Ölümlü Dünya

23:46:00

  Aşırı komik ve kaliteli bir film izlemenin verdiği huzurla yazıyorum buraya , ohhhh beee sonunda bugünleri de gördük şükürler olsun . Hem komedi hem de Türk yapımı bir filmden beklentilerimin çok ama ÇOOOKKK üstünde bir filmdi . Gerçi Ali Atay yönetmen ve senaristi olunca beklentim çok yüksekti ama bu kadarını gerçekten beklemiyordum , filmin ilk saniyesinden son saniyesine kadar hiç abartısız güldüm ama öyle böyle bir gülme değil baya kahkaha atarak güldüm, öyle ki film bittiğinde karnım ağrıyordu .

  Belki abartı gelecek ama izlediğim en iyi Türk komedi filmiydi , hoş gerçi izlemediklerimin de iyi olduğunu pek sanmıyorum . Türk yapımı fazla kara mizah olmamasından da kaynaklanıyor olabilir tabi ki de , belki yapılsa bu tarz filmler yine çok  seveceğiz ama bu işlerin öyle yürümediğini bu kadar uzaklıktan bile görebiliyorum , çok küçük bir azınlık dışında böyle filmler yapılsa izlenmez - ki çok örnekte var böyle - , halka , avam tabakasına hitap etmeleri gerekiyor , yoksa bu millet para kazanamaz , sanat karın doyurmuyor mantığına geliyor eninde sonunda bu konu , ben bile film-dizi yorumu yazarken çoğunluğun izleyebileceği şeyler yazmaya çalışıyorum , yani bu sitemkar sözlerim ne film yapımcılarına ne de oyunculara , sitemin izleyiciye , yani benim senin gibi kişilere.*

  Filmimizin konusu,

  Şirin bir ailemiz var , ' Mermer ailesi ' ,  göbekli tonton baba Gazanfer (  Ahmet Mümtaz Taylan ) , onun dört avanak oğlu , Oktay ( Alper Kul ), Zafer ( Doğu Demirkol ) , Serbest ( Feyyaz Yiğit ),  Serhan ( Sarp Apak ) ve ailenin diğer üyeleri ile birlikte , Anadolu Tat Lokantası adındaki lokantalarında kendi hallerinde sessiz sakin bir hayat yaşıyorlardır .

  Fakat bu masum ve sıradan hayatın ardında büyük bir sır yatmaktadır , Mermer ailesi nesillerdir , köklü bir örgütün içindeki kiralık katillerdir , öyle ki hepsi çocukluktan beridir bu işi yapmakta ve artık çok tabi bir olaymış gibi yaşayıp gitmektedir - tövbeler olsun - . Hayatları kendi çaplarında normal giderken bir gün , işlerinde hata yaparlar ve örgüt onları infaz kararı alır ve böylelikle Mermer ailesi ile örgüt arasında kovalamaca başlar ...


* Başında bolca konuştuğum için burayı kısa tutucağım ,

* Filmin esprileri , sahneleri ile çok kaliteli bir komedi bir araya getirmişler , ben zaten bir Ali Atay kafası hayranı olarak çok aşırı sevdim . Boş bir komedi filmi değildi , hatta film bittiğinde , ne oldu şimdi bir dakika diye durduk kaldık hatta başım ağrıyordu - evet bunu iyi manada söylüyorum ahhahaha -  belki de filme çok fazla olay sığdırmalarından kaynaklıdır bu .

* Oyuncu kadrosu çok iyiydi , enerjileri böylesine uyuşmuş insanları izlemek çokça keyif verdi bana .


* Özellikle Doğu Demirkol'un ve Feyyaz Yiğit'in karakterlerine aşırı güldüm , ikisinin avanak- salak halleri beni çok güldürdü ,  çok ibretlik, fırlama ve ilginç tiplemelerdi . Oyuncuklarını övmeme gerek var mı bilmiyorum çünkü çok açık , çok iyi oyuncular ikisi de ,  ikisini bir daha kaliteli bir yapımda yan yana görmek istiyorum .

* Aileniz ile de izleyebilirsiniz demek isterdim ki , maalesef çok fazla küfürlüydü ama bunun haricinde çok güzel bir filmdi . 

* Son olarak da filmde çalan müzikler çok seçilmiş ve kaliteli şarkılardı , tam olarak nokta atışı denir ya öyle seçilmiş müziklerdi .

* Tam olarak şuradan ufak bir atarım oldu ama aynı zamanda güzel bir haberimde var , bu ayın yirmi beşinde Ali Atay'ın yönetmeni olduğu ve Ölümlü Dünya'nın yapım ekibinin yeni ' kara mizah ' filmi çıkıyor , ben çok mutlu ve heyecanlıyım , ki zira bu filmden sonra uzun bir süre hiçbir filmi sevemeyeceğimi düşünmüştüm , fragmanın izlemek bile keyfimi yerine getirdi , büyük umutlar ve heyecanla vizyon tarihini bekliyorum ,ayyy bana ne oluyorsa sanki benim filmim hahahaah fakat hasret kalmışız kaliteli filmlere  . Şuraya da fragmanını bırakıyorum sizde izleyin keyiflenin .




You Might Also Like

22 yorum

  1. Yaaay yazmana çok sevindim çünkü şahane bir filmdi. Bende bayılmıştım, hatırladıkça gülerim. "Her gece yeminler ediyorum. Bıçak kemiğe dayandıııı :D"
    Yeni filmin fragmanını izlemiştim. Yaa çıksa da izlesek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ben çok geç izledim yaa , niye böyle oldu onu da bilmiyorum ama iyi ki şimdi izlemişim, Ali Atay'ın yeni filmine yakın zamanda izlemek güzel oldu :D ,offf o sahne hahahaahha , kardeşimle açıp açıp gülüyoruz :D

      Sil
  2. İkisini de izlemek için can atıyorum şuan gerçekten :D Çok hoş bir tanıtım yazısı olmuş emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. ay kaç defa izlediiiim öyle komik ki evet efsane yaaaa :) ali atay beee :) kelebekler ve itirazım var, bu iki film de fena diil bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ben iki haftada iki kere izledim ahahah öyle çok güldüm ki :D
      timamm onlarıda not ettim , limonatayı izledim dün o da güzeldi :D

      Sil
  4. Çok fazla Türk filmleri izlemem ama şu sıralar beni güldüren dizi ve filmlere bakınıyordum. Bu bana iyi gelebilir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok izlemiyorum ama Ali Atay tarzı tam benlik adam ülkenin gizli madeni gibi :D

      Sil
  5. Ailecek açmıştık bu filmi, kufurlerden çok rahatsız olup izlememiştik sonra.

    Demek ki küfürleri bir yana birakirsak güzel filmmiş, bilmiyordum. Tanıtım yazısı için teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy benimde küçük kardeşim izlerken yanımıza geldi hemen kovdum, maalesef küfürsüz film yok ya :(

      Sil
  6. Not aldım. Belki bugün izlerim. Çok teşekkürler. Bu arada bloğunuza mail abonelik butonu koyarsanız daha rahat takip edebiliriz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bir ara koyucam inşAllah ^^

      Sil
  7. Yazınızda o anları yaşarcasına gülümseyerek yazmışsınız o enerjiyi okuyucunuza ulaşturmışsınız bol gülümsemeli günler dilerim

    YanıtlaSil
  8. Mimlendiniiiiizzz Saliha hanımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhihihih geliyorum hemen ve tabi ki tişikkirler ^^

      Sil
  9. booooo son yazımdasııın :) limonata peku :)

    YanıtlaSil
  10. şu anda ben de izlemek için film arıyordur. Hemen tavsiyenize uyacağım. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. hemen izleyeyim :) yorumun merak ettirdi beni. kalemine sağlık

    YanıtlaSil

//]]>