Çerezlikler

20:53:00

  Hiç adetim olmamasına rağmen bir yazıda , iki dizi yazmaya niyetlendim , hadi bakalım hayırlı olsun . Ne zaman strese girsem , genel olarak sitcom tarzı , kafa yormayan , eğlenceli , çerezlik ve en önemlisi çok samimi Amerikan dizileri izlerim . En favori yapımlarım hep ABC den çıkıyor , çok eğleniyorum izlerken , bir yandan da olaylar hep günlük olaylardan oluştuğu için diliminde geliştiğini de fark ettim . Ama en güzel yanıysa bu - yazdığım- dizilerin hepsinin 20 dakikadan oluşması , vaktini de beynini de ona vermen gerekmiyor , zaten bu sebepten de iki diziyi bir yazıya sığdırmaya çalıştım - sonumuz hayır olsun , ben çok konuşurum nasıl olacak hiç bilmiyorum - .

1 - Modern Family

  Turkish meali moderen aile yani , çağ çok değişti yeğenim mottosu ile yola çıkmış olan , 10 . ve son sezonu yeni başlayan , kahkaha tufanı dizi . Bu sezon , son sezon olduğu için her yeni bölümü izlerken aşırı bir duygusal hissediyorum kendimi ve yeniden ilk sezondan izlemeye başlıyorum .



  Bu moderen ailemiz çok büyük bir aile , içlerinde ne ararsanız var, baya aşure gibi bir aile . Her karakterinin ayrı ayrı hayatını görüyoruz , yaşamlarını izliyoruz ama eğlenceli bir dille . Farklı bir çekim tarzı var , reality show izliyormuş gibi hissettiriyor , sahne sonlarında oturup birbirlerini çekiştirmelerine hastayım . Birde dizi 10 yıllık olunca ve ben 8. sezonda başladığım için çocukların büyümelerini çok ani bir şekilde izlemiş gibi hissettim , elimde büyüdüler yevruuularımm benim deyip dursam da , Manny , Luke ve Alexle yaşıtmışım, ne yana yıkılacağımı bilemedim . Manny ve Luke'un çocukluklarına hastayım zaten , çok şirinler , büyümelerini kabullenmek istemiyorum . Çok ilginçtir ki , dizide sevmediğim karakter yok ama Phil'e kaç sezon alışamadım , beni aşırı irite etti , nefret ettim resmen , herkes adama hayran ama ben gıcığım , kendi kendine herkes ona hayran sanıyor , salak saçma espriler yapıyor ama ben izlerken sinirden ekranı yumrukluyorum . Neyse ne olduysa ona karşı olan tepkimde zamanla geçti derken yine bir gün saçma sapan bir kişilik testi yapıyorum ve sonuçta aynı karakter tipinde olduklarını da yazmışlar ve tahmin edin kiminle aynı tip çıktım , Phil Dunphy ile . Ama ben kriz geçiriyorum hayır bu gerçek olamaz, ben adamın nefes almasına bile tahammül edemiyorum nasıl aynı tip oluruz diye , arkadaşımın da buna yorumu insan çok benzediği kişiyi sevmezmiş diye , sağ ol ya (!) .


   Dizideki favorilerimse Gloria ve Manny , ana oğul bayılıyorum ikisine . Gloria'nın karakteri muhteşem evet ama birde aksanı var ki , normalde aksana tahammül edemem fakat ablamızın aksanlı konuşması bile o kadar tatlı ki anlatamam . Manny'nin küçüklüğü nasıl bir şeydi ya , izlerken çıldırdım resmen , o nasıl bir tatlı çocukluktur , tam bir küçük adam , o olgun konuşmalar küçük ve tombiş yanaklı birinden nasıl çıkar yaa , çocuk şiir yazıyor , şiiiirrr,  deliriyorum resmen . Dizinin en sevdiğim bölümleri tabi ki , hallowen bölümleri , çok aşırı eğlenceli geçiyor , özelliklede Clair'in hallowen takıntısı işi daha da komik yapıyor .


2 - American Housewife

  İlk yayınlandığı dönem keşfettiğim için pişman olduğum dizi , zira her hafta yeni bölüm beklemekle geçiyor .  Şimdi 3. sezonu yeni başladı ve müthiş geçiyor . Dizimiz orta seviye bir ailenin , ultra zengoların oturduğu Westporta taşınmaları ve bu ailenin, dobra ve kimseye eyvallahı olmayan anası Katie bu kasabanın diğer ev hanımları ile olan çilesini izliyoruz .


  Aşırı eğlenceli ve klişe konularla absürtlük birleşimi gibi , normal bir ailemiz var ama öte yanda zenginler var ama çok çoook zenginler , bu zenginlerin akla hayale gelmez yaşamları ve normal ailenin onlarla olan çilesi çok eğlenceli . Kasabanın zengo , platin sarısı saçlı , her gün yoga dersine giden , çocukları ile dadılar ilgilenen tiki ev hanımlarına aşırı derece gıcık olan Katie onları çekiştirmek için her gün , kasabadaki tek anlaştığı iki insan olan kankaları ile ikinci kahvaltıda buluşuyor ve doyasıya gıybet yapıyor . Tek derdi de diğer ev hanımları da değil , bir çocuğu tam bir materyalist manyak , hayatta tek emeli ileride çok zengin olmak , diğer çocuğu ise kasabadaki kadınlar gibi beynini kullanmıyor , nasıl olsa zengin bir koca bulurum mantığında - çare zengin koca , hahhahhaha - .


Kasabaya taşındıktan sonra çocukları böyle değişince kadıncağız ne yapacağını şaşırıyor tabi . Bir yanda tamamen başka bir yaşam tarzı , bir yanda da çocuklarını bu hayat tarzından korumaya çalışan , biraz çatlak ve oldukça da rahat ,  Katie'yi izlemek oldukça keyifli . 


You Might Also Like

6 yorum

  1. Hmm bu diziler de çok eğlenceli görünüyor. Özellikle ilk diziyi merak ettim :)
    Tanıtım için emeğine sağlık ❤️❤️

    YanıtlaSil
  2. Şu sıralar komik bir o kadar da eğlendirici diziler arayışındaydım. Bu dizileri aklımda tutacağım. Teşekkür ediyorum. 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay tam bunlar o tarz diziler , hiç kafa yormuyor ve çok eğlenceliler ^^

      Sil
  3. Amerikan sitcomlar hem eğlenceli,hem kısa oluyor. Kafa dağıtmaya birebir.

    YanıtlaSil