Romwe Alışverişi

20:30:00


  Merhabalar, yine nasıl giriş yapacağımı bilemediğim bir şekilde giriş yapmış bulunuyorum . Ben , alışveriş yapmaktan - hemcinslerimin aksine - , pek hoşlanmam . Daha doğrusu vakit kaybı olarak , görüyorum saatlerce sizi dolaştırıp , dolandıran alışverişlerden haz etmem . Yoksa bende hemcinslerim gibi - güzel bir şeyler - giyinmeyi severim - ama üşeniyorum - . Bu durumdan da, internet den alışverişe yöneldim bende . Oturduğun yerden alışveriş gibisi yok . Son zamanlarda da en çok romwe dan alışveriş yapıyorum . Oldukça orijinal ürünler bulmak mümkün, 50 Dolar 'ın üstü de kargo ücretsiz .
 
  Bu ayakkabıyı görünce vuruldum ve hemen aldım . Kesinlikle çok rahat ve güzel bir ürün , ben çok beğendim . Bu alışverişte favorim kesinlikle bu ayakkabı oldu . Bana yarım numara dar geldi , alırken bunu göz önünde bulundurmayı unutmayın . Kumaşı süet gibi , topuğu 5,5 cm , bu yükseklik benim için çok ideal oldu . Ürünü incelemek için tık tıkkk .



Nedeni bilmiyorum ama fotoğraflar bir garip çıkmış . Bu sebeple orijinal fotoğrafı da koyuyorum .


  İkinci ürün , metalik renkte elmas şeklinde bir çanta . Bu çantaya da bayıldım , hem spor kıyafetlerimle hem de şık bir şeylerle bence çok uyacak . Çanta 18,5 cm uzunluğunda , zinciri ise 120 cm boyunda . Ürünü incelemek için tık tıkk .



Not :Bugünlük bu iki ürünü yazdım , geri kalan ve yeni sipariş verdiğim ürünleri de sırayla yazacağım.



You Might Also Like

45 yorum

  1. oleeeey ikisi de güzel güle güle kullanasın he miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaşasın :D çok teşekkürler deep

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu takibe aldım bende beklerim sevgiler :)

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz , bende uğrayacağım size :D

      Sil
  3. Ayakkabılara bittim resmen , bağcıklı ayakkabıları çok severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende :D elimde olsa hepsini alıcam :D

      Sil
  4. Saliha yine mimlendin :)
    Az bloguma baksana ;)

    YanıtlaSil
  5. heey baksana feysineee :) istek gönderdim. bi dee baksanaa, feys gruplarımız var, blogçular yani, oralara da gel de yazılarını yayınlarsın feys gruplarımızda, bak benim bildiğim dört tane var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep ben yıllardır girmiyorum face'a , şimdi girsem kimbilir nasıl ergenliğin yan etkisi oaylaşımlarla karşılaşırım bilmiyorum :D ama zaten şifremi de unuttum , ama bir ara bakayım haberim yoktu gruplardan

      Sil
  6. Çok şıklar canım, güzel günlerde kullan. Bu arada ben de alışveriş yapmayı pek sevmem. Hatta hep derim, bir gün çok zengin olursam birini tutacağım, vereceğim parayı ölçülerimi, alsın ne lazımsa :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :D dimi aynen, bende ama ben direk özel dikim yaptırırdım herhalde , ama zengin olmak lazım hahaha

      Sil
  7. Deep Tone duyurusu ileduyup geldin sayfanıza. Aldıklarınız çok cici. Güle güle kulanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz efendim :D teşekkürler :D

      Sil
  8. saife saliha olarak aç işteeee.

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullanın... Çok şıklar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Ayağınızda paralansın çok şık şeyler almışsınız,güle güle kullanın.
    İyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  11. Baya aynısı gelmiş!^^ Açık konuşayım İnternet alışverişine hala çok zor güveniyorum :) Sanki internetteki "online'da görülen vs Eve gelen" karikatürlerini yaşayacağım gibi geliyor ama tezi çürttü tabii senin post :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha o karikatürler çok komik ya :D Bende çok güvenmemekle beraber belli sitelerden alıyorum :D

      Sil
    2. Evet ve korkutucu :D Haklısın böyle güvenilir sitelerde takılmak gerek ^^

      Sil
  12. blogları gezerken bulduğum bu güzel blogu hemen takibe aldım. bende beklerim. sevgiler.
    http://soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ^^ bende gelicem inşallah

      Sil
  13. Ayakkabı çok şıkmış.İyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  14. Merhabaa Deep'in yazısında sizi keşfettim hemen geldimm ^^ Takipteyim bende beklerim :) Ayakkabıya bayıldım

    YanıtlaSil
  15. ayakkabılara öldüm bittim, kolye de çok hoş. güle güle mutlulukla kullanın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler , aslında o çantaydı :D ama fotoğraflar da bakınca kolye gibi çıkmış

      Sil
    2. ayy :D afedersin ben kolye gibi gördüm :D ama çanta olması daha iyi, kullanışlı olur <3

      Sil
  16. bende bu ayakkabıları çok beğeniyorum ama kısa boylu olduğum için bana yakışmayacağını düşünüyorum :) bende bloğuma bekerim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok uzun boylu değilim ama bence oldu - kendini beğenmiş gibi oldu bu biraz ama neyse :D - . Hoşgeldin bende gelicem

      Sil
  17. Çantanın güzelliğine denecek laf yok bayıldım :)

    YanıtlaSil
  18. Nur harika gerçekten diğer resimde daha garip olduğu belli güle güle kullan yakışır :)))))

    YanıtlaSil
  19. Canım gercekten cock tatlişler:) iyi günlerde kullan:))

    Bende bloguma beklıyorum:=)) http://pinolimakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ve hoşgeldiniz bende size uğruycam ^^

      Sil
  20. Güle güle kullan Saliha cim 😍😍😍

    YanıtlaSil