Kuch Khatti Kuch Meethi Hint Filmi Konusu ve Yorumum

20:29:00

  Yok azizim , yok , ne varsa eskilerde var , diye entel dantel bir giriş yaparak huzurlarınıza arzı endam ediyorum 😂 . Ama yalan da değil , eskilerin tadı bir başka , özelliklede Bollywood da , yakın zaman filmlerinde, beğendiğim bir elin parmağını geçmemişken , doksanlı yıllar ve iki binlerin başı filmleri , salak bir sırıtış ile izlememim başka bir manası olamaz . Aklımda kuçkuçu katti kuçkuçu mitti, diye kalan , filmin şarkısı ile hafızama kazınan , bu filmi nostalji yapmak için ve biraz keyiflenmek için açtım , zira film çok eğlenceli , hüzünlü bir yanı yok değil ama eğlenceli yönü ağır basıyor . Filmi izlerken kahkahalarımı zor zapt ettim .


  Filmin şöyle bir sıkıntısı var görüntü kalitesi çok kötü 2001 yapımı bir film insan haliyle biraz daha iyi bir şey bekliyor ama çok kötü , hele ki Kajol iki karakteri de kendi oynuyor yan yana oldukları sahnelerin shopları çok kötü  . Hikayede öyle anam anam bir senaryo değil ama ben çok seviyorum , beni çok içine çeken bir hikayesi var , bilemiyorum belki ilk izlediğim Bollywood filmlerinden olduğu içindir , kaç defa arkadaşlarım ile izlemiştim bu filmi , ah gençlik - hahahaha , bunu izlediğimde çocuktum ya ne gençliğinden bahsediyorsam 😂 - . Birde ben doğru düzgün çeviren bir sayfa buldum o da , son 15 - 20 dakikayı kesmiş , bende İngilizce altyazılı bulup izledim .

  Konusu ;

  Raj ve Archana , ikiz bebek bekleyen ve birbirlerini çok seven eşlerdir . Fakat Raj'ın sinsirella paragöz üvey ablası , Raj'ın mallarında gözü vardır ama Archana buradayken , onları alamayacağını anlayıp , aralarını bozmak için Archana'ya iftira atıp onları kavga ettirir . Sinirlenen Archana evi terk eder ve ona yolda araba çarpar . Hemen ameliyata alınır , bebeklerde Archana da sağlıklıdır ama Raj'ın ablası durur mu , illa bir pislik yapacak , ikisine de bir bebeği verip diğer bebek öldü diye yalan söyler . Aradan 22 yıl geçer, Raj bir alkoliktir artık , üvey ablası onun işlerini yürütüyor , o ise sadece içiyordur , onunla birlikte büyüyen kızı Sweeti ise , halasının kışkırtmaları yüzünden , babasından nefret ederek yaşıyordur , bir yandan da halası ona sürekli işkence ediyordur fakat babası bunları sürekli içtiği için fark bile etmiyordur . Sweeti tam bir isyankar , atarlı bir kız olmuştur .


  Yine bir gün sinsirella halası ona işkence yapınca , artık evi terk etme kararı alır . İngiltere ' ye gider - sanki Hindistan da yer yok 😒 - , orada kendisi ile aynı görünen bir kız ile karşılaşır , haberi olmadığı ikizi , Tina . Tina annesi ile İngiltere de büyümüştür , ikizinin aksine, nazik , hassas ve saygılı bir kızdır . Tina ve Sweeti , halalarının oyununu ortaya çıkarmak ve ailesini geri birleştirmek için bir plan kurarlar , işler artık karışacaktır ...

                                       

  Film ile ilgili düşüncelerim ;

* Film ile ilgili düşüncelerimi başta zaten yazdım , üstüne pek söyleyeceğim bir şey yok . Dedim zaten öyle aman aman bir senaryosu yok ama benim en sevdiğim ilk 10 filmden biridir . Kajol'un oynadığı, DDLJ den sonra en sevdiğim filmi aynı zamanda , yani sevdiğim bir sürü filmi var ama bu film başkadır benim için .

* Kajol 'a bayılıyorum ya , çok seviyorum hatunu , çok tatlı ve bence Bollywood'un en samimi oyuncusudur . Benim için Bollywood eşittir , Kajol dur . Bollywood da çok güzel oyuncular var kabul ama ben bazılarına ciddi sinir oluyorum ama bu konuya bugün girmeyeceğim , fakat Kajol farklı , evet cidden farklı tek kaşı ile ciddi bir farklılık yaratıyor 😂 , tamam ciddiyete dönelim lütfen ama gerçekten de Kajol'u ilk gördüğüm de çok garipsemiştim , niye tek kaş diye , fakat zamanla alıştım , gerçi artık öyle değil . 


* Filmin özelliklerinden biride başrollerin , kadın olması , ikisini de Kajol oynuyor . İkizlerden Sweeti 'i daha çok sevdim . Birde Türk aşiret dizilerinde ki , büyücü yada kötü kalpli kayınvalideyi oynayanlar gibi , yüzünde dövmeleri olmasaydı iyiydi 😂 . Tina da çok tatlı bir karakterdi ama insan daha güçlü karakterleri daha çok seviyor . Fakat ikiz olup da bu kadar farklı olmaları çok ilginç değil mi ? Benim tanıdığım bütün ikizler çok farklı karakterli ama bunlar biraz uç noktalardı bence.

Kaliteye bak , ne kadar harika bir shop 😂
* Sweeti'nin görücüye gelenleri kovaladığı sahne favorim , en unutulmaz sahnesi bence filmin o sahne , replik aynı zamanda replik aldığım tek sahne de o .



Ay dayanamadım birde videosunu da koyayım 😂 .


* Halasına acayip sinir oldum , ne sinir , sinsi , içten pazarlıklı biriydi . Aynı zamanda para için yaptıkları beni deli etti 😤 . Herkesin böyle bir tanıdığı mutlaka vardır , dimi ?

* Kısaca tam bir çerezlik bir film , bollywood sevenler dışında belki çok sevmeyebilirler ama bence izleyein - hayır baskı yapmıyorum , hahahaha - . Herkese şimdiden iyi seyirler .



NOT: Gifler Tumblr dan alıntıdır .

You Might Also Like

19 yorum

  1. ayy izleniir alayım listeyee :)

    YanıtlaSil
  2. Eski hint filmlerini izlemedim ama özellikle 2008 sonrası yapımlardan çok severek izlediklerim var benimde. Bu da merak uyandırıcı, umarım vakit bulursam bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah benim de var ama eskinin tadı başka :D

      Sil
  3. Ben hint filmi hic izleyemiyorum ya 😞

    YanıtlaSil
  4. Bollywood filmlerini daha hiç izlemedim -birkaç film hariç-, bir yerden başlamak lazım :)
    Bu arada shoplarda bittim :D Ama shopa mopa bakmayıp, çekileli bayağı olmuştur deyip izlenilebilir , neden olmasın :) Hem günümüzde o kadar kaliteli çekiyorlar filmleri ama iş kalitede bitmiyor işte, o duyguyu vermek, filmden o sıcaklığı almak kolay iş değil :) Mesela ben Yeşilçam filmlerine bayılırım, üstelik günümüzdeki birçok tv dizisinden daha güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer ilk izliyceksen sana, Bajrangi Bhaijaan, My name is khan , Pk , Taare zameen par 'ı öneriyorum , bu filmler çok güzeldir , çok güzel mesajlar ileten filmler :D
      Ay evet iş kalitede bitmiyor :D yeşilçam da güzel filmler var ama ben de onları çok izleyemiyorum , bizde pek alışkanlık haline gelmemiş o yüzden olabilir ama bir kaç tane film var ki onları çok severim bende :D

      Sil
    2. Bende öyle bayılırım falan yazdım ama, ben de genelde kült yapımları severim yeşilçamda, delisin, cici kız vs işte :D İzleyince mutlu oluyor insan :)
      My Name is Khan ve Taare Zameen Par'ı izlemiştimm, cidden verdikleri mesajlar çok güzeldi :)
      Yaa bu arada Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo'ya başladım, 4. bölümdeyim ve bayıldıım :D Konumuz bu değil ama ne bileyim dizinin etkisindeyim herhalde, izlemediysen sana da önereyim dedim :D
      Ay bi susamıyorum bende :D Normalde de konuşkan bir insanımdır zaten, buralarda da sürekli konuşuyorum ay napıcam bilemiyorum :D

      Sil
    3. Aaa moon lovers'ı mı izliyorsun , izledim ben onu , hatta yayınlanırken izleme gafletine düşmüştüm :D insan çok merak ediyor bekliyemiyor :D yazıcaktım güya onu ama aylar geçince yazmadım ^^ 4. Prens galp galp , en sevdiğim karakter o ^^ konuş konuş , konuşmak iyidir , bende çok konuşuyorum ama kimse dinlemiyor , kardeşim çok gereksiz konuşuyorsun diyor :D

      Sil
    4. Benim de favorim 4. Prens ^^ Lee Jun Gi oyunculuğunun hakkını vermiş sonuna kadar ^^ Ben de o diziyi izledim izledim, sonra dayanamayıp tüm spoilerları yedim :D Bide şu kore dizileri acayip bağımlılık yapıyor, mesela ders çalışmam lazım çalışamıyorum, bir nevi bitkisel hayata sokuyor :D Bende gittim spoilerları yiyim de merakım kalmasın dedim finalini minalini her bir şeyini öğrendim :D Sonra yine izleyesim geldi, sıkıcı kısımları atladım, sadece Hae Soo'yla Wang So'nun sahnelerine baktım ^^
      Bir de koreliler IU'nun oyunculuğunu hiç beğenmemiş,bense gayet iyi buldum, çok tatlı kızdı zaten ^^ evet şaşırınca gözlerini koca koca açıyor ama bence çok sevimli görünüyor :D

      Sil
    5. Aaa ne yaptın sen spoiler bünyeye çok zararlı :D ben aşağı yukarı 9 yıldır kore dizileri izliyorum , artık bünye alıştı bağımlılık çok nadiratla yapıyor , yada biriktirip boş zamanlarımda izliyorum , sınavların bitsin rahat rahat izlersin ^^ IU , normalde severdim ama bu dizi sayesinde kıza gıcık oluyorum bütün kardeşleri birbirine düşürdü , oyunculuysa lee jun ki'nin yanında sönük kalmış ama çok kötü değildi , biraz tarihi diziye uygun olmayan hareketleri vardı . Koreliler kıza gıcık , bir kaç tane skandalı var , birde dizinin orijinali çin yapımı mıymış bütün koreliler de izlemiş , o yüzden kızı beğenmiyorlarmış :D

      Sil
    6. Birde minako chan senin bloğuna ulaşamıyorum acaba Url'ni filan mı değiştirdin ?

      Sil
    7. Yok değiştirmedim de, biraz ara vermiştim şimdi yine açtım :)
      Aa bu arada skandal mkandal bilmiyordum been O.o Masum, sevimli bir kızımız sanıyordum ben onu :/ şu an kızdan tamamen soğudum :/
      Lee Jun Gi'nin yanında sönüktü tabii oyunculuğu ama, ben kıza ısınmıştım, tatlı gelmişti.Neredeyse bütün kardeşlerin ona aşık olması filan da saçmalıktı tamamen.Sanki koca krallıkta ondan başka kız kalmadı aaaaa :D Ben kızla ilgili skandal flan bilmiyodum, sadece dizideki rolü masum gelmişti, ondan sevmiştim, şu andan itibaren ben de IU' yu sevmeyenler kervanına katılıyorum efem :D

      Sil
    8. Yani aslında skandal ne bende tam olarak bilniyorum koreliler her küçük şeyi skandal diye bazen abartıyor , tabi olaylarında gerçekliğide tartışılır :D
      Ay bende diyorum bu kızın blogu nerede ben mi bulamıyorum ^^

      Sil
  5. Tamamdır ben bu filmi izleyeceğim.
    Bu arada seni mimledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel mimi şimdi yapamıycam kusura bakma anca haftaya yaparım şehir dışında olucam da :D

      Sil

//]]>