Sanam Teri Kasam 2016 Hint Filmi Konusu ve Yorumum

22:44:00

  İzlediklerim o kadar birikti ki ama yazamıyorum daha doğrusu, unutuyorum araya sadece birkaç gün girse bile unuttuğum için o yüzden tekrar bir bakıp öyle yazıyorum.



  Neyse filme dönelim film yine -tabi ki de - bir Hint filmi başrollerini Harshvardhan Rane ve Mawra Hocane yapıyor . Baş rol kızımız ( Mawra Hocane ) aslen Pakistanlıymış ama nasıl olduysa bir Hint filmin de başrol oynuyor , bayağı şaşırdım çünkü malumunuz Hindistan - Pakistan araları iyi değil .

  Her neyse filmin konusu dram , hayır buna dram denemez , buna uygun bir film türü kategorisi yok. Öyle sinir bozucu bir film ki senaristi boğmak, oyuncuları pataklamak ( özelliklede o kızı ! ) geliyor içinizden. Şimdi bu kız böyle diyor o kadar kötü bir filmi mi, hayır! Film çok güzel ama filmden nefret ettim (boş ver bende de kendimi anlamıyorum) , nefret ettim dememin nedeni ise film beni hayata küstürdü, film bitince kardeşim ve ben bir kaç dakika kalakaldık , sonu bu mu yani , bu mu ?
Diye sormadan edemedik, aslında bu tarz dramı dibine kadar işlenen filmlerden beklenen bir sondu ama yine de senariste sövmeden (sövmeden kastım, mecazi tabi ki, ama biraz bela okumuş olabilirim , hahaha) duramadık.

  Filmin konusuna gelecek olursak: Saru ( Mawra Hocane) kütüphanede çalışan kendisini çok çirkin bulan ve evlenemeyen bir kızdır.
  Saru'nun kardeşi ise , ablası evlenmediği için evlenemeyen bir kızdır ve sürekli olarak da ablasına git evlen diye çemkirir ( bu kız beni deli etti, kadir kıymet bilmez kız).


 Inder  (Harshvardhan Rane ) ise alt komşularıdır ve 8 yıl hapis yattıktan sonra taşınan , hep bir efkarlı derdinin anlayamadığım (anlayınca zaten siz de otomatik olarak efkarlanıyorsunuz)  baş rol abimiz.
 
  Saru 'ya kardeşi yine bir gün çok baskı yapar, ağlar , zırlar , bağırır (salak), bunun sonucu olarak da Saru kardeşine söz verir seni evlendireceğim der ve gecenin dördünde Inder'in evine gider .
  Ondan güzellik uzmanı olan kız arkadaşına rica etmesini kendini değiştirmesini söyler fakat o sırada Inder'in kız arkadaşı gelir ve Saru'yu evde görür. Sinirlenip şişeyi Inder'in üstünde parçalar. Panikleyen Saru onu hastaneye götürür  ve sabaha doğru eve dönerler . Fakat Saru'nun şehir dışında olan babası eve geldiğinde Saru'yu Inder'in evinde olduğunu öğrenir ve sinirlenip kızını evden kovar.

Ve ona yardım elini Inder uzatır .Ve hikayemiz de böylelikle başlar.

Filmle ilgili küçük notlar ;

*Bu karakter kızımın platoniği ve kızımızı her türlü işte çalıştıran , gıcık bir fırsatçı ( gel de boğazlama bu adamı).

* Ve saftirik kızımız , her isteğini yerine getirir.

  *Fakat her üzüldüğünde Inder yanındadır.

*Ve hep Inder üzülür ( yapılır bu adama ya, bu kız tam bir salak).




*Kız beni deli etti, sürekli ağladı, gözünün dibindeki şeyleri görmedi ( tam dayaklık bu kız).



*Film beni ağlatmadı (beni ağlatan film zaten yok) ama sinirlerimi bozdu , hatta neden güzelim pazar günü böyle mahvettim diye düşündüm, sinirleri dayanıklılara tavsiye ederim ama benim gibi iseniz psikolojinizi hazırlayıp izleyin.





Not: Gifler tumblrdan alıntıdır.

You Might Also Like

19 yorum

  1. Ben geldimmmm! Hah ne güzel olmuş blogun valla. Şöyle doya doya yorum yapayım :) Geçen aylarda izlemiştim bu filmi. Beni de ağlatmadı senin gibi. Kızı itici buldum, adamsa iyiydi. Müziklerine bayıldım, hâlâ dinliyorum ara sıra. Uç bir senaryoydu bana göre. İzlemesem de olurmuş dediğim filmlerden. Ama ille de Bollywood, ona lafım yok :) Sevgiler canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin ^^ Kızla ilgili düşünceleri sanırım hepimiz ortak, olan adama oldu, kıza film boyunca bela okudum . Bu tarz filmlerin senaryoları hep bir uçlar da geçiyor nedense. sevgiler ^^

      Sil
    2. Kız çok itici ve çirkindi. entresan hiç bir şey yoktu.Sonucu belliydi.Yani pek beğenmedim.

      Sil
    3. Kız bence de çok iticiydi :(

      Sil
  2. sen şimdi bu filmi sevdin mi sevmedin mi anlamadım :)
    birde hangi siteden izlediydin, alt yazılar bir tık yabancı geldi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası karışık duygular içerisindeyim sevgi nefret ilişkimiz var şuan da. Ama sevdim genellikle, fakat sinir etti o nasıl oldu ben de bilmiyorum ama oldu :D Filmin türü bana göre değil faxla duygusal . Yeppudaa dan izledim sanırım .

      Sil
  3. Benim sevdiğim filmlerden biridir ama bu.. Sanırım sonu seni çok sinirlendirdiği için böyle hissediyorsun. Duygu karmaşası oldu :)
    Birde seni ağlatan film yok mu gerçekten? Çok şaşırdım bunu okuyunca.. "7. Koğuştaki mucize"yi izledin mi? Merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim ama bu tarz filmlere pek gelemeyen biri olduğum için sanırım böyle oldu . Beni şimdiye kadar ağlatabilen çok nadir film vardır herhalde, halbuki ben sokaktaki birinin üzgün bir bakışına bile ağlayabilecek biriyim. Evet izledim ama onu izlerken ne zaman duygulansam kardeşim ve arkadaşının bakışları yüzünden bütün duygu yok oldu: D

      Sil
  4. Cok güzel ve duyqusal filmdir ilk defaydiki izledim
    Baş roldakı adam çok yakisikli
    İlk defaydi tv-de yayinlandi Bunun için Xezer Tv-ə sonsuz teşekkurler

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel ve duyqusal bir film
    İlk defaydi izledim
    Baş roldakı adam çok yakisikli
    Tv-de ilk defaydi izledim
    Bunun için Xezer Tv-ə sonsuz teşekkurler

    YanıtlaSil
  6. Sanam Teri Kasam mühteşem film çok duyqusal
    İlk defaydi izledim
    Bunun için Xezer Tv-ə sonsuz teşekkurler 😍♡

    YanıtlaSil
  7. Bu filmi ilk defaydi izledim
    Çok güzel ve duyqusal bir film
    Bunun için Xezer Tv-ə sonsuz teşekkurler 😍😘
    SANAM TERI KASAM👌👍

    YanıtlaSil
  8. Harika bir film çok duyqusal ve anlamlı
    Filmin etkisinden çikamiyordum hala baş roldaki adam çok yakisikli

    YanıtlaSil
  9. Harika bir film çok duyqusal ve anlamlı
    Filmin etkisinden çikamiyordum hala baş roldaki adam çok yakisikli

    YanıtlaSil
  10. Bu filme bakdıkca çok uzaklara daliyorum gerçekden mühteşem bir film bir insanın sevdiyi kız için yapdiklarini seyr etdikce gözlerim doldu ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet başrol abinin kız için yaptıkları inanılmaz gerçekten

      Sil

//]]>