Son Zamanlarda

02:57:00

  Merhabalar , nasılsınız ?

  Ben çok yorgun ve yoğunum . Bayram da anneannemlere Isparta 'ya gideceğiz inşallah . Ispartalı değilim aslında ben , yani annem Ispartalı ama küçükken , insanların acayipliği ve şiddet olayları yüzünden ''o muhteşem şehri '' memleketim olarak kabul edemiyordum , bu sebepten de kendime Ispartalı diyordum. Yani anlayanlarınız olmuştur '' o harika yer '' Adana idi . Daha önce hiç Adana'ya gitmedim ama ne beni bu şekilde düşünmeye ne itmişti . Başta medya ve insanlar , o kadar anormal bir yer olarak gösteriliyordu ki , ben de kabullenememiştim . Ama şimdi Adana ' yı hiç görmedim fakat baya sahiplendim , herhalde tanıdığım Adanalıların gayet normal insanlar olması buna sebep  . -Neyse bir gün bununla ilgili ayrıntılı bir yazı yazacağım . -

  Bayramdan sonra da tatile gidecekmişiz , yani gidecekmişiz diyorum çünkü hiç bu konuyla zerre kadar ilgim ve alakam yok . Tamam kabul son 2 aydır bir yere gideli m, tatile gidelim diyordum ama benim tatil anlayışım ailem ile çok zıt. Babam deniz istiyor , kardeşim denizden iğreniyor havuz istiyor, annemse hiçbir yere gitmek istemiyor , yolculuk sevmiyor . Bense tarihi ve kültürel yerleri gezmek istiyorum ama kardeşim gezmeyi sevmiyor , annem zaten yolculuk sevmiyor ama o da ben istiyorum diye gitmek istiyor . Babam gezmeyi sevse de kardeşimin bütün gezi boyunca dırdırından bıkıyor -kardeşim gerçekten baskın bir karakter - .

Kardeşime karşı ben
  Sonuç olarak bende bıkmış , usanmış biri olarak bu sıcakta hiç doğru düzgün yüzemeyeceğim bir deniz tatiline gitmek istemiyorum . Yani şimdi niye internetsiz bir yerde sıcaktan pişeyim ki ?

  Her şeyi geçtim ama internetsizlik çok zor , sosyal medyadan zaten kopacağım ama herhalde snapchatte aktif olurum. Bloğa yazı yazamayacağım için ben de şimdiden birkaç yazı hazırladım ,inşallah onları yayınlayacağım .

Yazı yazarken rahatsız edilince ben
  Son zamanlarda böcekler ile başım dertte , her yerden çıkıyorlar . İstanbul da oturmamıza rağmen dağlık ve ormanlık bir yerde yaşadığım için böyle olduğunu düşünüyorum . Ama yine de böceklerden aşırı derece korkuyorum, diyeceksiniz herkes korkar ama benim korkum öyle böyle değil. Düşünün ki sinekten bile korkup çığlık atabiliyorum . Her yaz , kafam kadar (!) bir sinek , uyuduğum andan itibaren , beni rahat vermeyip açık gördüğü her yerime vızıldayarak konuyor ve beni uyutmuyor . Korku ve nefreti bir arada yaşıyorum , yani anlamıyorum bu sinek her yıl mı ortaya çıkar .

Sinek vs ben
  Çok yoğunum demiştim , nedeni üste de bayağı yakınmama neden olan , şehir dışına gitmem , alınacaklar , indirilecek filmler * ( yani benim için çok önemli bir şey filmsiz , dizisiz kalacağım yoksa) , evi temizlemek , eşyaları toplamak . Bir de bloğuma birkaç yazı yazdım ama iki gündür kalkmadan yazı yazıyorum , artık vücudum şekil değiştirdi.

 
  Bu aralar ben böyle tatil telaşı içerisindeyim , inşallah tatil de çok kopmamaya çalışacağım , herkese şimdiden iyi ve hayırlı bayramlar...

* Önerecek güzel hint filmleriniz varsa , bana da söyleyiverin gari  .


You Might Also Like

13 yorum

  1. Lage Raho Munna Bhai izledin mi? Süper eğlenceli! Bir de Talaash, süper gerilimli! Bir de Bajrangi Bhaijaan, süper ötesi! ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk filmi izlemedim - isini yazmaya üşendim hahaha - ama bakıcam ,inşallah indirebilirim . Talaash 'ı indirdim zaten . Bajrangi Bhaijan da izledim hemde defalarca :D Öneriler için sağol emine bacı :D

      Sil
  2. Gifler yine çok iyi olmuş :D Ben de tarihi ve kültürel bir gezi istiyorum kardeşim deniz istiyor anneme her şey uyar babam da gezmeyi sevmiyor :D Ama olsun tatil tatildir yine yaa en kötü değişiklik olmuş olur öyle düşün sen de bu arada snapchatten takipleşelim nazortabey kullanıcı adım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz ne yapıcaz böyle :D , benim babam herhalde tek gezmeyi seven erkek olmalı , anneler hep mecbur kabul ediyorlar. Artık ben gezmek uğruna gidicem . Snapchatten de ekledim ben saltcik .

      Sil
  3. Şu Adana meselesini merak ettim ??
    Ben karadenizliyim bilmiyorum oraları.
    Böceklerden hiç korkmam okuldayken okulun arka bahçesini gezerken böcekten korkan bir arkadaşımız vardı okulun arka bahçesinden geçmeye korkardı o yüzden bir arkadaşım sürekli korkan arkadaşımın üzerine böcek atmakla tehdit ederdi :)
    Bizim okuldakiler böyle çılgınlar ya ...
    İyi tatiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ben de adanaya hiç gitmedim hatta babam da gitmemiş . Hani adana da olan garip olaylar vardır ya , kavgalar filan bunları kastetmiştim . Türkiyenin bir çok yerine gitmeme rağmen , karadenizn sadece batısını gezebildim , fotoğrafa ilgim var sisli dağlara çıkıp fotoğraf çekmek isterim bir gün. Ay böcek atılır mı , ben çok kötü olurum her halde ben istanbulda oturmama rağmen ormanlık bir yerdeyiz bu yüzden böcek çok ama yine her seferinde çığlığı basıyorum :D

      Sil
  4. Ispartalımısın? Hemşehriymişiz, yoğunluğunu anladım bende geçen hafta yaşadım o yoğunluğu. Belki karşılaşırız ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ispartalı bir blogger buldum, anam çok mutluyum , sen Isparta da mı oturuyorsun ? Gitmeme saatler kaldı sadece ama halen işlerim bitmedi :( artık yetiştiricem bir şekilde :D

      Sil
  5. Tatil istiyoruz bir dert tatile gitme stresi ayrı bir dert. Eve kapalı kalmak daha mı iyi ne :)
    Umarım dilediğin kadar güzel bir tatil geçirirsin^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kararsızım bir kaç aydır tatile gidelim diyordum şimdi tatilde başıma gelicekler damt etti istemiyorum , babamda kızım sen normal misin diyor :D inşallah , herkes güzel bir tatil geçirir :D

      Sil
  6. Anammm Saliha, benim memleketutkum isparta ve oradayım ya ������ görünce bir sevindim, serin buralar gelin, bize de bekleriz��

    Tatil küçük bir kaos olmuş sanki,istekler çok tezat ��
    Yayın stoğu iyidir, ben de yapıyorum tatil günlerinde iyi oluyor ��

    İyi bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feno inanmıyorum sende mi ıspartalısın ? Bir iki saat oldu geleli baya serin burası istanbuldan sonra baya iyi geldi . İnşallah tatil korktuğum gibi geçmez . Stok internet kısıtlıyken iyi oluyor sana da hayırlı bayramlar ^^

      Sil
    2. Evet canım, beklerim😂😂😂

      Sil

//]]>