Durum Bildirimi Gibi Bir Şey

02:53:00

  Şuan ne yazdığımı bilemiyorum ama bu bir durum bildirimidir , yada öyle bir şeyler işte . Güya yazı yazıyordum , film yazısı nerdeyse bitti bir iki cümle kaldı , ama ben nerden estiyse blog şablonumu değiştirmeye çalışıyorum , ama olmuyor , acayip bir şey oldu . Sizler görüp, rezil olmayım diye , deneme bloğu bile açtım . Ama amacım ne bilmiyorum , neden yazımı bitirmeden bu işe giriştim bunu da bilmiyorum .


  Çok üşüyorum havada çok soğuk , masada çalışmayı da sevmiyorum , yayılarak oturmayı seviyorum ben . Odamın ışığını açmak yerine , loş küçük masa abajurunun ışığı ile duruyorum , sanırım kör olacağım .

  Oneydi gız ! Müzik aniden değişti , ama sesi çok güzel , duygusal bir sesi var , kimdi bu ? İnfinitemiş, sanırım Woohyun muydu neydi , bunun adı . Eskiden ne çok takip ederdim , şimdi sadece dinliyorum kpoptan da emekli olucam bu gidişle . Zaten popüler şeyleri sevmiyorum ben , kimse bilmediği zamanlar , dinlemek güzeldi , millet kendi kendime mırıldanmam yüzünden beni deli sanıyordu .

  Tövbe yine değişti  , böyle aniden değişiyor korkuyorum, birde reklam çıkmasın artık ! Bak bu hiç tarzım değil , değiştirmeye üşeniyorum ama değiştireceğim , exoymuş bunların tarzları hiç benlik değil işte , birde bir türlü ayırt edemiyorum ben bunları diğerlerini ayırt ediyorum ama bunları hayır . Birde bunların fanlarından acık tırsıyorum , gereksiz bir sürü yaygara çıkarıyorlar , inşallah bunu yazdım diye instagramdan toplaşıp beni topa tutmazlar ^^ .

  Buraya yazmak iyi geldi , içsesim , magazin programlarında ki , sesi nerden geldiği belli olmayan adam gibi konuşup duruyordu .

  Sinir oldum başlığın rengi değişmiyor ,aman bırakacağım ben bunu bıktım , öfff . Yarım kalan resmim bana göz kırpıyor , bak o da yarım kalmış , eğer bitirirsem bence yaptığım en güzel portre bu olacak .

  Bak bu  şarkıyı  çok seviyorum , bu adamın sesi bir harika ya . Kesin bende , yüksek oranda dikkat eksikliği var yada hiç dikkat namına bir şey yok , düşüncelerim konudan konuya atlıyor .

  Korkuyorum , gecenin kaçındayız , odamdan çıkamıyorum , geçen gece annem kıyafet asmış , onu karanlıkta insan sandım , korkumdan kaç saat gidemedim , sonra bir cesaret geldi , koşarak girdim odaya ama elbiseymiş sadece .

  Bir dakika susmayan içsesim bir iki saniye sustu , ah bu şarkı çok güzel, İncesaz ve Melihat Gürses favorilerim , bu zamanda böyle müzik yapan sanatçı yok , gerçi diğerlerine sanatçı demek istemiyorum , zarafetlerini kaybetmiş onlar , sadece müstehcenlikle gündeme geliyorlar .

  Müzik değişince bende değişiyorum , düşüncelerimde değişiyor , pedegoglar ergenlik çağındaki gençlere - yada çocuk - müzik dinlemenin içselleştirdiğini , bunalıma girmeyi kolaylaştırdığını söylüyorlar , yada ben yanlış hatırlıyorum ama bu tarz bir şeydi , zaten bunu duyduktan sonra pedegogluktan soğumuştum , belki bunalıma girmek istiyorum , dimi yani ? Yalnız haklılar galiba birazdan bunalıma gireceğim , odada loş ortam tam bunalımlık . Sesin güzel bacımda benim şuanda çok işim var bunalıma filan giremem değiştiriyorum şarkıyı .

  Sabahtan beri dinlediğim winner şarkısı açıldı yine ,ama olmaz ki bu da bunalımlık bir şarkı , neyse biraz hiphop var . Yo mayno , huuu , bla bla , şarkıyı sallamaya devam .

  Saat olmuş iki buçuk ama ben acıktım acil bir şey yemem lazım , sonra devam ederim ben bu blog görünüşünü değiştirmeye , yemek her daim önde gelir ^^ .



  İçsesimin dırdırı ileydiniz , dinlediğim diğer şarkılar da altta ,

Bir  ( bunu kesin dinleyin , tum hi ho diye dolaşmaya başlayacaksınız ) , iki  ( bu da diğer favorim ) , üç , dört ,beş, altı , yedi, sekiz ( hahaha bu şarkı beni güldürüyor ), dokuz


You Might Also Like

20 yorum

  1. Ellerine sağlık :) başlık rengini değiştirme konusunda yardımcı olabilirim istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^^ buldum nasıl yapacağımı çok sağol :D

      Sil
    2. Farkettim :) hayırlı olsun teman :)

      Sil
  2. İkibuçukta yenilen yemek nasıl hazmedilir bilemedim :)

    YanıtlaSil
  3. İç ses "galp gaklp galp"
    Gerçekten bu tarz yazıları seviyorum.
    Exo konusunda tamamiyle katılıyorum. İnsan Kpoptan emekli olunca rahatlıyor sldkdkkd
    O zaman iyi eğlenceler~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kimse okumaz sanmıştım :D Daha emekli olabiliceğimi sanmıyorum ama grupları takip etmiyorum sadece dinliyorum , zaten birde takip etsem hayatla bağımın kopması gerekir :D Teşekkürler ^^

      Sil
  4. Yeni tasarımın harika olmuş:))) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler , pek istediğim gibi olmadı ama artık idare edicem ^^

      Sil
  5. ay foto senin odan mııııı ne güzel yaaa amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , ama bu fotoğrafı çektikten daha sonra biraz değiştirdim , çerçeveleri biraz arttırdım kütüphaneyi ve masayı duvarın önünden çektim

      Sil
    2. sonra yine koysana yeni halini bi araaa çok sevdim vallaaa :)

      Sil
    3. Ay , tamam sen sevdiysen koyayım :D

      Sil
  6. Çok içten geldiği gibi yazılmış. Yalnız 'amacım ne bilmiyorum' kısmısına bittim. :D Olur öyle bazen hepimize, çok şaapmamak lazım. ;)

    Takibe de aldım bu arada. Merak ederseniz beklerim. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ^^ zaten pek şaapmiyorum :D bende size uğrayacağım :D

      Sil
  7. Ruh halin değişken değişken ben Odanı çok sevdim bu arada gece seanslarını bende yapıyorum ama bir süredir ara verdim yememeye çalış Nur :) Paylaşım için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi dimi çok değişken :D Gece yememeye çalışıyorum ama zor dayanıyorum , gözümün önünden yemekler geçiyor :D Teşekkürler ^^

      Sil
  8. sadece bir şey diyeceğim. (dedikten sonra 47482329 şey dedi) Başta ben blogumu eleştirisel yorum ve okuyuculardan uzak bir şekilde yazmayı düşünüyordum. Ama bunun iki tarafı da(yazar-okuyucu) kötü etkileyeceğinin farkına vardım. Asıl önemli olan etkileşimdi, samimiyetti. Bir insan karşısındaki insanda kendi dair ne kadar özellik bulursa bir o kadar daha yakın hissediyor kendini ona.
    Diyeceğim kısaca şu. Sen ne kadar saçma yazdığını düşünürsen düşün biz yine okuyacağız yazdıklarını. Çünkü herkes saçmalar. (bir cümleye nasıl etkileyici girilir devamı nasıl batırılır....) O yüzden yazdığın bir şeyi yayınlarken sakın terddüt etme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok tatlısın ya , yorumun - yorumların - beni çok mutlu etti ^^
      O zaman saçmalamaya tam gaz devam :D

      Sil