20'den Önce 20

03:44:00

  Efelerrr , efelerr , dırırı dırırı dırırmmmm , dırrıırmmm . İçimde bayram var , gerçi deliye her gün bayram , buyurun efenim hep birlikte delirelim , dırırım dırırımmmm . Ama duruuunn , şuanda deliremezsiniz , en azından 2020 'ye kadar deliremezsiniz , ben zaten delirmişim , iş işten geçti , kalan sağlar kendi aklına mukayyet olsun . Duymayan kaldı mı , bilmiyorum ama Bir Küçük Elif Meselesi , bir etkinlik başlattı , 2020 'ye kadar yapılacak , 20 tane yapılacak hayal , hedef artık ne derseniz belirliyorsunuz ve bunları yazıyorsunuz , 2020 'ye kadar bunları yapmaya çalışıyoruz . Ve sonunda Elif bir buluşma yapmayı düşünüyor , nasıl çook güzel değil mi . Ben duyunca çok heyecanlanmıştım ama gelin görün ki , 20 madde seçmek çok zormuş yahu ve ben seçemeyince bir türlü , listeyi yazmak ,bu zamana kadar aksadı  , biran korkmadım değil, acaba ben bu listeyi 2020 den önce yazabilecek miyim , diye 😂 .



  Eeee o zaman ne duruyoruz hemen listeme geçeyim ,

  1. Analog fotoğraf çekmeyi öğrenmek .

  2. Ehliyet almak -  Sonra da her gün , alemlere akarım , oooo partyyyyy , şimdiden herkese hayırlı uğurlu olsun , yeni trafik canavarınız hazır , hahahaha  - .


  3. Resimli bir çocuk masal kitabı yazmak yada çizmek , emin değilim ama ikisi de olsa tadından yenmez şimdi .


  4. Güneydoğu fotoğraf turuna gitmek , özelliklede Mardin .

  5. Yüksek bir dağa trekkinge gitmek - inşallah şurada başıma gelen şeyler yeniden başıma gelmez , yada ne bileyim bir ayı filan kovalamaz -  .


  6 . Karavan ile gezmek gece onda uyumak , özelliklede sonbaharda - üsteki endişelerim bunun işinde dahil - .

  7. Binicilik kursuna başlamak . Bu biraz düşük bir ihtimal , şöyle ki , binicilik kıyafetleri çok dar ,  ve hocalar genelde erkek , uygun ortam bulmak , biraz dikkat etmek isteyen , muhafazakar kızlar için  çok zor . Yazın bir tane uygun yer bulmuştuk ama tam kayıt olalım dedik , hoca işten ayrılmış 😭, şansım konusunda daha fazla konuşmak istemiyorum .


  8. Tüplü dalış yapmak , tabi bunu yapmak için önce balık fobimi yenmem lazım 😂 .


  9. Mescid-i Aksa da sabah namazı kılmak - ay amin aminnnnn - .

  10 . Bir yemek okuluna gitmek .


  11. Doğu Ekspresine binmek ve şöyle bir güzel oraları gezip gelmek .

  12 . Bosna Hersek 'e gitmek .

  13 . Bungee jumping yada paraşütle atlamak - ve tabi ki tek parçada dönebilmek - .


  14. Yoga yapmada , ustalaşmak . Ustalaşmayı bırak , bir hareketi sabit durarak yapayım yetecek bana .

  15. Ebruya yeniden başlamak , çok uzun ara verdim , çok özledim .

  16. Yemek fotoğrafçılığı atölyesine katılmak .

  17. Yeni bir dil öğrenmek yada en azından öğrenmeye çabalamak - sen önce İngilizceni düzelt 😒 - .


  18 . Kaykay sürmeyi öğrenmek - bellimi filan kırmasam , çok mükemmel olur -.


  19 . Geniş açılı lens almak - paracıklar , paracıklar -  .

  20 . Minyatür sanatını öğrenmek . Bunu çok uzun zamandır istiyorum , çok zarif ve emekli bir Osmanlı sanatı , bu konuda ustalaşmış birinden eğitim almak istiyorum .

  Bu maddelerin hepsini 2020'ye kadar yapabilir miyim bilmiyorum ama olsun yine de , deneyeceğim , başaramasam da deneyeceğim . Belki o zamana yetişmeyecek ama inanıyorum ki , bunların hayalini kurduran Allah , elbet bir gün yapmama imkan verir . Allah izin verirde ölmez kalmazsak , 2020 de görüşürüz .

You Might Also Like

16 yorum

  1. Resimli bir çocuk kitabı yazmak ya da çizmek maddesine bayıldımm ☻ Çok güzel maddeler var ♥ Umarım hepsini başarabilirsin :)) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah ya, sende bende inşallah yapabiliriz ^^

      Sil
  2. Harika bir liste olmuş! Kullandığın gifler de muhteşem! ^_^ Umarım hayallerini gerçekleştirirsin! :)

    YanıtlaSil
  3. Yemek okulu derken yemek kursu diyorsun galiba :D yemek okulu demek gidecem gastronomi okuyacağım demek.
    İnşallah yaparsın kuzum hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ne kurs gibi , ne gastronomi gibi de değil , özel yabancı asıllı yemek okulları var , tam yıllık yada yarım yıllık tarzı programları var , bitince aşçılık sertifikası da veriyorlar onlara gitmeye istiyorum ^^

      Sil
  4. Bende çok ta şey yapmıyorum akışına bıraktım ne olursa olsun :D

    YanıtlaSil
  5. Hepsi olsun hayatında Aman olmasalarda bırak akışına :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi kasmayım o kadar , bu sefer ben bunu çok kafaya takarım herhalde , olan olacağına varır nasılsa :D

      Sil
    2. Evet ben ne istesem olmaz o yüzden bırakıyorum akışına ohhh missss gibi kafam rahat oluyor :)

      Sil
    3. Ben uç noktalarda yaşadığımdan , ya çok sıkarım , gerilirim ya da aaaammmaaan banane modunda gezerim bilmiyorum bunlar da ne tecelli edicek :D

      Sil
  6. Yeni Blogger Stalkerı28 Aralık 2017 23:07

    Allah'ım ilk önce Nabrut, şimdi Saliha. Ülke de böyle süper karakterlerimiz varmışta neredeymişsiniz? Ben niye denk gelmemişim bu bloglara, instalara? İnternetin ne kadar gereksiz yeri vardıysa biliyordum, en güzel kısmına en son denk geldim sanırım xD 3 gündür blog okumaktan gözüme uyku girmiyor, biri beni durdursun XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun beni nasıl mutlu ettim anlatamam , salak salak gülüyorum şuanda , kardeşim , yine delirdi bu diyor bana :D her halde bir kaç ay yorumunun beni mutlu eder ^^ Süper karakter değil de deli karakter olduğumu düşünüyorum ben , hahaha ama beni çok onore ettin :D Yorumun için çok teşekkürler ^^

      Sil

//]]>