Kimse Beni Sevmiyor ( mu) ?

19:39:00


XL

 İnstagram da çok denk geliyor dünyanın en bedbaht insanları (!) , böyle üzgün, sanırsın gerçekten çok kötü bir şey yaşamış. Bir edebiyat (!) patlatmalar filan , üzgün fotoğraf atmalar . Bazen diyorum kim üzdü bunları, sonra da diyorum , hepsi mi kırgın , üzgün, ruhu darda ,problemler bile aynı . Ya ortada ciddi bir problem var ya da sosyal mecralar insanı hasta yapıyor (!) .-Bir aralar da herkes çok mutlu olduğunu gösterme derdindeydi, moda değişti demek ki. -

XL
 Bu paylaşımların dikkat çekmek için yapıldığını düşünüyorum , çünkü gözlemlediğim kadarıyla ne zaman böyle kalbi kırık (!) kardeşimiz bir paylaşım da bulunsa hemen herkes bir teselli etme , onu ne kadar sevdiğini anlatma yarışına giriyorlar. Belki de hiç birimizin fark etmediği ciddi bir sevgisizlik var -ki ben bu paylaşımları yapanların bile farkında olamadığını düşünüyorum- ve bunu sosyal medyada sevgi arayışında olunduğunu düşünüyorum .

XL
  Yani bilinçaltında aslında sevgisiz yetişen bir neslin problemlerini , yanlış yorumlaması yatıyor, ya da ben öyle düşünüyorum. Psikologları göreve çağırıyorum bana şu durumu açıklayın - gerçi her önüne gelen psikolog oluyor, ve her kafadan da başka ses çıkıyor .-

 Velhasılıkelam  kafam çok karışık sayın okuyucu , bu gidişle ben de başlıyacağım kimse beni sevmiyor demeğe ...

  Kendi kendine tezine çürüten Saliha bildirdi.




You Might Also Like

0 yorum