Çocukluk Anıları

01:50:00

   Normal bir hayatım olmadı, hep saçma sapan olayların içinde buldum kendimi . Hele ki çocukluğum ... Ah bu konu hakkında konuşmak istemiyorum . Hehehe kandırdım mı , sanırım hayır , ben ve konuşmamak (!) , lütfen olur şeyler mi bunlar .


Bir adette küçük Saliha 
  Ne demiştim , çocukluğum , gerçekten acayip şeyler yaşadım . Maalesef 6 yaşımdan öncesini hatırlamıyorum, hatırladıklarım da baya çarpıcı olaylardan oluşuyor zaten . Beyin kötü olayları hafızadan silermiş , bende aileme , artık ne yaşattıysanız bana diye , takılıyorum . Biraz gıcığım kabul ediyorum , ama açıkçası neden hatırlamadığımı da merak ediyorum .

  Hatırladıklarımın bayağı çarpıcı şeyler olduğunu yazmıştım şöyle bir - iki örnek vereyim. Hayatıma dair ilk hatırladığım anı , karanlık bir odada geçiyor tahminen 3 yaşlarındayım . Dediğim gibi oda karanlık ama kafamın üstünde kocaman bir ışık var , gözlerimi açmakta zorlanıyorum . Yüzleri maskeli , ellerinde delici , kesici aletler olan , bir sürü insan var etrafımda bana bakıyorlar ve daha da yaklaşıyorlar . Ben korkuyorum ağlamak , bağırmak istiyorum ama dediğim gibi 3 yaşındayım korkudan buz kesilmişim zaten sesimi çıkaramıyorum . Tam bu sırada , sol tarafımdan tanıdık bir ses geliyor , korkma diyor bana ' şimdi bu iğneyi yapacağım , sonra uyuyacaksın ,korkma ' diyor . Sonrası da ise film kopuyor gerisi tamamen karanlık . 3 yaşındayken bademcik ve geniz eti  ameliyatı olmuşum , bendeki yansıması da böyle olmuş . Bu olaydan dolayı uzun yıllar, rüyamda,  maskeli eli neşterli , manyakların kovaladığını, gördüm durdum . Aslında basit bir bademcik ameliyatını, ben yıllarca kabus olarak gördüm , garip bir çocukmuşum .


  Benim unutamadığım diğer çarpıcı olay ise , kardeşimin doğumu . Kardeşim doğduğunda ben 3, 5 yaşındaydım ,  doğum için anneannemin yanına Isparta gitmiştik , annem hastaneye gidince ben dedem ile bırakmışlardı . Hem babam hem annem olmayınca ben çok üzülmüştüm. Sonra hastaneye gittiğimde kardeşimi gösterdiklerinde , artık kıskandığımdan mı yoksa , hayal kırıklığından mı bilinmez , ' ama bu erkek, hani kız olacaktı ' demiştim . Ben kız kardeşim olmasını çok istemiştim , sonra kara kuru tipsiz bir şey görünce bu tepkiyi vermişim , hahaha . Gerçi tutup yere de fırlatabilirmişim , buna şükretsinler .

Böyle de yapabilirdim dimi , şükretsinler
  Bunlar dışında birde , köpek saldırmıştı bana onu da hatırlıyorum bak . Bu olay olurken ben 4 - 5 yaşındayım, babamın iş yeri çok büyük bir arazinin içinde , hatta bir ormanın içinde öyle söyleyeyim, geyik , yılan ne ararsan var . Bir gün , ailecek orda elma bahçeleri vardı , bizde oraya gittik, ben dedemle önden gitmiştim sonra annemin çığlığı ile geri döndük , büyük bir köpek , annem , babam ve kardeşimin önünde durmuş , havlıyordu , ama nasıl bir havlama , karşındaki sanırsın parçalayacak . Aslında annem o kadar korkmasa muhtemelen , bir şey yapmayacaktı ama işte annemde köpek korkusu var , annem korkudan babamı , ve babamın kucağındaki kardeşimi yere düşürdü - anlatınca çok komik oluyormuş ya, kendi kendime gülüyorum , hahaha - , babam bir yandan annemi sakinleştirmeye çalışıyor bir yandan , kalkmaya çalışıyor , karşısında da aç ve saldırgan bir köpek var  . Tam bu sırada dedem olaya müdahil oldu, yerde kafamdan büyük bir taş vardı onu aldığı gibi , - köpek korksun diye , zarar vermeyecek şekilde -  köpeğe doğru fırlattı . Köpek gitti ve gerisi yine kopuk bende .

  Küçüklüğüme dair - 6 yaşıma kadar - hatırladıklarım bunlardı, neden hatırlamıyorum diye yakınıp dururken , annem bana tahminen 2 yaşlarımdayken başımdan geçen bir olayı anlattı , o zaman dedim , böyle anormal şeyler beni bebekken de buluyormuş . Şöyle ki , annem ben 2 yaşlarındayken , bir rahatsızlıktan dolayı , hastanede yatması gerekiyordu , beni de annemin teyzesi hastaneden alıp evine götürmeye gelmiş . Buraya kadar her şey normal , neyse annemin teyzesinin evine gitmek için trene binmişiz , işte ne olmuşsa orda olmuş . Trene bir anda eli silahlı kişiler binmiş , ateş etmişler  - yok artık yani ! - , amaçları neydi , ne olmuş , birine bir şey olmuş mu hiçbir fikrim yok zira bunu da daha geçen hafta öğrendim ama anlatılana göre  , çok korkmuşum , zaten annem yanımda yok diye ağlıyormuşum , birde böyle bir şey olunca , kim bilir neler olmuştur . Annem bunu anlatınca babam , ' tamam , bu kızın niye böyle olduğunu çözdük ' , diye espri bile yaptı - aman ne komik (!) - . Fakat şimdi düşünüyorum da iyi ki bu olayı hatırlamıyorum , diğer hatırladığım basit olayları bile, kafamda büyütüp , ne hale gelmişim , kim bilir bunu hatırlasam nasıl geçerdi , çocukluğum , hahaha .

Bu elbise şimdi nerde acaba, çok şirin ^^

  Saliha'nın , saçma çocukluk anılarını , okudunuz . Daha doğrusu 6 yaşımdan öncesi anılarımla , beraberdiniz . Bir dahaki yazımda , çocukluğumda başıma gelen komik olayları yazacağım inşallah .  ^^ Peki sizin unutamadığınız , çocukluk anılarız var mı ?

Not : Yalnız ne çok foto koymuşum , sanki albüm yazısı gibi oldu bu ^^ .

You Might Also Like

18 yorum

  1. Ben 6 yaşımdan öncesini hatırlamıyorum deme, her zaman akıllıydım kötü kareleri çıkarırken biraz fazla kırpmışım de. Ama sadece kötüleri hatırlıyorsun neden derlerse de kıssadan hisse kalsın diye bıraktım de. Farkındalığı olan bir çocukmuşsun herkes yaşar geçer bak sen şimdi ne güzel anlatıyorsun. Yazmaya devam, fotolar evet biraz fazla ben nazar diye korkkarım sadece..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo çok güzel bir düşünce , ben o kadar da kötü şeyler olmuştur diye düşünmüyorum , ama olsun olmasın beynim de olayları abartım durmuşum bütün çocukluğum boyunca :D
      Fotolarda hangisini koyuyayım bilemedim biraz fazla oldu , ama şimdi nazar değer mi ki , kaç yıl önce , hahaha

      Sil
  2. Yazını tebessümle okudum ve düşündüm maşallah benden daha çok şey hatırlıyorsun çocukluğun hakkında :) neredeyse hiçbir şey hatırlamıyorum ben çünkü :/
    takipteyiz, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek herkes de var bu , tek değilim :D Sevgiler ^^

      Sil
  3. Sen Çok şeker kızmışın Hem tatlı Hemde Lokum Hemde pamuk şekeri Tam böyle yanakları al sık sıkıştır :) İçimdeki canavar çıktı ben gidiyorum :))) Anıların Öyle güzel ki Nur unutma Ben bir çoğunu unuttum ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim içimdeki cadının çıkması için büyümeme gerekmiş , küçük kalaydım iyiydi :D Unutulcak gibi değil zaten :D

      Sil
  4. Ya Saliha bu ne tatlılık Allah aşkına :D çok güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  5. Merhaba efendim,

    Harika bir anılar yazısı olmuş, eminim okuyan herkes kendi çocukluğuna gitmiştir bir an olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizlere de merhaba , yorumunuz için teşekkürler:D

      Sil
  6. Yaa ne güzel bir çocukmuşsun sen öyle :) Anımsamaya çalışıyorum ama hatırlayamıyorum şu anda anılarım var mı yok mu.. Yine de sen yaz devamını, gayet keyifli bir yazı olmuş^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokları hatırlamıyormuş demek ki :D Küçük kalsaydım iyiydi , kardeşim ters evrim geçirmişsin diyor , hahaha :D Yazacağım inşallah ^^

      Sil
  7. Ne kadar da tatlişmiş küçük Saliha:)Ben anılarımı hatırlıyorum ama genelde korkunçlu şeyler:)Deprem hatırlıyorum, ışıklı oyuncaklardan korktuğumu hatırlıyorum, salıncaktan düştüğümü hatırlıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ^^ bende korkunç şeyleri hatırlıyorum genelde , ama depremi hatırlamıyorum , bende salıncaktan düşmüştüm bir kere hemde çamurun içine :D

      Sil
  8. ya baksaanaaa demek ki minikken de şekermişin se şimdi olduğu gibiii bi de ya sen hep çok hoş anlatıyon ama yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok tatlı yorum yapıyorsun ama ^^ kardeşim hep bana ters evrim geçirmişsin diyor hahaha :D

      Sil