Kahve İçmemesi Gereken Sincabın Saçma Hikayesi

11:00:00

  Şuanda beni görseniz kesin bu deli dersiniz , - hoş başka normal zamanda görseniz farklı düşüneceğinizi sanmıyorum ama neyse - böyle gözler Madagaskar animasyonunda ki Lemurlar gibi açılmış bakıyorum - yakında kralları gibi dans etmeye de başlarım - , ama  göz altlarımda çiftte otoyol açılmış mor halkalardan .



  Durup durup halime gülüyorum hehehe , kafam normal değil .  Bir delilik yapıp bu gece uyumadım halende uyumuyorum , sanırım delirdim böyle salak bir bakışın başka manası yok çünkü , hehehe - bu nasıl gülüş bende bilmiyore - . Vaov bu ne kadar harika bir dünya , leyleyley  - ciddi kendimden korkmaya başladım -. Birde akıllı gibi duble kahve içtim , bir de değil iki kahve , çok acıydı ya .


  Şuan ki psikolojimi bu şarkı temsil ediyor , neden bilmiyorum ama bu şarkı çok komik geliyor bana , hehehe, evde I'm very very good , gooood, gooood  diye dolanıyorum - very sanki bery gibi söylemiyorlar mı , hahaha - , birde ben normalde klipleri izlemem link koyayım diye baktım da o nasıl bir manyaklık tövbe , sinirim bozuldu , hahaha , bazı sahneler rahatsız etti bu yüzden dans versiyonunu koydum, bu da çok normal değil neyse izlemeseniz bir şey kaybetmezsiniz sesini duyun yeter bence , hahaha .
Psikolojim
  Küçükken bir animasyon vardı adı neydi - bugün animasyondan gidiyorum hadi hayırlısı - , ' orman çetesi ' gibi bir şeydi galiba , orada bir sincap vardı , babam aşırı hareketli olduğum için o sincaba benzetirdi beni , aaa bak , Saliha Nur Sultan - babam bana böyle hitap ediyor,  nedenini bilemiyorum herhalde kafiyeden dolayı . Bazen de sonuna Turhan'ı da koyuyor , yani ben sadece isim ile hitap etmeye üşeniyorum ,Amerikan vari ' hey , sen , dostum ' kıvamlarına geliyorum - , senin çizgi filmini yapmışlar diyordu . Sincaba kahve içmeyi yasaklamışlardı , enerji patlaması yaşar diye , aynı durum benim içinde geçerliymiş , birazdan düz duvara tırmanmaya başlayacağım herhalde , öyle bir enerji .


  Annem bile şaşkın, duvara bakıp gülüyorum , deliriyoreeee ! Uykum olup uyuyamamak kafamı bambaşka bir dünyaya çevirdi , uzayda sanki bollywood dansı yapıyor gibi hissediyorum , aslında çok orijinal fikir ilerde uzaylılı bir bollywood  filminde , böyle bir sahne  görürseniz , bilin ki fikrim çalınmış, aman gelsin telif hakkı davası , yalnız baya uçtum şuan farkındayım ama durmuyor düşünceler mantar gibi çoğaldıkça çoğalıyor , onlarda deli biraz galiba.


  Bütün gece ne yaptım ben ya , dikiş için kalıp çıkardım  - anlıyacam diye o kalıpları beynim durdu sanırım  - , sonra kaçırdığım Yavuz Bahadıroğlu programlarını dinliyordum , Osman Yüksel Serdengeçti ile ilgili bir şeyler anlatılıyordu , bir anısı var beni çok güldürdü , malum o da sanırım darbe dönemi mağdurlarından ( emin değilim şimdi ) hapse düşmüş . Demiş şu ranzaya çıkayım da namaz kılayım , neyse durmuş namaza , sonra namazda bir haller olmuş , tuhaf bir aleme girdim , sanki uçacak gibiyim demiş , Yarabbi bir namazda beni erdirdin mi filan demiş , sonra selam vermiş bakmış meğerse mahkumlar esrarı yakmışlar , dumanda yukarı çıkınca bir haller olmuş , çok güldüm buna . Bende yeni taşınan ama hiç kimse ile konuşmayan yeni komşudan şüpheleniyorum , hahaha , bir kahve bu kadar etkileyemez yani .

  Bu nasıl bir yazı oldu, ben ne yazdım , niye yazdım bilmiyorum , bildiğim bir şey varsa uykunuz olup da olmaması (!)  çok kötü bir şey sakın bu hataya düşmeyin , ve beni de takmayın , kafa gidip geliyor .

Not : Komşunu 2 yaşındaki en az benim kadar hareketli çocuğu geldi , kardeşimle şimdiden kavga etmeye başladılar , ne kadar harika bir gün (!) .

Not 2 : Babam haklı galiba ben bu sincaba baya benziyorum ,hahaha .

Not : Bu süper ay mıdır nedir , sakın o beni çarpmış olmasın ?

You Might Also Like

24 yorum

  1. Ahahah uyku sınırını aşınca bana da oluyor bazen :)
    Aşırı uykusuzlukta bir gülmeye başlıyorum, öyle böyle değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok berbat birşey , gören deli sanıcak :D

      Sil
  2. Ay çok şirin bunlar ya! Kahve candır canım :) Hem icatlar, yenilikler gece çıkar olsun :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi çok tatlılar ^^ Kahve bende çok severim ama böyle uykum olunca uykumu açtı ama uykum da vardı garip bir hissiyat :D Bayankuşlar olarak , gece çalışıyoruz bizde ^^

      Sil
  3. Kahve yapar öyle o yüzden bugünlerde uzak duruyorum. Ayın her hali süper ;) ama yapar o da sonuçta bizim de 4/3 ümüz su değil mi? Med cezir hesabı ;) orman çetesini sever benimkiler bak tam da sincap mevsimindeyiz sonbahar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve bazen de tansiyonumu düşürüyor aslında benim , hepten uzak durmalıyım yani :D Ay da etkilemiş olabilir şimdi bilemedim :D
      Orman çetesini çok uzun zaman önce izlemiştim pek hatırlamıyorum ama o sincabı hatırlıyorum , aslında oturup kardeşimle izleyebilirim şimdi , neden olmasın ^^

      Sil
  4. Kafası kendinden bile güzel sincap :)

    YanıtlaSil
  5. Uykusuzluktan oluyordur, kimbilir belki de süper ay çarptı :D Bu arada satırlarınızdaki samimiyet okurken çok iyi hissettirdi. (yorumcu da sebebsizce gülmeye başladı)
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uykusuzluk fena ya , bir daha böyle bir hataya düşmem herhalde :D Ay da çarpmış da olabilir bilemedim şimdi :D Ay çok teşekkür ederim , yorumunuzu beni çok mutlu etti ^^

      Sil
  6. Bu arada o sincaplar da çok tatlılardı, ah çocukluğum :)

    YanıtlaSil
  7. Sonunda takip edebileceğim bir blog buldum ay çok mutluyum :D benimde ruheşim bana sincap diyor.
    Kahve bana yaramıyor ya geçen hafta vize haftamdı 3 bardak içiyorum bana mısın demiyor insafsız gene 10 da uyuyakalıyorum.

    küçük bir not:bloguma bakarsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yorumun beni daha çok mutlu etti ^^
      Sincaplar cemiyeti açıcam bu gidişle :D
      Gerçekten mi beni çok etkiliyor nedense :D
      Gelicem bende ^^

      Sil
  8. Lemur benzetmesi çok hoşuma hoşuma gitti :) Göz altındaki otoyol! :)
    Bir şey tavsiye edebilir miyim? Verdiğiniz şarkı linkine tıkladım sizin blogdan çıktım. Onu ayrı sayfada açarsanız okuyan kaldığı sayfayı unutmaz hem. Uykusuzluk dikkat falan bırakmıyor insanda kendimi bir an bu şarkıdan önce ne yapıyordum modunda buldum :) Uykusuzluk fenadır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onu hiç düşünmemiştim , bakıcam inşallah , öneri için teşekkürler ^^
      Evet ya uykusuzluk çok fena ya :D

      Sil
  9. Bir minik delilik hali bu kadar güzel anlatılabilir ayy çok güzel ara ara bu tip durumları yaşayan biri olarak çok eğlendim :)) Canım kahve istedi gidip yapıyım bari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sende mi :D hepimiz deliyiz yaşasın ^^ Eee afiyet olsun o zaman ^^

      Sil
  10. :) baştan sona sırıttım valla en çok da sincaplı sölediklerini sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha senide benim gibi deli sanmasalar bari :D Sincap sevenler derneği kuruyorum geliyor musun :D

      Sil
  11. Güldürdün beni Nur bir süreden uyku için rezene ve bitki çayları daha çabuk getiriyor uykuyu Hiç bir şey olmazsa Dayan ayrana birebir ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bitki çayları bana çok uyku yapıyor ya , soluksuz uyuyorum :D Ama ayran etki etmiyor varya :D

      Sil
  12. Ben de şu aralar gececiyim, hatta birkaç aydır gece mesaisindeyim. Hayır bu çalışmakla yada dördüncü bardak kahvemle alakalı değil, sadece... Düşündüm de nedenini bulamadım. Ama kahveyle ilgili olmadığını biliyorum, olmaz değil mi? olmamalı, olmasında. Kahve masumdur! (dava kapanır)
    Kalıp çıkardım deyince şaşırdım. Hiç beceremiyorum. Çok güç. Annem dikiş kursuna gidiyor, kimi anlar kumaşın üzerine kalıbı koyup iğneleyip elime tutuşturuyor, hadi bunu da yaparsın diye. O an fimlerde ki ağır çekim sahnelerinden birini yaşıyorum sanırsın. Yanlış keseceğim diye ödüm kopuyor, benim şahsi işim olsa kes gitsin derim. umursamam da, benim olmayıp annemin olmayınca telaş yapıyorum, sonunda pes ediyorum. Yalnız yazını kahkaha atarak okudum, gülerek okudum, müziği dinleyerek okudum, kısaca çok keyifli okudum. :D
    Hah. Bir de o göz altlarındaki senin tabirinle otoyoldan bende muzdaribim. Çözümünü bulup söylersen sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ' kahve masumdur ' hahaha , dokunma kahveme , diye pankart açasım geldi hahaha :D
      Yani yavaş yavaş öğreniyor gibiyim , inşallah öğrenirim :D ama yinde çok zor yaa , öyle bir çizgi var anlaçılmıyor hangisi ne :D Anne işi bozmaya gelmez , ters iş hahaha :D göz altlarının kesin ve tek çaresi var o da , makyaj başka türlü düzelmiyor , makyaj yapan biri değilim ama göz altlarıma hep birşeyler sürüyorum :D
      Yorumun için çok teşekkürler :D

      Sil

//]]>