Bajrangi Bhaijaan Hint Filmi Konusu ve Yorumum

05:48:00

  Bu filmi aslında çok önce yazacaktım ama arada kaynadı - yine -.



  Niye bu kadar geciktirdim , bilmiyorum , zira bu film o kadar güzeldi ki , herkes izlemeli diye düşünüyorum . Maaile izlenecek , sıcacık , iyilik dolu bir film , izlerken iyi insanlar da var dedirtiyor . Hint filmi sevmeyenlerin bile sevebileceği türden . Hintliler bu tarz filmleri çok güzel yapıyorlar , insan izleyince günlerce etkisinden çıkamıyor , bu filmde kesinlikle benim film listemde ilk 10 da .

  Bu filmi taaa sene başında izlemiştim ama bayramda annem , yaprak sarması yapalım deyince , ben yeniden açtım , annem başta 'sarma mı saracağız yoksa altyazı mı okuyacağız' dese de, sonra çok sevdi , hatta babama da anlatmış ertesi gün , babam çok duygusaldır , daha annem anlatırken , duygulanmış , itiraf etmiyor ama kesin ağlamıştır da ^^

  Neyse artık konusuna geçelim :

  Shahida ( Harshaali Malhotra ), Pakistanlı konuşamayan 5 yaşında bir çocuktur .Bir gün uçurumun kenarına düşüp , seslenemediği için , uzun süre bulunamaz . Shahida 'nın artık konuşamaması iyicene tehlikeli bir hal almıştır , bu sebeple , Hindistan'a, gidip de dua edenlerin iyileştiğini duyan annesi , Shahida ile Hindistan'a giderler . Dönüş yolunda gece tren durmuştur ve Shahida annesi uyurken , yavru bir keçi görüp ,trenden iner . Fakat o geri binemeden tren çoktan yola koyulmuştur bile .


  Zavallı Shahida konuşamadığı için , kimse onu fark etmez ve tren Pakistan sınırını geçtiğinde annesi uyanır ama artık çok geçtir , kızı sınır ötesinde kalmış ve geçmesine izin verilmiyordur .Shahida artık yabancı bir ülkede yalnız başınadır , üstelikte konuşamıyordur . - Bu sahnede nasıl ağladım anlatamam . -


  Pawan ise , Hintli  Bajrangi'nin koyu bir mürididir ( artık maymuna mı tapıyor ne yapıyor orasını anlamadım ), o kadar koyudur ki sebzesiz restorana gitti diye , tövbe eder . . Bir gün etrafta çal oynasın , vur patlasın dolanırken , Shahida 'ı bulur daha doğrusu bizim ufaklık Pawan 'ı bulur .
  Pawan bu konuşamayan küçük kızın ailesini bulmak için , zorlu bir yolculuğa çıkar ve sonrasında , olaylar olaylar orasına söylemeyim , siz izleyin ...


  Gelelim film ile ilgili düşüncelerime ;

* Öncelikle Shahida ne kadar tatlıydı, izlerken yanaklarını sıkma isteği geliyor insana . Oyunculuğu ise çok iyiydi , konuşmadan , bize o yaşında bütün duyguyu verebildi .



* Pawan karakteri , ne kadar naifti , melek demek yanlış olmaz . Dünyanın böyle temiz ve saf  insanlara ihtiyacı var . Çizgisini hiç bozmayan bir karakter olması, doğrucu Davutluğu hoşuma gitti .
Salman'ın oyunculuğunu çok beğendim adam her ne kadar aksiyon filmleri ile ünlense de bence böyle rollerde daha güzel oynuyor .


Sanki Shadida , gerçektende Salman'ın çocuğu gibi , harika bir kimyaları vardı .



* Bu film bana , halen iyi insanlar var dedirtti , iyi ki de varlar dedirtti . Hikayenin yaşanmış olması ise başka güzeldi, ben gelecekten umutluyum , her ne kadar , insanlar umutsuz olsa da ben yine de umutluyum , dünyada tek bir iyi insan bile kalsa umut vardır . O tek kişi herkesi ve her şeyi değiştirebilir .

  * Film beni pek ağlatmadı , bir kaybolduğundaki sahnede ağladım , onun dışında ağladım denemez , yani bende kendimi bilmiyorum , ne yaptığımı hatırlamıyorum ama sizi drama boğacak bir film değil, hatta ben çokça güldüm , sizi mutlu eden umut veren film . Bu kadar övdüm bence izleyin ^^
 

  Not : Gifler tumblr dan alıntıdır .
 
 

You Might Also Like

20 yorum

  1. Nedendir bilmem hint filmleri çok güzel oluyor.. kesinlikle ölmeden önce izlenmesi gereken filmlern biridir ;)

    YanıtlaSil
  2. Bu film gerçekten izlenmesi gereken filmlerden.. Bende çok etkilenmiştim izlerken.. Ailecek 2 defa izledik hatta. Ellerine sağlık, güzel bir hatırlatma oldu benim içinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben herkese zorla izlettim, izletmediğim kalmadı ama halen izlemekten bıkmadım :D

      Sil
  3. Ben de izlemedim, not alalım... :=)

    Ben de beklerim Kafa'ya, sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlenmesi gereken güzel bir film , iyi seyirler ^^

      Sil
  4. Bir hint filmi izlemeyeli baya olmuştu unutmazsam izlerim bunu :)

    YanıtlaSil
  5. Farklılıkların ortak bir paydada buluştuğu filmleri bende çok seviyorum :) Küçük kız gerçekten çok tatlı :) Bu arada Saliha bloğun anasayfasında bir sorun var galiba bir bak istersen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi çok şekerdi ^^
      Baktım ama bende normal ,acaba tek ben mi öyle görüyorum ki .

      Sil
    2. Dün ana Sayfa aşağı doğru inmiyordu. Sanırım sorun sende değil bende :D

      Sil
    3. Ay iyi bari , söylediğin için çok sağol :D

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salman filmleri abartı aksiyonlu oluyor bende pek seveniyordum ama bu film ve sultan çok güzeldi , izlemediysen sultan da çok güzeldir bu arada ^^ Hint filmlerinde ki müziklere bayılıyorum zaten :D

      Sil
  7. o zorla izlettiklerinden biri benim galiba ;) ama gerçekten çok güzel bir flimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhahahahaha :D olabilir , sen zaten izlediğim her 3 filmden 18'ini izlemek zorundasın - mutheşem matematik mi dedin :D -

      Sil
  8. Öyle bir filmki iste insanlik din dil irk insanlik ve iyilik karisindan yok olmus insan olmak budur dedirtiyor

    YanıtlaSil

//]]>