Dikiş Günlükleri

19:59:00


 
  Merhabalar, biliyorum hiç tarzım olmayan bir giriş yaptım ama yeni bloğuma farklı bir şekilde başlamak istedim. Yeni blog demişken , bu bloğun görüntüsüne halen alışamadım , pek görüntüsü istediğim gibi olmadı ama bu hale getirmek bile canımı çıkardı, fakat bir - iki haftaya değiştiririm sanırım , bilmiyorum kendime güvenmiyorum.

  Neyse konudan baya saptım , hemen konuya dönüyorum. Daha önce şu yazımda dikişi sevdiğimi söylemiştim ama annemin bana fırsat verip de diktirmediğinden (  sen şuna  daha doğrusu, kötü dikiyorum de ) bahsetmiştim , bu yazıda da pek fark olmayacak herşeyi annem dikti ( hatta bu gidişle dikiş başlığını annemin diktikleri olarak değiştireceğim hahaha) ben giydim (ohhh, mis ).


Cumartesi annemin kuzeninin nikahı vardı , düğün olmadığı ve kadın erkek karışık olunca ne giyeceğimi bilemediğim için sonuç olarak da etek , üstüne de pelerin mi denir artık buna tam emin olamadığım şeyi dikti.



  Nikah 'a giderken takma kirpik taktım , takarken felç geçiyordum o nasıl bir icattır ( bunlar hep amerikanın oyunu , hahaha ) tövbe yarabbim, bir de süper zeka örneği göstererek topuklu ayakkabı giydim (illimunatinin en korkunç icadı kesinlikle bu , hem muhtaçsın, hem güzel ama dehşet verici bir acısı var ), sonuç olarak güzel (!) fakat acı içinde kıvranan bir Saliha ortaya çıktı.





You Might Also Like

8 yorum

  1. Teşekkürler Şöhret teyzecim .

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşsun sen yaaa hem tatlı hemde şirin :) Tam kafamda canlandırdığım gibi çıtı pıtı masumcuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıtı pıtılık ve ben , alakam yok , arkadaşlarım bana aykırı diyor , nasıl utanmadan bunları giyorsun filan diyor :D Ama annem öyle olmamı isterdi hehe, bir arkadaşım var tam annemin sevdiği tarz giyiyor bana da hep diyor sen de böyle giyin bak hanım hanımcık diyor :D

      Sil
    2. Şimdi ben anlamadım :( Yukarıda giyindiğin çıtı pıtı aykırımı ???? Ve hanım hanımcık nasıl oluyor Bu resimler bence süper kıyafetlerde öyle :) Yeminlen anlamadım :) Bana,da söylermisin Kıyafetlerin çok güzel ama :) Şaşırdım ben

      Sil
    3. Hahahaha , bu tabi pek aykırı değil ama genelde aykırı giyerim , biraz karışıklık olmuş ^^
      Hanım hanımcıkta nasıl oluyor bende bilmiyorum , annem diyor :D üstüruplu , aşırı uyumlu filan herhalde :D

      Sil
    4. Yine döndüm dolandım buraya geldim ben sana bir şey söyleyim mi sanırım beni bu sayfaya çeken bir şey var yani bu konuya gidiyorum geliyorum sürekli buradayım gerçi :) kalabalık her yer en güzel yer burası :)))) hahahahahahahhaha

      Sil
    5. Hahahaaha , sen kalabalığı sevmiyorsun herhalde :D benim eski yazılarımın okuyan birinin olması beni çok mutlu ediyor ^^

      Sil