Sebzeli Fried Noodle Tarifi

16:18:00



XL

XL

  En sevdiğim noodle çeşiti şüphesiz fried noodle , öyleki bir porsiyon beni asla kesmez .Aslında bütün noodle ve ramen çeşitlerini çok sevemiyorum sulu olanlar bana göre değil , bu sebepten de hazır noodleları kıtır kıtır yiyorum , kardeşim ve benim en sevdiğimiz abur cubur bile denebilir.


XL

Şimdiki noodle sevgime rağmen , bir zamanlar Çin yemeklerine karşı herhalde benim kadar ön yargılısı yoktu. Çünkü küçükken 1 yıl Amerika da yaşamıştık, o dönemde evimiz Çin mahallesine çok yakındı, biz de hali ile sık sık gidiyorduk .Restoranların önünden geçerken acayip görünüşlü ve miğdeyi kaldıran kokulu yemekler gördükçe tiksindim. Sonra Japon ve Kore filmlerinde gördükçe merak edip yaptım. (Kore ve Japon ramenleri sulu oluyor pek sevemedim.) Şimdi ise yemeğe doyamıyorum.

 Tarife geçelim artık

Malzemeler:

2 paket noodle (Ben ındomie kullanıyorum)
1 havuç
1 paprika biberi
1 kabak
1 patlıcan
1 patates ( Konmaya bilir fakat kardeşim patatesiz yemiyor)
1-2 yeşil biber
ve damak zevkinize göre sebzeleri değiştirebilirsiniz hatta tavuk bile koyabilirsiniz

Yapılışı:

 Noodlenın üzerinde yazan şekilde haşlayalım. Bu sırada sebzeleri julyen doğrayın ve tavanıza yağı alıp kızdırın ( Wok tavası varsa daha iyi olur) . Sebzeleri tavaya alalım , sürekli karıştırarak sebzeleri soteleyelim. Pişen noodle'lın suyunu süzüp , tavaya alalım. İyice sebzelerle karışıp sotelene kadar karıştırarak pişirin.

Fried noodle'nunuz hazır afiyet olsun..



XL








You Might Also Like

8 yorum

  1. Muhteşem görünüyor ama bu aralar inanılmaz kilo alınca bakmakla yetiniyorum Afiyet bal şeker olsun ellerinize sağlık :) Karpuz peynire devam bendeniz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh o kilolar , yedi bitirdi hayatımızı :D Karpuz peynir candır ^^

      Sil
    2. Artık buradan sesleniyorum sana kolay tatlı tarifi yazarmısın ???? Genel istek olsun yeni bir yazı gelsinnnnnnnn :))))

      Sil
    3. Kusura bakma mayıs , çok geç cevap verdim , çok hastaydım yeni yeni ayağa kalktım :D yazarım tabi , ama haftaya yazabilirim en erken, şehir dışında olucam da ^^

      Sil
    4. Olsun tatlım ne oldu neyin var hayırdır ??? Grip felan mı oldun ne oldun ??? Merakta bırakma yaz bir ara olur mu ??? dikkat et kendine

      Sil
    5. Evet üşüttüm sonra da kaç gündür yataktan çıkamadım , bir iki gündür iyiyim yazıcam ama bir döneyim öyle inşallah ^^ teşekkürler

      Sil
    6. Bol bol yeşillik en bolundan su ve meyve ye hucümmmmmm dikkat et öpüyorum yanaklarından seni pır pırım ( pır pır benim için küçük anlamı ifade eder :)) sevgimden söylerim :)))

      Sil
    7. Yeşillik dışında her şeyi yedim , Konya'ya gidip geldim de :D hatta kilo almışım ^^ Pır pır demek ^^

      Sil