Romwe Alışverişi 2

17:54:00

  Şurada yazdığım romwe alışverişinin ikinci kısmın anca yazabildim . Aslında alışveriş yazısı,  yazmak - bence - en kolayı , hazır ve pratik ama ben üşengeçliğim yüzünden anca yazabildim .

  Annemin kot bir pardesüsü vardı ona uyan bir kot çanta istiyordu , bu çantayı da görünce hemen sepete ekledik . 45 cm boyunda , kolları halattan . Sanırım tükenmiş , bilmiyorum yeniden gelir mi , sitede ürünler sürekli yenileniyor , yeniden gelebilir belki . Ürünü incelemek için tık tık .



  İkinci ürün ise , kardeşime bir sırt çantası . Aslında bu çantayı ilk ben görmüştüm , alıp almamak arasında kararsız kalmıştım sonra annemde kaç yaşındasın , boş ver bunu dedi . Ben almaktan vazgeçince kardeşim aldı , itiraf ediyorum ilk bir sinir oldum , ama ben bu çantayı ondan gizli kullanırım nihahaha . Çanta 29 cm boyunda , üzerinde anime çizim baskıları var , yazılar artık Çince mi yoksa Japonca yazmışlar anlamadım , babam alırken ya burada küfür ediyorlarsa , ne yazdığını bilmediğiniz şey almayın demişti ^^ . Ürünü incelemek için tık tık .


  Üçüncü ve son ürünse 3 dolar olduğunu görünce , düşünmeden aldığım bu sweatshirt oldu . Sweatshirt hastası olarak , sitede her gördüğüm ürüne kalp koydum , kendimi tutarak yavaş yavaş alıyorum - zaten para harcamaya kalbim dayanmıyor - .


Bu ürünü alırken nasıl olduysa dikkat etmeyip en küçük bedeni almışım , büyük bedenlerde bile kollar bana kısa geldiği için bunu kolları baya kısa oldu , alırken ürünün yanında kol boyu ölçüsü yazıyordu ama dikkat etmemişim , siz dikkat etmeyi unutmayın , bence alırken de bedeninizden daha büyük alın çünkü bedenleri sanki asyalılara uygun üretilmiş gibi . Kumaşı da polyester biraz rahatsız etti beni , ben pek beğenmedim , artık kardeşim okul da giyer . Ürünü incelemek için tık tık.





You Might Also Like

28 yorum

  1. Ben olsam ben direk hacılardım. Kardeşinden Nur Bu sene sırt çantasıyla dıyar dıyar dolandım. :)) Böyle bir rahatlık yok Bende çok begendim sırt çantasını :) Güle güle kullan hepsini minnoş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yazdığını harcamak olarak algıladım hahaha şimdi düzeltiyorum hahaha. Sırt çantası mükemmel bir icat , utanmasam düğüne bile öyle gidicem yani :D

      Sil
    2. hahahahahah olsun bende bazen görmuyorum :) aynen aynen öyle rahat ki

      Sil
  2. Annen de kardeşin de sen de güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. Gençlere sırt çantası çok yakışıyor :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. İyi günlerde kullanmaları dileğiyle :)

    Bloğunuzu yeni keşfettim. Ben de beklerim. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler ve hoşgeldiniz ^^

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde kullan canım benim. Ve tabi kedi aşktır ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekürler emine ^^ sana burdan bir kedim bile yok adlı eseri yolluyum :(

      Sil
  7. Alışveriş yazıları! :)

    AVM... :)

    Ben de beklerim bloguma, sevgiler! :) ;)

    YanıtlaSil
  8. Sweat'e ve çantaya bayıldım yalnız^^ Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. bişi sorayım bayan için tunik erkek için tişört (gömlekte olur) ama deseni aynı olsa..tavsiye edeceğin yerler var mı..şimdiden teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bilmiyorum :( ama belki kıyafetin üstüne bastırılabilir ^^

      Sil
  10. Güle güle kullanınn hepiniz iyi günlerde inşallah.

    YanıtlaSil
  11. Bence hepsi çok güzel. Iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  12. sırt çantası ile svetşört çok hoş yaa ben de alabilirim bak bunlarıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alıcaksan ölçülerine dikkatli bak sonra olmuyor :(

      Sil
  13. Uç ürüne de bayıldım çok güzeller kaliteli bir mala benziyorlar güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  14. Üçüde çok şık ve kullanışlı güle güle kullanın.

    YanıtlaSil