APAN Star Ödülleri

20:15:00

  2 Ekimde yapılan Apan Star Ödülleri hakkında , 5 gün sonra - şuanda saat olarak 6 oldu - anca yazıyorum , ilk gördüğümde yazmak istedim ama bu hafta hiç vaktim olmadı , herhalde son 3 hafta, bu yıl en yorgun günler oldu . Bugüne kadar yazmamak için ,zor dayandım . Haklarında dedikodu yapmaya ihtiyacım var , hemen yazmam lazım ^^ .


Ödüller şöyleydi ;

Daesang

  Song Joong Ki – KBS “Descendants of the Sun”

* Jo Jin Woong varken , Joong Ki üzgünüm ama çok yetersiz kalıyor ve bu ödülü ona verilmesi büyük bir haksızlık .





Yılın Dizisi 

  KBS “Descendants of the Sun”

* Ayyy inanamıyoğğruummmm (!) . Bence ortalamanın üstüne çıkamayan bir diziydi , niye bu kadar abartıldı anlamıyorum ki !

En İyi Senaryo

  Kim Eun Hee – tvN “Signal”
  *Dikkatli izleyin , içimdeki fangirl ortaya çıkacak. Yıllardır dizilerin , fangirlü olamıyordum , çekilin şuan yavrusu ödül kazanmış gibi hisseden, bir fangirl var - evet , ergenliğime döndüm - . Ben bu kadar güzel bir dizi izlemedim arkadaş ,  izleyeceğim diye hayattan koptum , meraktan uyamadım . Her bölüm sonu insanı meraktan çatlatan , harika bir diziydi .



En İyi Yönetmen

 Shin Won Ho – tvN “Reply 1988”



En İyi Yeni Aktör,
 
  Park Bo Gum — tvN “Reply 1988” ve Yoon Kyun Sang — SBS “Doctors” 

* Bo Gum bence hak etti . Fakat anlamadığım Yoon Kyun Sang neden ,  six flying dragons ile değilde doctors ile kazandı , bence diğerindeki oyunculuğu çok daha iyiydi .

 * Bo Gum bey, dizi çekimindeymiş , gelememiş törene , yahu o saatte ne çekimi var  .





En İyi Yeni Aktris

 Kim Yoo Jung — KBS “Moonlight Drawn by Clouds” ve Hyeri — tvN “Reply 1988”

 * Yoo Jung dan bu yıl bir ödül bekliyordum zaten , kızın oyunculuğu çok gelişti . Hyeri de beni şaşırttı, idol olduğu için beklentim düşüktü ama gerçekten iyi bir oyunculuk sergiledi .



En İyi Çift


  Song Joong Ki & Song Hye Kyo — KBS “Descendants of the Sun”

* Peki buna biz şaşırdık mı ? Hayırrr (!) . Yeter bıkkınlık geldi, ben açıkçası yakıştıramadım , kızımızın oyunculuğunu sevmemekle beraber , Joong Ki 'den de büyük durması beni rahatsız ediyordu . Ama popülerlik , bu ödülü kazandırmış , ben adaylar arasında ,Jin Goo ve Kim Ji Won ' un kazanmasını beklerdim .





  En İyi Aktör

 Jin Goo — KBS “Descendants of the Sun” ve Kim Ui Sung — MBC “W

 * Jin Goo kesin kazanır dediydim de , Choı Moo Sung ve Ma Dong Seok ajussi varken onun kazanmaması lazımdı bence .



En İyi Aktris

  Kim Ji Won — KBS “Descendants of the Sun” ve Ye Ji Won — tvN “Another Oh Hae Young”



Uzun Soluklu Dramada En İyi Aktör


  Lee Pil Mo — MBC “Happy Home”


  * Gönül isterki Jang Geun Suk kazansın , ama bu abinin oyunculuğunu izlemediğim için pek konuşamıyacağım.





Uzun Soluklu Dramada En İyi Aktris

  Jung Yoo Mi — SBS “Six Flying Dragons”

* Şuan da çok mutluyum , istediğim oyuncular kazanmaya başladı . Yalnız hatun çok iyi değil mi , yahu ?




Orta Uzunluktaki Dramada En İyi Aktör

  Nam Goong Min — SBS “Remember



Orta Uzunluktaki Dramada En İyi Aktris

  Seo Hyun Jin — tvN “Another Oh Hae Young”





Uzun Soluklu Dramada En Mükemmel Aktör


  Ahn Jae Wook — KBS “Five Children”




 Uzun Soluklu Dramada En Mükemmel Aktris


 Kim So Yeon — MBC “Happy Home”

* Ne happy homemuş ya , merak ettim şimdi.

* Yalnız , ne güzelmiş yaa .



Orta Uzunluktaki Dramada En Mükemmel Aktör



   Jo Jin Woong — tvN “Signal



* Aaaaa inanmıyorum (!) Joong Ki değil başkasına ödül vermişler (!) . Nasıl olduysa hakkedene verdiler çok mutluyum , gerçekten de adam sonuna kadar hak etti . Dizi zaten harikaydı , hatta benim en sevdiğim dizi bile denebilir  - şuanda yazısı taslaklarda bekliyor - .




Orta Uzunluktaki Dramada En Mükemmel Aktris

  Han Hyo Joo — MBC “W”

 * Yine şaşırmadım , popülerite hak etmeye bakmıyor . Kim Hye Soo benim için bu yılın en iyi oyuncusu oldu, onun yerine Han Hyo Joo ' nun kazanması beni üzdü .



En İyi APAN Yıldız Ödülü

  Soong Joong Ki , Kim Hee Sun

  * Bu nasıl ödül , en iyi apan ödülü nedir, yahu , ödül vermek için resmen yer arıyorlar . Ve şaka gibi yine Joong Ki almış , ordan bakınca Joong Ki antisiymiş görünücem ama aslında Joong ki çok severim . Fakat bu koreliler sevmenin de suyunu çıkardılar, yani ondan çok daha iyileri var . Kim Hee Sun bu yıl nerede oynadı , ben baktım da bulamadım ama oyunculuğunu severim hatunun .



Bonus , Jüri Özel Ödülü

  Seviyor Sevmiyor
Böyle poz verince korelilerin tepkisi çok tatlıydı
  * Bunu duyunca , hadi canım tarzı bir tepki verdim , çünkü orjinalı Koreye ait , yeni bir dizi değil . Ama çalıntı senaryolar çok var ve Seviyor Sevmiyor patentini almış galiba , böyle olunca Koreli kardeşlerde bir jest olsun diye yapmışlar diye düşünüyorum .


  * Kendisi aynı zamanda APAN da ödül alan ilk Türk dizisiymiş . Seul Drama Ödüllerinde de bu yıl Burak Özçivit de ödül kazanmıştı , bu yıl ikinci oldu - Burak Özçivit ve Joong Ki shiperler neredesiniz , hahaha -  . Bence çeviri diziler arasında Baba Candır dan sonra en güzeli bu olmuş . O zaman tebrikler , umarım gelecek yıllarda kendi , senaryomuz olan bir dizi ile kazanırız .






* Kaynak ;  yeppudaa .

                                    

You Might Also Like

20 yorum

  1. Kore dizileri, Hint dizileri. Anladım ben gündüzleri Mars gezegeninde yaşıyorum galiba :))))

    YanıtlaSil
  2. YGS yüzünden dizi izleyebildiğim mi var ki ?
    En kötüsüde hepsinin annenin izlemiş olması yani neredeyse hepsini izledii ve ben çoğunu izlemedim .
    Hele joon ki nin dizisi Dots'tu bilerek annem izledi diye izlemedim sen düşün.
    Liste pek fena sayılmaz en azından Another miss oh'unun miss oh 'u ödül almış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annen mi izliyor :D benim annem hiç izlemez alt yazı okumaya üşeniyor bir kere, arada hint filmi izliyor ama kore izlemiyor :D Sende annenden dizileri özet geçmesini söyle .
      Another miss oh ' u daha izlemedim , sanki çok dram var gibi geldi bana .

      Sil
  3. Uzun zamandır kore dizisi izlemiyorum şöyle ufaktan ufaktan başlasam mı diyorum :) kalemine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, izlersen bana da haber ver ^^

      Sil
  4. Ben bilmiyorum diziyi ama sanırım en çirkin kızı seçip götürmüşler gibi o nasıl bir kıyafet nasıl bir kız Birde tıfılcan Şöyle güldür güldür Bir türk kızı koymuyorlar yaa Ayyy neyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyor sevmiyoru diyorsun dimi . Bende pek izlemedim pek birşey diyemiycem . Ama orjinalinde ki kıza benzesin diye öyle öyle seçmişlerdir herhalde.

      Sil
    2. Sanırım evet Bir güzel kıyafet giydiremiyorlar abıdık gubudik hep

      Sil
    3. Koreli oyuncular öyle korkunç giymişki - bir ikisi hariç - o gözüme o kadar batmadı , sanırım hakan akkaya tasarımıymış , fakat kolları çok kötü ve uyduruk bir kumaş gibi duruyor .

      Sil
  5. ay neden son 3 hafta çok yoğunsun kiiiiii yani yılın en yoğun günleriii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sorma ya, bütün işler aynı zamana denk geldi :D

      Sil
  6. Yazıdan çok eğlendiim özellikle oyuncuları dizilerden çıkaramadığımda açıklamaların çok işe yaradı!! Artık tüm ödül törenlerinde yorumlarını bekliyorum

    (Zaten ödül törenleri çook uzun sürüyo hiç isleyemiyorum, bu çok daha iyi)

    Belirtmek istediğim iki şey var:
    Six flying dragons neden bu kadar az ödül almış(özellikle de ödüllerin yan karakterlere verilmiş olması şaşırttı)

    2-Kim hee sun'un dizisini ben de hatırlayamadım

    Son olarak da: Yoksa SİX FLYİNG DRAGONS MU İZLEDİİİN!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkürler ^^ Bende izlemiyorum kaç saat konuşuyorlar , dizi izlemek zor geliyor birde tören hiç izleyemem :D
      Dimi yani oyuncular çok iyiydi , konusuda harikaydı , yine popülerite bağlı kazanıldı .Evet sen yazdıktan sonra merak edip izledim , ama daha bitiremedim araya tatil girdi ^^

      Sil
  7. eh sevmişsin sonuçları genelde. o kadar dizi içinde ne zor yaa seçmeleri di mi yaa :)

    YanıtlaSil
  8. Bu güzel dizileri izlemek istiyorum.zaman bulsam biraz daha az kaldı kendime ayracağım söz verdim kendime...
    Ellerine sağlık ne güzel derlemiş toplamış bilgilendirmşsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendine zaman ayırmak , çok önemli , son haftalarda bende kendime hiç zaman ayıramadım.
      Teşekkür ederim ^^

      Sil
  9. Lee Pil mo yu lee min ho okuyup heyecan yaptım, yeni bir dizi falan geldi diye 😂 neyse ki gerçekten bir tanesi geliyor.

    Bu descandent nasıl seviliyor bu kadar bende anlamıyorum. Baya baya atlayarak izliyordum ben. 2.çifti bir çok çok beğenerek izledim o kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet dizisi geliyormuş hemde gianna jun ile beraber :D
      Ben yarım bıraktım yani dayanamadım , o kadar romantizm bana fazla geldi :D 2. çift çok tatlıydı bence de ^^

      Sil