Son Zamanlarda 2

03:04:00

  Öncelikle herkese hayırlı ramazanlar, buraları baya ihmal ettim. Yazacak, söyleyecek çok şey birikti, birazcık başınızı şişireceğim .

  Yazacak şeyler birikti dedim , ne zaman yazmaya kalksam bir iş çıktı ve çok yoğundum geçen hafta , malum ramazan öncesi, son gezmelerimi yaptım . Zira ramazan boyunca evden çıkamıyorum , tip-1 diyabet olduğum için oruç tutamıyorum ( tip-2 diyabet türü tutabiliyor ), diyabet teşhisi iki yıl önce kondu, o zamandan beri oruç tutamıyorum. İlk yıl doktor ne kadar asla tutma dese de, ben oruç tutamıyorum diye çok üzülmüştüm ve çok zeki olduğum için oruç tutmaya yeltendim, tabi ayılıp bayılınca bir daha deneyemedim . Ramazan kısa günlere denk geldiğinde oruç tutmayı tekrar deneyeceğim .

  Bir de sahura kadar uyumuyorum, ben uyursam kimse uyanamaz , normal zamanlarda da erken yatmıyorum zaten , fakat uyku düzenim iyicene bozuldu iki gündür sabah güneşin doğmasını bekleyeceğim diye altıya doğru uyudum (gündüz de hayalet olarak etrafta dolaştım) .
 

  İzlediklerime de ara verdim, zaten son zamanlarda pek izlediğim bir şey yoktu , önceden sahura kadar izlerdim ama bu yıl (geçen yıllarda da izlemedim) hiç izlememeye çalışacağım , ama belki önceden izlediklerimi arada yazabilirim ( yine de benden pek bir şey beklemeyin) .

  İstanbul' un havası da benim gibi kararsız , bir bayıltacak kadar sıcak oluyor , bir yağmur yağıyor, sonra hava soğuyor , sanırım biraz bunalım da .

  Yapacak çok işim var ama hiç bir şey yapamıyorum , daha doğrusu vakit bulamıyorum.

  Verdiğim kiloları fazlası ile aldım, kilo vermem lazım ama çok tembelim , yerimden kalkıp bir yürüyüş yapamıyorum . Aslında ramazan da sahura kadar yürüyüş yapıyordum ama bu yıl arkadaşımla tembelliğimiz üzerimiz de , şimdiye kadar sadece bir kere yürüyüşe çıktık.
Bir böyle yürüyemedim ya , ona yanarım
  Kardeşim sabrımı çok zorluyor , ergenlik tamam da benim ne suçum var ( benim ergenliğim kim bilir nasıldı), kızla normal güzel güzel konuşuyoruz bir anda 'ufff git be ! ' tarzı triplere maruz kalıyorum, biran duraklıyorum, sonra bende ona kızıyorum sonrası da kavga olarak sonlanıyor. Benimle açıkçası benzediği itiraf etmeliyim hatta benim ergenliğim onunkinden daha ağır geçmişti (geçtiğine emin misin ? ) , ama yine de beni bu ergenliği deli ediyor ( acaba ben de böyle deli ediyor muydum ? ) .
Kardeşim ve ben

  Yavuz Bahadıroğlu en sevdiğim yazar , bu çok küçük yaşlardan beride değişmedi, düşüncelerine de çok saygı gösteriyorum radyo da programını dinlerken dobra kişiliği yüzünden çoğunlukla kahkahalara boğuluyorum, son günlerde o kadar Yavuz Bahadıroğlu dinledim ki , kendimi Ayasofya'ya her an zincirlemen söz konusu, eğer haberlerde böyle bir haber görürseniz bilin ki o benim. Şaka bir yana Ayasofya'yı bu kadar önemseyen çok az kişi var , zira Ayasofya camiye dönmezse Sultan Fatih'in laneti hepimizi kapsıyor, ben milletimizin başına gelen kötülükleri buna bağlıyorum, inşallah idareciler bunu önemserler.

Şimdi baktım da baya gevezelik etmişim , artık bitireyim başka yazım da saçmalarım artık...





Beni instagram da takip etmiyorsanız : saltcik



You Might Also Like

12 yorum

  1. Ramazan da sabahlamak ve bütün gün hayalet gibi gezmek ortak sorunumuz galiba, bende sabah mı akşam mı ayırt edemiyorum artık..
    Kardeşin içinse sana sabır diliyorum, o zamanlarda fazla hassas oluyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim korkum ramazandan sonra uykum düzene girmezse diye.
      Ben asıl anneme acıyorum bir anormal bir ergen bitiyor (bitti mi bitmedi belli değil) bir diğeri başlıyor ha bir de 3 yaş ergeni bir kardeşim onu hiç sorma

      Sil
  2. SALİHA! Geç geldim biane ����
    Su yazdığın, yakindigin durumların hepsi bende de mevcut... düzene giremedim, geçmiş olsun öncelikle sağlıklı insan için ramazan, nasip oldu şükür, açlığa da alıştım fakat bir isteksizlik, bir şey yapamama sonra stres ������ düzelir inş ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ^^
      Düzene girincede , tam alıştım diyorsun ramazan bitiyor bu sefer ona adapte olma sorunu yaşıyorsun , o kötü oluyor. Sağol önce sağlık tabiki , ben oruç tutamama rağmen bende de var isteksizlik, inşallah düzelir.

      Sil
    2. O kadar ileriye gidemiyorum daha Saliha çok yaa 😂😂😂😂

      Sil
    3. Evet yeni başladı ama çabuk bitiyor , keşke daha yavaş bitse :D

      Sil
  3. Ara ara sayfana girip özellikle baktım bir şey yazdın mı diye. Bu yazını görmemişim nasıl olduysa. Benim de Ramazan ayında gece gündüz ve yeme içme ayarlarım değişiyor. Olsun... Ayasofya ile ilgili laneti okumuştum yıllar önce, ürpermiştim o zaman da. Allah korusun. Bu arada giflere çok güldüm :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni yalnız bırakmadığınız için çok teşekkürler. İnşallah Ayasofya' nın zincirleri açılır. Giflere ben de çok gülmüştüm :D

      Sil
  4. Ohooo senin yoruma ihtiyacı yok kızım maşallah takipçin çok 😊☺️😂

    YanıtlaSil
  5. Yaa hahaha, o senin arkadaşlık görevin yorum yapmak zorundasın : D hahaha

    YanıtlaSil
  6. Bu sıcakta herkes aynı hissediyo demekki
    takipteyim canım bende beklerim :)
    http://kelebektavsiye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

//]]>