Gri Takım

20:02:00

  Dikişi seviyorum , kendine ait bir şeyler üretmek ( Her ne kadar anneme diktirsem de .) fikri her zaman güzel gelmiştir. Hazır giyim de kendime göre bir şeyler bulamamam da , dikişe yönelmem deki büyük etkenlerden yada alışveriş yapmaktan pek haz etmemem de olabilir ,çok üşeniyorum, git o mağazaya sonra şu mağazaya dene isteğini bulama ,çok sıkıcı şeyler benim için ve fahiş fiyatlar da cabası .

M
   Yeni şeyler tasarlamak , hayal edip , en son kumaş olarak gördüğün şeyi giyebilmekse en güzel yani. Anneme de ilham gelince bir anda birçok şey dikebiliyor , geçen hafta sonu annem gaza gelip 6-7 parça şeyi bir anda dikti (Lütfen maşallah deyiniz, zira nazar değerse kıyafetlerim ortada kalacak hahaha .) .
M
   Annem o kadar gaza geldi ki , 'anne bana ver ben de dikeyim' desem de 'sen bırak, yavaş yaparsın sen ' deyip ellettirmedi.
M
  Şuan da bile , 'hadi, hadi kalk ,eteğini ayarla , kalıp çıkar , dikiş yapalım ' diyor , ve ben biraz daha gitmezsem dikmeyecek , neyse ben de bloğum da diktiğimiz ( daha doğrusu annem sadece baktırdı ), ya da annemin diktiği takımın , fotoğrafları ile sizi baş başa bırakıyorum.
M

(Hırkamı ve çantamı kendim diktim , kendimle gurur duyuyorum , en azından birşeyi    kendim diktim hahaha)

Not : Pantolonu dikmek isterseniz, biz alttaki videodan bakarak yaptık.





You Might Also Like

8 yorum

  1. Efsane olmuş pantolon yalnız üstte öyle ama Bunlardan bir tane pileli yaptır annene Bu renklerde harika olur altına beyaz çek uhuuuuuuu muhteşem olursun :) Tatlı kız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pileli derken etek mi ? Ay bu rengi çok seviyorum zaten bulsam bu kumaştan alıcam yine zaten :D çok teşekkürler ^^

      Sil
    2. Yer kalmadı her yere yazmışım Etek evet pileli yaptır her yerde çok var bunlardan Emin önün de vardır yaaa Veya sen sanırım uzakta oturuyordun Bakırköy pazarı yeşilköy tam nerede oturduğunu bilmiyorum ama Avrupa yakası diye hatırlıyorum Yoksa atmasyon mu yapıyorum ben yaaa :(((((( Bilemedim ....

      Sil
    3. Sen yaz hep ^^ Ben asya yakasındayım :D ama çok sık eminönüne gidiyoruz zaten :D Annem diyor artık kendim dik diyor birkaç tane de diktim - şu cümleye kendim bile inanamıyorum :D - , her yerde gördüm bende o eteklerden :D

      Sil
    4. hahahahhhahaha Sarı moda şuanda o eteklerin sarısını düşün ama altın renkte :) sana biraz tüyo vereyim Almıyorum ama hala moda yı takipteyim hahahahhahah :) Ama aklına çiğ sarı getirme sakın :))) Tatlı bir sarı bal rengi de diyebiliriz :))))

      Sil
    5. Ben pek sarı sevmem ama hardal sarısını çok severim , en çok bu renkleri giyiyorum birde kahverengi , bence ben yanlış zamanda dünyaya gelmişim elliler ve altmışlar tarzı giyiyorum ben :D Pilise altın rengi çok gördüm ben ya , ben pek modayı takip etmiyorum kafama göre takılıyorum mesela iki montu üst üste giyiyorum kardeşim defileye mi katılıyorsun saçmalama diyor :D moda bana biraz robotlaştırıyor gibi geliyor :D

      Sil
    6. Merak etme iki Montu bende giyiniyorum saçmalama diyorlar ama takan kim onları :))) Ya bende çok bildiğimden değil arkadaşlarım giyim sektöründeler ondan sebep biliyorum Hepsini biraz da fazla bakarım etrafıma Aslında tam senlik bu sene o zaman hep eskiye ait

      Sil
    7. Aynen kim takar ve farklı olmak biraz da deli olmakta iyidir gerçi delilik bence göreceli bir kavram geçmişte deli denen bilim adamlarına şimdi dahi diyoruz :D evet bu yıl geçmişe dönüş var gibi gerçi her yıl bir dönemin tarzı moda oluyor , yani biraz değiştirerek .

      Sil