The Lion King

22:41:00

  Bir Disney aşığı, bağımlısı , hayranı , müptelası olarak bu yıl benim için muhteşem geçiyor . Sürekli yeni filmler geliyor ve tabi ki hepsi aşık olduğum filmlerdi . O değil de Disney işi biliyor , küçükken bizlere izlettiği ve hayran bıraktığı filmlerin üzerinden kazandığı paralar yetmezmiş gibi , büyüdüğümüzde de bu filmlerin remakelerini yaparak deli para kazanıyorlar , üstüne üstlükte senaryo masrafına bile girmiyorlar ya , harika .
 ,

  Aslan Kral'ın da filminin çıkacağını duyduğum günden beri bekliyordum , çıktığı gün gittim ve izledim . Küçük kardeşim ve kuzenlerimle gittiğim için Türkçe dublaj izlemek zorunda kaldık ama İngilizcesini seslendirenler Donald Glover - Atlanta da oynuyordu - ve Beyonce başta olmak üzere harika bir kadrosu var . Şarkılarından ikisini de  Beyonce yapmış zaten . Bütün şarkıları da harikaydı filmin bu arada .

  Gişe rekorları kırdığını söylememe gerek yok sanırım ama koskoca sinema salonunda bizim dışımızda 4 kişi vardı , evet sadece 4 . Görüntü kalitesi , efektler , MUH TE ŞEM di .


  Ağzım açık bir şekilde hayranlıkla izledim, sanki belgeseller de hayvanlar dillenmişte onları izliyormuşum gibiydi  .


  Her bir sahnesi içime işledi , çok etkileyiciydi sahneler . Beni çok duygulandırdı , çocukluğumun filmi olduğu için büyük ihtimalle ama ilk defa izleyen küçük kuzenimde benimle birlikte ağladı , özellikle de Mufasa'nın ölüm sahnesi çok etkiledi beni , hüngür hüngür ağladım.


  Ama benim için tabi ki halen animasyonu çok özel ve en güzeli olacak ama buna da bayıldım - aaaaa hiç belli etmiyorsun , demek bayıldın , çok ilginç gerçekten - . 


  Aslan Kral'ı ola ki halen izlememiş olanlarınız varsa diye konusu - orijinal hikayesi , Shakespeare 'in Hamlet'in den ilham alınarak yazılmış -, 

  Mufasa ormanların güçlü ve adil kralıdır . Bir gün , veliaht olan biricik,  şirin mi şirin yavrusu doğar , Simba . Bütün halk mutlu mesut kutlamalar yapar , herkes çok mutludur ama bir kişi hariç o da , Mufasa'nın kardeşi , Scar dır . Zaten abisinin gölgesi altında yaşayıp kral olamamış olan Scar , Simba'nın doğumuyla iyicene görünmez olur ve kral olmak için hiçbir imkanı da kalmamış olur . Kıskançlık ve taht aşkından gözü dönen Scar , sırtlanlarla anlaşma yapıp Mufasa'ya tuzak kurup öldürür.

   Bizim minik Simba'yı da uzaklara kaçırır ve Krallığın başına geçer . Ama zalim ve müsrif bir kral olup , bütün krallığın kaynaklarını sırtlanla yerler . Krallığı kurtaracak birine ihtiyaçları vardır ama Simba nerededir , hatta yaşıyor mudur bilmiyorlardır …

You Might Also Like

15 yorum

  1. Çok çok eskiden animasyonunu izlemiştim. Bu yeni çıkan filmindeki görüntüler harikaymış. Bakayım inşallah, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Çıkacağı tarihi bekleyip, günleri sayarken.. Gidemedim ya ben buna. Beyonce'un şarkılarını dinleyip duruyorum. Çok sevdim. Mutlaka izlemem lazım. Yaş kaç olursa olsun Disney candır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy galiba halen sinemalarda ama evde de izlenir kiii ^^

      Sil
  3. Gerçekten çok etkileyici duruyor hikayesini bilsem de önceki filmini izlemiştim 😂😂

    YanıtlaSil
  4. Grafikler şahane görünüyor ❤️
    Hazir hala vizyondayken bir arkadaşımı ikna edip gitsem mi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy kusura bakma Beyza anca cevap verebildim , şu sıralar biraz yoğunum maalesef :(

      Sil
    2. Filmi bu yorumumun ardindan taaaam 7 ay sonra izledim, kısmet buguneymis demek ki :D Babamla birlikte bu akşam izledik ve çok sevdik. Görüntü kalitesi muazzamdı, adeta hikayesi olan bir belgesel gibiydi gerçekten. Ben 95 yapımı animasyonunu çok küçükken izlemiş olabilirim izlediysem, çok tanıdık geldi çünkü eski animasyon :)
      Bir de bebeyken izlediğim Bambi vardı , o da çok minnoş bir filmdi böyle disneyin, onun da remakeini yapsalar ya :)

      Sil
    3. Ayy bambi :'( kalbimin bir köşesi resmen, şimdi hatırlayınca bile ağlıycak gibi oluyorum , çok hüzünlüydü , bende yeniden çekerler diye bekliyorum resmen ,disney her şeyin remakeni yapıyorlar onunda yapsınlar yaaa ^^

      Sil
    4. O acıklı bir animasyon muydu ki acep , o kadar küçükken izlemiştim ki sadece bambinin tipini hatırlıyorum. Ben öyle minnoş bir seyirlik saniyordum :D
      Ama galiba büyük yanılıyorum :D

      Sil
    5. Ayy çok minnoş bir animasyondu ama çokta hüzünlüydü yaaa :(

      Sil
  5. hakuna matataa :) neler yapıyon seeen nelerle meşgulsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakuuunnaaa mataataaaa :D
      ayyyy deep bende biliyorum ne yapıyorum , dolu geçiyor son zamanlar , yeni döneme girince bizimde programlarda başlıyor , birde spora başladım gerçi de ona da gitmeye de vakit ve güç bulamıyorum çok üşeniyorum , beş günde bir kaydım silinmesin diye gidiyorum resmen hahahaha :D şimdi biraz boşluk var gibi fırsat bulmuşken yazıyorum anca :(

      Sil

//]]>