hep , küçükken Kaze no Shoujo Emily de, Emily rüzgara aşıktı ve ona ' Rüzgar Kadın ' derdi ben bunu izledikçe çok keyiflenirdim , benim gibi rüzgara aşık olması sadece bir hayal ürünü olmasına rağmen çok mutlu ederdi beni . Dağlar, yüksek dağlar ama şehirlerden uzakta olanlar , zirvelere çıkıp aşağı bakmak beni mutluluktan ağlatır ki çok kolay ağlayan biri değilimdir . En büyük hayalim dağda yaşamak zaten . Yüksek yerler insanı manevi olarak çok güzel etkiler , beniyse ekstra olarak etkiliyor , bütün ruhum temizlenmiş ve hafiflemiş gibi hissediyorum . Bebekler ve yavru kediler , insan aklını kaybeder mutluluktan öyle bir şey . Çiçekler , yeşil , yeşil çiçekler , yemek yapmak ve yemek , konuşmak , düşünmek , boş arazilerde deliler gibi koşmak , dans etmek ama çılgınlar gibi , bağırarak sevdiğim şarkıları söylemek , fotoğraf çekmek , hayal kurmak , yazmak ve okumak .


6. En sevdiğin ünlü kim?

  Ciddi olarak seçemedim bunu , kimsin kardeşim uğraştırma söyle bana .

7. Şansa inanır mısın? Şans getirdiğini düşündüğün eşyan var mı?

  Hayır . Ama kader, kısmet , nasip ve akışa çok inanırım . Nasipli olduğumu düşünüyorum , başım dertten kurtulmasa da neye ihtiyaç duysam Allah karşıma en güzel şekilde çıkarır. Mesela , ayakkabıya ihtiyacım olur, ben hiç aramam ve kafamı onunla meşgul etmek istemem fakat hiç beklemediğim şekilde bana nasip olur . Maddi şeylerin şans getirdiğini düşünmem .


8. Hayalindeki meslek ve nedeni?

  Çok var hihihi , öncelikle savaş fotoğrafçısı olmak çok isterdim fakat ona benim gibi bir yapıda birinin dayanması çok zor maalesef . Sonra belgesel yönetmeni olmak isterdim , hiç görülmemiş şeylerin belgeselini , bilinmeyen hayatları belgelemek isterdim , bu o kadar da imkansız gelmiyor bana bir gün olabileceğine inanıyorum - çünkü salağım - . Ama en çokta çiftçi olmak hayalim sanırım , dağlarda şirin bir çiftliğim olsun içinde , atlar , keçiler, oğlaklar ve bir sürü kedim , bir yandan da sebzeler ve meyveler ile ilgileneyim , onları yetiştireyim yada botanik çiçekler yetiştireyim bunu da çok isterim . Toprağa , doğaya , özüme yakın olmak isterdim .


9. Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?

  Kendime özel ilgi gösteririm , önce kocaman bir salata yaparım yada makarna sonra beni mutlu eden filmlerden birin açarım . Ama çok üzgün hissedecek kadar bozuksa , o an hiçbir şey yapmam , duygularımı dinlerim , yalnız başıma düşünürüm , birileriyle konuşmak iyi gelmez o anlarda , soğuyunca hislerim o zaman konuşmayı severim ama o da karşımdakini benim derdimle üzülmeyeceğine eminsem . Zaten çok üzgünsem iştahım kesilir - aman Allah korusun - , yutamam bile lokmayı ama sinirliyken de kendimi yemeye vuran bir insanım , ki bu da Adanalı olunca beni korkunç bir kısır döngüye sokuyor .


10. En sevdiğin film ya da dizi?

  Bir sürü var , çünkü film izlemeyi çok severim . Dilwale Dulhania Le Jayenge , Conspiracy Theory, Gori Tere Pyaar Mein , Harry Potter serisi ama en favorim her zaman Felsefe Taşı , Father of the Bride , Daawat-e İshq ve devam edersem bu liste devam eder . Dizi olarak da , Anne With An E , Signal, Rebel Thief Who Stole the People.


11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?

  Ne yaptın o dobloyu enişte ? Duruyor işte yeğenim , yarın bir mangal yapalım hatta bizim dobloya doluşup , hahahahahaha .

  Ayyy ne eğlendim hahahaha . Beş kişiyi mimlememiz gerekiyormuş , o zaman bende ,

  Bir Pembe Sever ,

  Küçük Hanım ,

  Akela ,

  Pastel ,

  Farklı Diyarlar 'ı ve bunu okuyup yapmak isteyen herkesi mimliyorum .

You Might Also Like

40 yorum

  1. Çok teşekkür ederiim mim içiin :)

    "Dobloya doluşup mangal yapmak" ha, gülümsedim okurken 😂

    Ben de deprem sırasında evdeydim ve yalnızdım. Annemler de Silivri'ye gidiyordu hatta, deprem üssüne. Ben uyuyordum, duymadım bile o yüzden, çok şükür yıkıcı bir deprem değildi.
    Allah beterinden korusun.

    Özel hayatimda her ne kadar çok çabuk etkilenen ve duygusal bir tip olsam da, kriz anında beklenmedik bir şekilde çok soğukkanlıyımdır ben de. Bu yönümüz aynıymış :)

    Çocukken ayağımı kırmıştım koşarken, başka çocuk olsa ortalığı yıkar, gidip yürümeye devam etmiştim mesela 😂 Kırık olsa duramazsin diyorlardı, ama ben üstüne basa basa yürüdüm bile , yalancılar 😂

    Neysemm daha da başka bir şey anlatmayayım da mime kalsın yazacak bir şeyler :D

    Çok keyifli bir mim olmuş ama , severek okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy biz baya kötü sarsıldık, dolabın önünde oturuyordum biraz daha devam etse üzerime devrilirdi öyle sallandı :(
      Kriz anında ben sakin olmazsam kimse olmuyor herkes panik artık buna herhalde alışmışım artık sakin olan benim hehehehe :D
      Aaaa nasıl yürüdün yaaa ben çok premses olduğum için azıcık incinse sürünerek gidiyorum hahaha 😂
      Seninde mimini merakla bekliyorum hihihi ^^ çok tişikkirler :D

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. HAHAHHHAHAHAHA sesli bir şekilde gülüyorum şuan :D ben birine cevap verene kadar üç kere cevap vermişsin:D yazdın galiba ana sayfada gördüm şimdi gidip okuycim inşAllah :D sen ikizler miydin ya yoksa :D

      Sil
    6. Yok ikizlerle alakam yok halbuki :D
      Koç burcu Koç yükseleni ay burcu da terazi bir garip kulum 😂

      Sil
    7. Saçmalıklara dair tüm deliller yok edildi 😂😂😂

      Sil
    8. Koç musun ^^ son zamanlar favori burcum hehehe , kimle tanışsam koç :D size de çok sinirli kavgacı diyorlar ama hep sakinsiniz nasıl oleyyyo bu :D Suriyeli bir arkadaşım var o da koçmuş acayip sakin ve tatlı - ayyy maşallah ^^ - bu sebeple yeni favori burcum :D
      hahahaha deliller gitmiş :D

      Sil
    9. Evet ya günahımızı alıyorlar :)

      O tanıdığımız koçların koç burcu gibi davranmamasının asıl sebebi ay burcunun farklı olması aslında. İç dünyamızı şekillendiren burç ay burcu çünkü :)
      -Astrolog kesildim başımıza iyi mi :D-

      Mesela benim ay burcum terazi olduğundan neredeyse tam bir teraziyim, koç gibi hissetmiyorum burcumu :D

      Gerçi sırf ay burcu da etkili değil karakterimizin şekillenmesinde, ay burcunun hangi yönlerden baskın olduğunu anlamak için ayın hangi evde bulunduğuna filan bakılıyor yıldız haritasından.İnternetten ücretsiz bir şekilde doğduğun günü ve saati yazıp bir karakter tahlili çıkarıyorlar önüne, okuması çok eğlenceli oluyor :)

      Evet bu aralar astrolojiyle kafayı yemiş olabilirim :D

      Aslında çok da sakin biri sayılmam, genelde konuşkan ve espritüel bir insanımdır ihihi :) Dışarıdan bakılınca zaman zaman iticiymişim bile, canım ablam öyle diyor ya beni çok seviyor işte bir tanem benim :D

      Sil
    10. Ayy ben pek ay burcuna kadar gelemedim en son yükselen o kadar hahahaha :D işte akrebim yükselenim de kova ikisi arasında gel git yaşıyorum bu yüzden hahaha :D
      Ama koç peygamber efendimizin burcu o yüzden de seviyorum ben ❤️
      Aaaa itici mi :D bana da eskiden çok soğuk ve burnu havada sanmıştık seni diyorlardı hahaha :D en son 13-14 yaşlarında bir kız abla seni başta soğuk ve cool gibi görmüştüm dedi sonra konuşunca şirin oldun ama dedi hahaha, her yönden komik bir anlatım, özellikle cool demesi hahahaah 😂😂 bende dedim iyi bundan sonra asla konuşmam cool olmak için :D

      Sil
  2. Ya uzun zamandır bu kadar gülerek okuduğum bir yazı olmamıştı, şahanesin valla ellerine sağlık :D yakaladım mimini, en kısa zamanda yapacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi çok tişikkirler ^^ merakla bekliyorum senin yazını da :D

      Sil
  3. Bloğunu yeni kesfettim ve tanıştığıma cok memnun oldum saliha ☺️

    YanıtlaSil
  4. ha haaaa yineeee dur durak bilmeden kesintisiz komiksiiin :) ha haa sen ya sen yaaa ne kadan sen yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehehe delilik izdüşümü hep bunlağğ :D

      Sil
  5. Çok güzel hatta eğlenceli olmuş çiftci olup milletin efendisi olacağım diyorsun :) yani biraz daha tanımış olduk teşekkürler mangalcı.

    YanıtlaSil
  6. delüüüüüü iki kere okudum biz de eğlendiiiik :)

    YanıtlaSil
  7. Harry Potter benim de en sevdiklerim arasında. :)
    Savaş fotoğrafçılığı farklı bir tecrübe olurdu doğrusu.
    Beni de mimlemişsin, yapacağım inşallah.
    Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harry Potter en sefdiğim , onunla büyüdüm cağğnım benim ya :D
      Senin de cevaplarını merak ediyorum ^^

      Sil
  8. Çok teşekkür ederim mimlediğin için şu aralar pek yazmam mümkün değildi, en kısa sürede yazacağım, çok mutlu oldum. Yazını okumak da çok keyifliydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım ne zaman müsaitsen o zaman yazarsın ne olucak ki hihihi :D

      Sil
    2. Yaptımm, sonunda! ^^

      Sil
    3. hemen geliyorum , kusura bakma çok geç cevap verebildim :D

      Sil
  9. Selam! Bloğunu yeni keşfettim ve yazını kahkahalarla okudum. Çok şirin ve sempatik bir yazı olmuş. Ellerine ve kalemine sağlık. Hop hemen takibe aldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman hoşgeldin ^^ Tişikkirler yorumun içinde :D

      Sil
  10. Mimledimmm :)
    Biraz fazla mı üst üste oldu sanki bu sefer, yapmak zorunda hissetme kendini. Mimi seversen ve vaktin varsa senin kaleminden okumayı çok isterim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bu hafta çok doluydu hiç bakamadım buralara kusura bakma ilk fırsatta yapıcam inşAllah :D

      Sil
  11. çok komik ama güzel de olmuş. severek okudum. kendini sevmeyi öğrenmek güzel şey. ben de bunu başarma aşamasındayım. sorunlarını aşmaya çalışmak da başarı.
    ben de yapacağım inşallah yakında bunu.
    bu arada seni mimledim. umman aslanın başlattığı çocukluğuma mektup etkinliğine davetlisin :) gelip bir bak, yapmak istersen yap ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ne güzel bir süreçtesin o zaman :D biraz yorucu ve zor gelicektir muhakkak ama sakın pes etme ^^
      tişikkirler mim içinde bakıcam en kısa zamanda :D

      Sil
  12. heartland oy oy bi taneeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy evet çok tatlılar yaaa :D gözümden kalpler çıkarak izliyorum :D içimi titretiyor ^^ hayatları çok güzel , hele ki atlar ^^

      Sil
  13. Yav sen beni niye ifsa ediyon tovbee hahahah cidden iyi korktum ama bana bak sırlarını bana anlatmak zorundasın salooo bozusuruz yoksam hihihi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayatem sen çaktırmasan kimse kimden bahsettiğimi anlamaz hahahaha :D salo HAHAHAHAHAHA :D ne sırrı aaa haberim yohh :D

      Sil
  14. Dolu dolu harika bir mim olmuş, yazına sağlık. Takıntıların konusunda annen haklı, biraz daha gevşemelisin aksi halde kendini yıpratırsın.Hayalindeki mesleklerin her biri çok güzel. Savaş muhabirliği epey iddialı olurdu benim için de, epey zor olsa gerek. İsmi bile ürkütücü. Okuması eğlenceliydi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yorumunuz için :D evet kendimi bu kadar germemem lazım :D

      Sil

//]]>